تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین ، برترین جراح ، با فیلم عمل ابدومینوپلاستی چقدر وزن کم می کنید؟
پس از عمل جراحی شکم، احتمالاً 4 تا 10 پوند وزن کمتری دارید و این به دلیل برداشتن پوست اضافی و مقداری از لایه چربی چسبیده به پوست اضافی است. به عبارت دیگر، بعد از رضایت عمل ابدومینوپلاستی شاهد افت شدید ترازو نخواهید بود.

 

خطرات تامی تاک چیست؟
مانند هر نوع جراحی بزرگ دیگری، تامی تاک خطر خونریزی، هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی ، عفونت و واکنش نامطلوب به بیهوشی را به همراه دارد.

خطرات

تجمع مایع در زیر پوست (سروما). …
بهبود ضعیف زخم …
جای زخم غیر منتظره …
آسیب بافتی …
تغییرات در احساس پوست.

چربی بعد از عمل شکم کجا می رود؟
نتیجه تصویر
بیماران پس از تامی تاک در کجا وزن اضافه می کنند؟ جراح خانم ابدومینوپلاستی ، در طی روش های کانتورینگ بدن مانند تامی تاک، سلول های چربی از بدن حذف می شوند و نمی توانند برگردند. به همین دلیل، بیماران ممکن است در جاهای دیگر مانند باسن، پاها، بازوها و سینه ها وزن اضافه کنند

چه کسانی نباید جراحی شکم انجام دهند؟
چاق یا اضافه وزن. شاخص توده بدن (BMI) بیش از 30. هرگونه مشکل لخته شدن یا عوارض جراحی قبلی. در حال حاضر مصرف هر گونه دارو، ضد انعقاد یا مکملی که ممکن است تداخل داشته باشد

مدت زمان نقاهت پس از تامی تاک چقدر است؟
شش هفته بعد از عمل جراحی شکم

شش هفته طول می کشد تا بدن پس از جراحی زیبایی بهبود یابد. تورم ممکن است چند هفته طول بکشد، اما اکثر بیماران در عرض سه ماه یا کمتر به طور کامل بهبود می یابند. در این مرحله، شروع ورزش و از سرگیری فعالیت های عادی بی خطر است

آیا کشیدن شکم دردناک است؟
بعد از عمل جراحی شکم کمی ناراحتی وجود خواهد داشت که بدترین ناراحتی در هفته اول تجربه می شود. در مقیاس 1-10، درد اغلب در حدود 6-7 برای چند روز اول تا یک هفته تخمین زده می شود، و در هفته دوم به حدود 3-4 کاهش می یابد.

آیا بعد از عمل شکم می توان دوباره شکم من چاق شود؟
در حالی که نوسانات جزئی وزن در میان بزرگسالان طبیعی است، افزایش وزن قابل توجه (به طور کلی بیش از 10 پوند) پس از انجام عمل جراحی شکم می تواند منجر به تجمع چربی اضافی در معده شود. علاوه بر این، علائم کشش و شل شدن پوست ممکن است برگردند، که همه آنها می توانند بر نتایج عمل جراحی شکم تأثیر بگذارند

آیا بعد از عمل شکم کمر شما کوچکتر می شود؟
انجام صحیح شکم می تواند اندازه کمر شما را کاهش دهد و به شما کمک کند دوباره نسبت به انحنای خود اعتماد به نفس داشته باشید. برخی از بیماران ممکن است چندین اینچ از کمر خود را از دست بدهند، در حالی که برخی دیگر نتایج ظریف تری را مشاهده خواهند کرد. همه چیز به این بستگی دارد که چه مقدار بافت را می توان به طور ایمن برداشت.

بهترین سن برای کشیدن شکم چه سنی است؟
نتیجه تصویر
اکثر زنانی که این روش را انتخاب می کنند در اواخر دهه 30، اوایل دهه 40 یا بالاتر هستند. با این حال، وقتی نوبت به سن شما می رسد، تا زمانی که به حفظ نتایج متعهد هستید، برای باردار شدن مجدد برنامه ریزی نکنید و در سلامت کامل هستید، هر سنی سن مناسبی است.

چه کسانی برای ابدومینوپلاستی مناسب هستند؟
به طور کلی، یک کاندیدای خوب، مرد یا زن سالم، غیرسیگاری، با 20 درصد وزن ایده‌آل بدن، و دارای عضلات شکم شل، پوست شل و ذخایر چربی اضافی است که می‌خواهند از بین بروند.

کاش قبل از جراحی شکم چه چیزی می دانستم؟
بهبودی آهسته

عمل جراحی شکم مدت زیادی طول می کشد تا بهبود یابد. پس از ترک تخت برای انجام حداقل وظایف در خانه، احتمالاً احساس خستگی خواهید کرد. شما باید دو هفته دیگر به خودتان فرصت دهید تا بهبود یا راه برود. در نتیجه، مدت زمان بهبودی را چهار هفته می کند.

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین
ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.