تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، تامی تاک – که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود – فیلم جراحی ابدومینوپلاستی – یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر شکم است.  رضایت عمل ابدمینوپلاستی .در حین انجام عمل شکم، پوست و چربی اضافی از شکم برداشته می شود. بافت همبند در شکم (فاسیا) معمولاً با بخیه نیز سفت می شود.

 

 

تفاوت بین شکم و ابدومینوپلاستی چیست؟
تامی تاک یا ابدومینوپلاستی نام‌های متفاوتی برای جراحی زیبایی یکسان برای برداشتن پوست اضافی، رسوبات چربی و بافت ماهیچه‌ای در ناحیه شکم هستند. تامی تاک یک نام غیر رسمی است در حالی که ابدومینوپلاستی نام علمی است

چه چیزی باعث ابدومینوپلاستی می شود؟
دلایل انجام ابدومینوپلاستی متعدد است، از جمله (1) مردان و زنانی که مایل به بهبود زیبایی شکم هستند، (2) زنان با شلی قابل توجه پوست و دیواره شکم به دنبال حاملگی های متعدد، یا (3) بیماران چاقی که دارای پوست بیش از حد و/یا هستند. پانوس به دنبال کاهش وزن قابل توجه

آیا کاهش وزن به ابدومینوپلاستی کمک می کند؟
هدف اولیه برای عمل جراحی شکم کاهش وزن نیست، جراح خانم ابدومینوپلاستی  بلکه بهبودی پایدار در ظاهر بیمار است. بیمارانی که مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده اند به طور کلی با پوست اضافی شکم سروکار دارند. این یک واقعیت شگفت‌انگیز است، اما پوست اضافی باعث می‌شود که عدد روی ترازو بالا برود.

با ابدومینوپلاستی چقدر وزن کم می کنید؟
پس از عمل جراحی شکم، احتمالاً 4 تا 10 پوند وزن کمتری دارید و این به دلیل برداشتن پوست اضافی و مقداری از لایه چربی چسبیده به پوست اضافی است. به عبارت دیگر، بعد از جراحی شاهد افت شدید ترازو نخواهید بود.

ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟
نتایج تامی تام از این نظر دائمی در نظر گرفته می‌شوند که پوست و سلول‌های چربی که دکتر گرین‌والد در طول این عمل از بین می‌برد، نمی‌توانند دوباره رشد کنند. به همین ترتیب، هر بخیه داخلی که برای ترمیم عضلات معده قرار می‌دهد، طوری طراحی شده‌اند که به طور نامحدود در جای خود باقی بمانند.

آیا ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است؟
تامی تاک یک روش جراحی بزرگ است که برای بهبودی هفته ها زمان نیاز دارد. این تکنیک شامل یک برش است که از لگن به باسن اجرا می شود. بیماران باید انتظار داشته باشند که بهبودی آنها دو تا سه هفته طول بکشد.

ابدومینوپلاستی چقدر خطرناک است؟
مانند هر نوع جراحی بزرگ دیگری، تامی تاک خطر خونریزی، عفونت و واکنش نامطلوب به بیهوشی را به همراه دارد.

ابدومینوپلاستی چقدر ایمن است؟
خبر خوب این است که روش های تامی تاک بسیار ایمن هستند، با میزان موفقیت بالا و نرخ پایین عوارض. بر اساس نظرسنجی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) از بیش از 3500 عمل جراحی، بیش از 95 درصد از بیماران عوارض صفر داشتند.

آیا جراحی شکم پرخطر است؟
مهم است بدانید که عمل جراحی زیبایی شکم در مقایسه با سایر انواع جراحی زیبایی یک روش پرخطر است. 4 درصد خطر عوارض عمده مانند هماتوم یا عفونت بعد از عمل جراحی شکم وجود دارد.

چه کسانی نباید جراحی شکم انجام دهند؟
چاق یا اضافه وزن. شاخص توده بدن (BMI) بیش از 30. هرگونه مشکل لخته شدن یا عوارض جراحی قبلی. در حال حاضر مصرف هر گونه دارو، ضد انعقاد یا مکملی که ممکن است تداخل داشته باشد.

آیا بعد از عمل شکم شکم شما صاف است؟
در حالی که بیماران بورلی هیلز، CA می‌توانند با عمل جراحی شکم به شکمی صاف‌تر و سفت‌تر دست یابند، اما هر بیمار شکمی صاف نخواهد داشت. حتی اگر پوست شل و چربی زیر پوست برداشته شود، ابدومینوپلاستی نمی تواند چربی اضافی احشایی را که در پشت عضلات سفت شده شکم دست نخورده باقی می ماند، از بین ببرد.

چربی بعد از عمل شکم کجا می رود؟
نتیجه تصویر
بیماران پس از تامی تاک در کجا وزن اضافه می کنند؟ در طی روش های کانتورینگ بدن مانند تامی تاک، سلول های چربی از بدن حذف می شوند و نمی توانند برگردند. به همین دلیل، بیماران ممکن است در جاهای دیگر مانند باسن، پاها، بازوها و سینه ها وزن اضافه کنند.

 

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی
برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

 

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.