تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران ، سایت برترین جراح ، چربی بیش از حد و پوست اضافی در ناحیه شکم که نمی توانید با رژیم غذایی و ورزش از شر آن خلاص شوید؟ آیا می خواهید اندامی زیبا با هزینه جراحی شکم سفت داشته باشید؟ آیا به یک شکم ارزان و با کیفیت در خارج از کشور فکر می کنید؟ اگر چنین است، عکسهای جراحی ابدومینوپلاستی ممکن است بخواهید تحت عمل جراحی زیبایی شکم مقرون به صرفه و باکیفیت در ایران قرار بگیرید: ما بسته های جامع را با بهترین قیمت های موجود ارائه می دهیم.

 

ارزان ترین عمل ابدومينوپلاستی در جهان کجاست؟

قیمت عمل ابدومينوپلاستی در برخی کشورها ممکن است گران باشد. در ایالات متحده آمریکا، می تواند حدود 7000 دلار برای شما هزینه داشته باشد. در کانادا، میانگین هزینه تقریباً 9500 دلار و در انگلستان حدود 7500 دلار است. بنابراین، بسیاری از بیماران سفر و انجام عمل ابدومينوپلاستی را در خارج از کشور انتخاب می کنند. محبوب ترین مقاصد برای جراحی های شکم عبارتند از:

ایران به عنوان یک جاذبه گردشگری پزشکی، به ویژه در میان بیمارانی که خواهان جراحی پلاستیک هستند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ایران قیمت های پایین با نتایج عالی را ارائه می دهد و جراحان ماهر و با تجربه زیادی دارد.
ترکیه تنها به دلیل قیمت پایینش یک جاذبه گردشگری پزشکی محبوب است.
تایلند: بسیاری از بیماران برای انجام عمل ابدومينوپلاستی به تایلند می روند، زیرا می توانند همزمان این جراحی را انجام دهند و از تعطیلات دوست داشتنی لذت ببرند. تایلند برای جراحی ابدومینوپلاستی قیمت های پایینی در حدود 4500 دلار ارائه می دهد.
جمهوری چک: بسیاری از بیماران از اروپا برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی به جمهوری چک می روند. هزینه عمل ابدومينوپلاستی به زبان چک حدود 3000 دلار است.

 

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در تهران چقدر است؟

جراحی ابدومینوپلاستی یکی از جراحی های رایج و پرطرفدار در تهران است. همچنین، تهران یک مقصد برتر برای بیمارانی است که برای جراحی ابدومینوپلاستی مراجعه می کنند زیرا:

جراحان پلاستیک تهرانی تجربه بالایی دارند
شما می توانید در تهران یک شکم با قیمت مناسب تهیه کنید
کلینیک خصوصی با کیفیت بالا و مدرن

اینها برخی از دلایلی است که ایران را به مقصدی محبوب برای جراحی های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی تبدیل کرده است.
هزینه ابدومینوپلاستی در تهران عمدتاً به تجربه جراح بستگی دارد. به طور متوسط، انجام جراحی ابدومینوپلاستی در تهران  بین 20 میلیون تا 40 میلیون  هزینه دارد.

همه ی چیزهایی که در مورد ابدومینوپلاستی باید بدانید !

شما کمی اضافه وزن دارید و می خواهید اندامی زیبا با شکم سفت داشته باشید؟ برای کاهش وزن و سفت کردن شکم می توانید رژیم های غذایی و ورزش را امتحان کنید. آموزش خوب است، اما محدودیت هایی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مایل به انجام عمل جراحی شکم در ایران هستند. سالانه هزاران بیمار برای انجام عمل جراحی شکم در ایران به ایران می آیند زیرا می توانند نتایج عالی را با قیمت کمتری به دست آورند. یافتن جراح مناسب برای جراحی زیبایی در خارج از کشور همیشه آسان نیست.
اگر در نظر دارید شکم سفت داشته باشید، یک شکم را انتخاب کنید. با این حال، بسیاری از افراد این جراحی را با سایر روش‌ها مانند لیپوساکشن و جراحی‌های کاهش وزن در تضاد دارند. در اینجا ما تمام آنچه را که باید در مورد جراحی شکم در ایران بدانید در اختیار شما قرار می دهیم.

ابدومینوپلاستی چیست؟

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی یک جراحی پلاستیک است که شامل برداشتن پوست و سلول های چربی اضافی از شکم و سفت شدن ماهیچه های شکم می شود. این جراحی برای از بین بردن پوست اضافی شکم که با ورزش قابل برداشتن نیست (مانند پوست کشیده شده بعد از بارداری) انجام می شود. و اگرچه جراحی ابدومینوپلاستی شامل برداشتن چربی است، اما این یک جراحی کاهش وزن نیست.
انجام عمل لیپوساکشن مشابه عمل لیپوساکشن نیست. با این حال، بیماران می توانند از جراح بخواهند که هر دو را انجام دهد تا شکم صاف تر شود. اگر مقداری سلول چربی اضافی در شکم خود داشته باشید، انجام هر دو روش ممکن است شکل شکم را بهبود بخشد.

چه کسی کاندیدای مناسب برای ابدومینوپلاستی است؟

جراحی ابدومینوپلاستی معمولا برای مردان و زنانی انجام می شود که می خواهند شکل شکم خود را بهبود بخشند و آن را صاف کنند. با این حال، شرایطی وجود دارد که بیمار برای انجام عمل جراحی شکم باید آنها را رعایت کند.

بیمارانی که از سلامت کلی با BMI زیر 30 با پوست شل برخوردار هستند
بیماران با وزن ثابت (کاهش وزن باعث شل شدن پوست می شود و افزایش وزن باعث بزرگ شدن شکم می شود)
زنانی که قصد بچه دار شدن در آینده را ندارند
بیماران با عضلات شکم ضعیف یا جدا شده
بیمارانی که انتظارات واقع بینانه دارند
افراد غیر سیگاری یا بیمارانی که حداقل می توانند چند ماه قبل و بعد از جراحی سیگار را ترک کنند

چه زمانی باید ابدومینوپلاستی را انجام دهیم؟

سن ارجحی برای انجام عمل جراحی شکم وجود ندارد. شما فقط باید بالای 18 سال داشته باشید و تا زمانی که به اندازه کافی سالم باشید که بیهوشی را تحمل کنید و شرایط لازم را داشته باشید، ممکن است جراحی را انجام دهید. با این حال، بسیاری از جراحان برای بیماران بالای 65 سال از انجام این جراحی خودداری می کنند.

 ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

ابدومینوپلاستی  تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و بسته به نتایج مورد نظر ممکن است بین 3 تا 5 ساعت انجام شود. مراحل جراحی بسته به اینکه بخواهید ابدومینوپلاستی جزئی یا کامل انجام دهید ممکن است متفاوت باشد.
به طور کلی، جراح با ایجاد یک برش در قسمت پایین شکم شروع می کند. سپس جراح پوست را از دیواره شکم جدا می کند و نحوه این برش بستگی به میزان پوست اضافی شما دارد.
پس از آن، جراح یک برش دیگر برای برداشتن پوست اضافی و برداشتن برخی از سلول های چربی از شکم ایجاد می کند. در پایان، جراح برش ها را می بندد (با استفاده از بخیه، چسب یا حتی گیره).

چگونه برای ابدومینوپلاستی آماده شویم؟

برای جلوگیری از هر گونه عارضه و به دست آوردن نتایج بهتر، بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید:

حداقل چهار هفته قبل از جراحی، سیگار و هر نوع جایگزین نیکوتین را متوقف کنید
از یک رژیم غذایی متعادل پیروی کنید که بتواند تمام مواد مغذی مورد نیاز را تامین کند
در مورد هر دارو و مکملی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید (به خصوص اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید)
هیدراته بمانید و آب کافی بنوشید
اگر دارید کسی را پیدا کنید که از فرزندانتان مراقبت کند.

ریکاوری شکم: بعد از ابدومینوپلاستی چه باید کرد؟

شما باید انتظار یک دوره نقاهت طولانی بعد از عمل جراحی شکم را داشته باشید، اما دوره دقیق آن به نوع جراحی و وضعیت فیزیکی شما بستگی دارد. برای حصول اطمینان از بهترین نتیجه پس از جراحی، باید:

تا 4 تا 6 هفته بعد از جراحی از ورزش خودداری کنید.
یک باند مخصوص یا یک لباس فشرده بپوشید
حداقل به مدت شش هفته از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.
برای کاهش تورم، نیمه بالایی خود را بالا بخوابید.
از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید (این شامل کودکان شما نیز می شود)
سعی کنید هنگام دوش گرفتن آب زیادی روی پانسمانتان نریزد

درد شکم می تواند برای چند روز آزاردهنده باشد، اما جراح برای شما مسکن هایی تجویز می کند. پیروی از این نکات بهبودی به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر بهبود پیدا کنید، به نتایج قابل‌توجه‌تری دست یابید و از بروز هرگونه عارضه پس از عمل جلوگیری کنید.

ریکاوری بعد از ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟

بسته به نوع جراحی، بهبودی ابدومینوپلاستی می تواند تا 6 ماه طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد. شما ممکن است بعد از چهار هفته کار خود را از سر بگیرید، اما هنوز باید آن را آسان بگیرید و از وارد کردن فشار بیشتر به عضلات شکم خود اجتناب کنید.

چه زمانی بعد از ابدومینوپلاستی ورزش کنیم؟

پس از جراحی، درد خواهید داشت و باید مدتی در رختخواب استراحت کنید. پس از چند روز، برای بهبود گردش خون و بهبود سریعتر، باید کمی پیاده روی کنید. اما بهتر است حداقل به مدت 4 یا 6 هفته ورزش هایی مانند دویدن و بلند کردن اجسام سنگین انجام ندهید.
گاهی اوقات جراح ابدومینوپلاستی شما ممکن است توصیه کند که ده هفته قبل از شروع مجدد ورزش قبلی خود صبر کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از هر گونه آسیب باید از قبل با پزشک خود مشورت کنید.

خطرات و عوارض ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یک جراحی نسبتاً ایمن در ایران است. حداقل خطر عوارض جانبی در ابدومینوپلاستی وجود دارد که کمتر از 4 درصد است. با این حال، درست مانند هر جراحی، ممکن است برخی از عوارض جانبی احتمالی وجود داشته باشد. خطرات ابدومینوپلاستی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

– جای زخم
– عفونت
– هماتوم
– سروما
– آهسته ترمیم زخم
– لخته شدن
– تغییرات در احساسات در شکم
– گرفتگی در ناحیه شکم
– خون ریزی
– آلرژی

اگر از هر یک از عوارض ذکر شده رنج می برید، باید فوراً با جراح خود تماس بگیرید.

ابدومینوپلاستی در مقابل مینی شکم

اینکه آیا شما به یک تامی تاک کامل یا مینی تاک شکم نیاز دارید بستگی به میزان پوست اضافی شما دارد. بیمارانی که پوست شل کمتری دارند فقط باید تحت عمل جراحی کوچک شکم قرار گیرند. تفاوت اصلی ابدومینوپلاستی با مینی ابدومینوپلاستی طول برش ها است. در طول مینی تام، جراح برش‌های کوتاه‌تری ایجاد می‌کند، اما تامی تاک کامل باعث ترمیم بیشتر عضلات و سفت شدن پوست می‌شود.
آنچه می خواهید انجام دهید عمدتاً به وضعیت فیزیکی شما و نتایجی که از جراحی می خواهید بستگی دارد.

جراحان پلاستیک در تهران ،ابدومینوپلاستی را عمدتاً با بیهوشی عمومی انجام می دهند و بیمار در حین عمل در خواب خواهد بود. عمل جراحی شکم (ابدومینوپلاستی) می تواند تا 6 ساعت طول بکشد.

به طور خلاصه یک عمل جراحی شکم کامل که به آن ابدومینوپلاستی نیز گفته می شود به این صورت است:

ایجاد برش

نیاز به یک برش افقی بین خط موی شرمگاهی و ناف دارد.

از بین بردن چربی و پوست اضافی

پس از لیفت کردن پوست شکم، جراح عضلات ضعیف شده زیرین شکم را ترمیم (سفت) می کند و همچنین پوست و چربی اضافی شکم را برمی دارد.

دوباره ببندش

سپس جراح بیمار را بخیه می زند. در برخی موارد بیمار می تواند در همان روز به خانه برود، اما در بیشتر موارد، جراح بیمار را برای یک شب اقامت در بیمارستان یا کلینیک نگه می دارد.

شکم در مقابل اصلاح مینی ابدومینوپلاستی

  (مینی ابدومینوپلاستی )اصطلاحی است که برای توصیف ترکیبی از جراحی های پلاستیکی است که برای بهبود فرم بدن زنان به دنبال تغییرات ناشی از بارداری انجام می شود. اصلاح مینی ابدومینوپلاستی  معمولاً شامل لیفت یا بزرگ کردن سینه، تایک شکم و لیپوساکشن است.
اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به جراحی زیبایی شکم دارید یا اصلاح مامان، در نظر بگیرید که عمل جراحی زیبایی شکم یک روش است. در مقابل، آرایش مادر حداقل از دو عمل زیبایی تشکیل شده است. در حالی که شکم فقط بر روی شکم تمرکز می کند، اصلاح مامان باعث تغییر شکل سینه، شکم و ران ها می شود.

چگونه می توانم یک جراح ابدومینوپلاستی خوب در ایران پیدا کنم؟

تهران مقصدی مد روز برای بیمارانی است که به دنبال جراحی زیبایی ارزان با کیفیت بالا در خارج از کشور هستند. فقط در سال 2019، بیش از 400000 مسافر پزشکی برای جراحی و درمان به ایران مراجعه کردند. چرا؟ به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین جراحی ها در ایران است. به عنوان مثال هزینه ابدومینوپلاستی در ایران بسته به تجربه کلینیک و جراح و وضعیت بدن بیمار به طور کلی بین 2000 تا 4500 دلار آمریکا می باشد. سالانه هزاران بیمار برای انجام عمل جراحی شکم در ایران به ایران می آیند زیرا می توانند نتایج عالی را با قیمت کمتری به دست آورند.
اما پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در ایران برای عمل جراحی زیبایی شکم به این راحتی نیست.
از آنجایی که شما اینجا هستید، لازم نیست نگران ترتیب دادن شکم در ایران باشید. ما می‌توانیم به شما در مدیریت همه چیز از دریافت ویزا گرفته تا یافتن یک پزشک خوب کمک کنیم. با برترین جراح ، می‌توانید مطمئن شوید که جراح شکم مناسب در تهران را انتخاب کرده‌اید، زیرا ما بررسی‌های بیماران و نمونه‌های کار از بیماران قبلی را ارائه می‌دهیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و به ما بگویید تا تمام آنچه را که در مورد جراحی شکم در ایران نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از عمل جراحی  ابدومینوپلاستی

اگر برنامه ای برای کاهش وزن دارید، باید قبل از جراحی آن را انجام دهید. کاهش وزن قابل توجه بعد از عمل می تواند نتایج شما را خراب کند.

در مشاوره اولیه با جراح خود در مورد نتایج مورد نظر خود صحبت کنید.
2 هفته قبل از جراحی و 2 هفته بعد از آن سیگار را قطع کنید
قبل از جراحی دوش بگیرید. هیچ چیز مانند لوسیون، عطر و دئودورانت را به بدن خود نزنید.
دستورالعمل های جراح را در مورد زمان توقف خوردن و آشامیدن قبل از جراحی دنبال کنید.
شخصی را ترتیب دهید که بعد از جراحی شما را به خانه برساند و شب اول را با شما بمانند.

در حین انجام ابدومینوپلاستی

ناحیه جراحی اغلب علامت گذاری می شود تا اطمینان حاصل شود که خطایی وجود ندارد. در حین ابدومینوپلاستی، دو برش، یکی از استخوان لگن از یک طرف به سمت دیگر، نزدیک به ناحیه شرمگاهی و دیگری در اطراف ناف (ناف) ایجاد می شود. جراح پلاستیک شما بیشتر پوست و چربی بین ناف و موهای ناحیه تناسلی را به شکل افقی بیضی یا بیضی برمی دارد و سپس پوست را در اطراف ناف قرار می دهد. ناف از طریق یک برش کوچک بیرون آورده می شود و در موقعیت طبیعی خود بخیه می شود. برش از لگن تا باسن در بالای موهای ناحیه تناسلی به هم بخیه می‌شود و یک اسکار حداقلی ایجاد می‌کند که در امتداد چین طبیعی در خط بیکینی قرار می‌گیرد.

بعد از جراحی ابدومینوپلاستی

دستورالعمل های خود را از جراح یا دستیار تا جلسات پیگیری دریافت خواهید کرد.
شما باید برای مدتی لباس فشرده سازی شکم بپوشید.
شما باید از برش ها، لوله های تخلیه و اسکارهای خود در طول بهبودی مراقبت کنید.
در مورد نحوه دروغ گفتن، خوردن و همه چیز به شما آموزش داده خواهد شد.
حداقل به مدت شش هفته از فعالیت بدنی سنگین خودداری کنید.

بعد از عمل ابدومینوپلاستی چه انتظاری باید داشت؟

پس از انجام عمل جراحی شکم در ایران، بیمار دارای اندامی خوش فرم تر و لاغرتر خواهد بود که باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. تهران شهری بزرگ با تعداد زیادی کلینیک و جراح زیبایی برجسته در آن است، به همین دلیل افراد زیادی از داخل و خارج از کشور برای انجام بهترین جراحی های زیبایی موجود و با مقرون به صرفه ترین قیمت های جراحی پلاستیک در دنیا به تهران سفر می کنند. .
بسیاری از افراد پس از کسب نتایج بد از جراحی های زیبایی قبلی خود در اروپا، ترکیه، امارات و بسیاری از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند. جراحان زیبایی ایرانی به دلیل تجربه بالاتری که دارند بهترین گزینه برای اصلاح جراحی های زیبایی خود به ویژه در جراحی های صورت (رینوپلاستی، لیفت صورت و …) هستند.
شما می توانید در دوران نقاهت پس از عمل جراحی شکم یا هر عمل جراحی دیگری که در ایران انجام می دهید از تاریخ و طبیعت غنی ایران لذت ببرید. در ایران کوه های برفی زیبا، مکان های سرسبز و هوای پاک فراوان وجود دارد.

ابدومینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی رایج در ایران است. چرا؟

ابدومینوپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی های پلاستیک در بین ایرانیان و مسافران پزشکی به ایران است، زیرا:

جراحان زیبایی ایرانی در طول این سال ها تجربه زیادی کسب کرده اند.
بخش خصوصی پزشکی در ایران تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات مدرن در کشور به کار گرفت تا افراد از سفر به خارج از کشور خودداری کنند و همچنین مسافران پزشکی را جذب کنند.

تهران به عنوان قطب جدید جراحی زیبایی جهان مطرح شده است و حتی ایران را پایتخت جراحی زیبایی شکم جهان می نامند. این کشور در تلاش است تا پایتخت تمامی جراحی های زیبایی و پلاستیک باشد و پتانسیل آن را دارد. تامی تاک یکی از رشته های جراحی زیبایی است که جراحان پلاستیک ایرانی به دلیل ژنتیک بدن چاق ایرانیان تجربه زیادی در این زمینه دارند.

تهران با تاریخ غنی و طبیعت اصیل خود مکانی دوست داشتنی برای گردشگران است و گردشگری پزشکی خود را برای شهروندان طبقه متوسط ​​اروپایی و خاورمیانه جذاب تر می کند.

تامی تاک یا ابدومینوپلاستی در ایران یک جراحی زیبایی کم تهاجمی برای برداشتن چربی و پوست اضافی از ناحیه کمر و شکم و تقویت عضلات شکم برای داشتن شکمی صاف تر و زیباتر است.

بهترين جراح ابدومينوپلاستی

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران
بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

بهترين جراح خانم ابدومينوپلاستی در تهران

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.