تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران ، جراحی بینی رایج ترین و محبوب ترین جراحی پلاستیک در ایران است که برای رفع مشکلات تنفسی، تغییر شکل بینی، ترمیم استخوان بینی پس از ضربه و اصلاح ناتوانی مادرزادی انجام می شود. این جراحی با متعادل کردن اندازه بینی و کوچک کردن سوراخ های بینی ظاهر افراد را بهبود می بخشد.

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

رینوپلاستی چیست و چرا انجام می شود؟

رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در جهان است که برای زیباتر شدن ظاهر افراد انجام می شود. در طی این عمل جراح پلاستیک غضروف و استخوان های بینی را تغییر می دهد تا آن را کوچکتر کند. رینوپلاستی همچنین می تواند نوک بینی را تغییر شکل دهد، سوراخ های بزرگ بینی را کاهش دهد و عدم تقارن بینی را اصلاح کند. علاوه بر این، برخی از افراد برای رفع مشکلات تنفسی مانند انحراف تیغه بینی و انسداد مجاری بینی تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند.

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

سه دلیل برای انجام عمل بینی در تهران

اول اینکه سالانه هزاران عمل بینی در ایران انجام می شود. بنابراین، جراحان و دستیاران آنها در این زمینه با تجربه هستند. دوم، ایران بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مدرن متعددی برای جراحی‌های پلاستیک دارد. در نتیجه می توانید از امکانات مرکز درمانی انتخابی خود مطمئن باشید. و در نهایت قیمت جراحی بینی در ایران بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورها می باشد. پس اگر می خواهید ظاهری بهتر داشته باشید، جراحی بینی را در ایران انجام دهید.

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی در تهران

رینوپلاستی بر ظاهر شما تأثیر می گذارد. بنابراین، باید توسط یک جراح مجرب و در یک بیمارستان واجد شرایط انجام شود. اگرچه ایران دارای بهترین جراحان پلاستیک و آخرین فناوری های پزشکی است، اما هزینه عمل بینی در این کشور بین 1200 تا 2500 دلار است. بسته به شهرت جراح، پیچیدگی عمل و امکانات بیمارستان، این تعداد می تواند تغییر کند.

انواع جراحی بینی در تهران

در ایران جراحی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود. جراح شما بر اساس شرایط و انتظارات شما یکی از این روش ها را انتخاب می کند.
رینوپلاستی بسته

در این روش تمام برش های جراحی در داخل بینی ایجاد می شود و اسکارها همگی داخلی هستند. در نتیجه، پس از آن با تورم و جای زخم جزئی مواجه خواهید شد.

رینوپلاستی باز

در این روش برشی بین سوراخ های بینی ایجاد می شود تا پزشک دسترسی بیشتری به غضروف داشته باشد. اگرچه این روش می تواند غضروف را با دقت بیشتری ثابت کند، اما ممکن است اسکار کوچکی روی بینی باقی بماند.
چه کسانی می توانند از عمل بینی در ایران سود ببرند؟

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، تقریباً همه می توانند تحت عمل جراحی پلاستیک از جمله جراحی بینی قرار گیرند. اما برای انجام عمل بینی در ایران باید فاکتورهای زیر را داشته باشید:

داشتن سن بین 18 تا 60 سال؛
داشتن سلامت جسمی و روانی؛
نداشتن پنومونی یا بیماری های تنفسی؛
باردار نبودن؛
غیر سیگاری بودن و کم الکل بودن؛ و
نداشتن بیماری قلبی یا دیابت.

بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران

جراحان زیبایی بینی ایرانی از دانشگاه های برتر ایران و آمریکا فارغ التحصیل شده اند. آنها در برخورد با بینی به اشکال مختلف تجربه دارند زیرا 100 عمل جراحی در ماه انجام می دهند و برخی از محبوب ترین آنها حتی پنج عمل را در یک روز انجام می دهند.

برخی از جراحان بینی ایرانی برای انجام انواع خاصی از جراحی های بینی مانند جراحی بینی فانتزی به خوبی شناخته شده اند. آنها در سنین مختلف از 17 تا 50 سال عمل می کنند. زمان زیادی را به گوش دادن به بیماران و مشاوره در مورد بهترین راه برای تغییر شکل بینی، رعایت استانداردهای زیبایی شناختی و هماهنگی با سایر ویژگی های صورت اختصاص می دهند. .

چگونه بهترین جراح بینی در تهران را پیدا کنیم؟

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

جراحی بینی اگر به درستی انجام نشود می تواند اثرات مخربی بر ظاهر شما داشته باشد. بنابراین باید در انتخاب جراح پلاستیک خود بسیار دقت کنید. کلیه متخصصین گوش و حلق و بینی در ایران از نظر قانونی مجاز به انجام جراحی بینی هستند. اما باید فردی را انتخاب کنید که در جراحی زیبایی مهارت داشته باشد و از مجاری تنفسی و ساختار بینی آگاهی کامل داشته باشد. یکی از در دسترس ترین و با ارزش ترین روش های انتخاب جراح بینی در ایران بررسی رزومه و اعتبار پزشکان است زیرا عموماً پزشکان شناخته شده جراحی بینی بیشتری انجام داده اند و تجربه بیشتری دارند.
آماده شدن برای عمل بینی

قبل از انجام عمل بینی به نکات زیر توجه کنید:

در روز جراحی از آرایش استفاده نکنید.
صورت خود را با تیغ اصلاح کنید؛
انجام تست های آزمایشگاهی لازم؛
اشعه ایکس مورد نیاز را تهیه کنید.
از مصرف داروهای رقیق کننده خون، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی خودداری کنید.
از دو هفته قبل از عمل سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید.
هشت ساعت قبل از جراحی بینی چیزی نخورید و ننوشید.
شب قبل از جراحی حمام کنید؛ و
از یک هفته قبل از جراحی مکمل های ویتامین E مصرف نکنید.

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

چگونه جراحی بینی خود را در ایران انجام دهم؟

اولین قدم در جراحی بینی، یافتن یک جراح مجرب و خوش ذوق است. یافتن بهترین جراح بینی و یک بیمارستان تسهیل شده و راحت همواره دغدغه بیماران خارجی بوده که برای جراحی بینی به ایران سفر می کنند. مرحله دوم درخواست ویزای پزشکی است که تقریباً یک روش خسته کننده و پیچیده است. و آخرین مرحله یافتن محل اقامت خوب است زیرا پس از جراحی بینی فقط به یک مکان راحت برای استراحت و ریکاوری نیاز دارید. شرکت مسافرتی رادینا در ایران خدماتی از قبیل درخواست ویزا، رزرو هتل، رزرو نوبت با بهترین جراحان زیبایی بینی در ایران، پیش رزرو وقت آزمایش خون و … را برای بیماران از سراسر دنیا ارائه می دهد. .

ما در این مقاله قصد داریم تا به تمامی این پرسش‌ها در مورد عمل بینی فانتزی پاسخ بدهیم و به معرفی لیستی از بهترین جراحان بینی فانتزی در تهران …

جراحان مجموعه ای از بهترین جراح ها و پزشکان متخصص و فوق تخصص در تمام زمینه های پزشکی، درمان، عمل زیبایی و جراحی زیبایی می باشد.

عمل بینی فانتزی عروسکی باید توسط یک جراح بینی خوب در تهران که در زمینه بینی فانتزی متبحر است، انجام پذیرد تا به نتایج قابل قبولی ختم گردد. بهترین جراح بینی …

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران کیست؟عمل بینی نیمه فانتزی (نیمه عروسکی) + نمونه کار و عکس بینی نیمه فانتزی + مراقبت های مهم و عوارض.

جراحی فانتزی و عروسکی بینی نیازمند مهارت بسیار بالای جراح است، بنابرین افرادی که خواهان انجام این نوع جراحی هستند و می خواهند که فرم فانتزی در بینی های خود …

 

 

دسته بندی : جراحی عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.