تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران ، سایت برترین جراح ، جراح بینی گوشتی در تهران : در سال های اخیر همراه با رشد سریع خدمات اینترنتی، اکثر جراحان به ایجاد یک وب سایت یا صفحه شخصی علاقه مند شده اند. بیشتر اینها برای تبلیغات یا پرستیژ بود. اما واقعیت این است. از آنجایی که جراح ترمیمی بینی گوشتی پلاستیک بین افراد جوان و میانسال رایج است، استفاده تبلیغاتی آن بسیار محدود است، در حالی که استفاده آموزنده از آن موثرتر است. روز اولی که فکر کردم یک وب سایت راه اندازی کنم، دوره ای بود که هر روز خیلی ها برای مشاوره قبل از جراحی به من مراجعه می کردند. جالب است بدانید اگرچه سعی می کنم نیم ساعت مشاوره بدهم، اما حتی نمی توانم نیمی از مشکلات را حل کنم.

این بیشتر یک سخنرانی است تا یک مشورت؛ و این بارها و بارها تکرار می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم مشاوره را در دو مرحله انجام دهم: اول از طریق وب سایت و دوم در دفترم. در واقع، هدف من از راه اندازی یک وب سایت، بهبود کیفیت مشاوره به جای جذب مشتریان بیشتر است، زیرا بدون شک یک مشاوره خوب هم برای مشتری و هم برای جراح موثر است.

 

از همه کسانی که مرا برای جراحی انتخاب کرده‌اند می‌خواهم تمام فصول سایت را با دقت و کامل مطالعه کنند، زیرا به آنها کمک می‌کند تا در مطب مشاوره شخصی، درک بهتری از الزامات، امکانات و نتایج جراح ترمیمی بینی گوشتی داشته باشند. علاوه بر این، اولین موضوع سایت مربوط به جراحی پلاستیک بینی به دلیل مراجعه بیشتر است. ما به زودی اطلاعاتی در مورد جراحی های پلاستیک سر و گردن و سایر روش های جراحی ارائه خواهیم کرد.

چرا جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران  ؟

نکته مهم دیگر در تعیین مهارت جراح شما سلیقه اوست. چندین بار دیده اید که حتی بینی بعد از عمل هم مشکلی ندارد، اما ظاهراً آن را دوست ندارید. در اکثر مواقع عکسی که به مراجعین نشان می دهم برای خیلی ها قابل قبول است اما برعکس برای مراجع دیگر جالب نیست. در واقع باید بین سلایق ارجاع و جراح همپوشانی وجود داشته باشد.

در مورد سلیقه جراح باید توضیح بدم. در مرحله اول عمل، وقتی عمل ترمیمی بینی ارجاعی را تمام کردم، به آنها گفتم که مانند همه انسان ها طبق سلیقه خودم این کار را انجام خواهم داد. بعد از مدتی متوجه شدم که دماغ همه مراجعین شبیه هم است. من دیدم برخی از مراجعین راضی بودند در حالی که برخی دیگر راضی نبودند با وجود اینکه مشکلی نداشتند.

برای درک بهتر باید بگویم جراحی نیز مانند هر مهارت علمی یا عملی به یک عادت تبدیل می شود و بعد از مدتی جراح بینی گوشتی به یک سری تکنیک های خاص عادت می کند. در نتیجه، اگر او برای چندین سال فقط از تکنیک های خاصی استفاده کند، نتیجه شباهت بینی های بعد از عمل خواهد بود. اما این شباهت به خودی خود یک نقص نیست، اما در جایی که ارجاع و جراح سلیقه یکسانی ندارند منجر به نارضایتی می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم بعد از مدتی از اعمال سلیقه خودم اجتناب کنم. من فقط نظر خود را به عنوان یک توصیه در هنگام مشاوره قبل از عمل بیان کردم اما انتخاب را با ارجاع واگذار کردم.

 

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران : مراجعه کنندگانی که مایل به جراحی زیبایی بینی گوشتی هستند ابتدا با سوالاتی مواجه می شوند که مهم ترین آنها این است که آیا بهبود می یابند. برای پاسخ به این سوال باید به جراح مراجعه کنند. اکنون سخت ترین سوالی که برای آنها پیش می آید این است که چگونه جراح انتخاب کنند. انتخاب جراح پلاستیک یک فرآیند بسیار ضروری است و من به دوستان خود توصیه می کنم که نمودار زیر را مطالعه کنند تا در تصمیم گیری به آنها کمک کنند.
الف- مدرک تحصیلی مرتبط با جراحی پلاستیک بینی

امروزه آن آگهی از همه جا مانند ماهواره، روزنامه و پیام هایی که هر بدنی او را جراح پلاستیک بینی گوشتی معرفی می کند، بیماران را احاطه کرده است، تعیین مدرک تحصیلی امری ضروری است.

چهار گروه متخصص جراحی زیبایی بینی گوشتی  را انجام می دهند

جراحان پلاستیک؛ این پزشکان جراحان عمومی هستند که به مدت 2 یا 3 سال برنامه های درسی تکمیلی را مطالعه می کنند تا به صورت علمی و عملی جراحی های پلاستیک و زیبایی تمام اعضای بدن را بیاموزند.
جراحان گوش و حلق و بینی؛ تمرکز این گروه بر روی بینی، سر و گردن است که دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه جراحی های زیبایی و ترمیمی بینی و سینوس هستند.
جراحان چانه و صورت؛ این گروه فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی است و برنامه های درسی جراحی چانه و صورت را تکمیل کرده است.
جراحان عمومی؛ این دسته از جراحان نه به صورت آکادمیک بلکه تجربی در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک مطالعه کرده اند و خود را صرفا جراح زیبایی و پلاستیک معرفی می کنند.

از بین این 4 گروه، 2 گروه اول بیشترین ارتباط را با جراحی های زیبایی بینی گوشتی  دارند. هر رشته ای نقاط ضعف و قوت خود را دارد که به دلیل اختلافات فراوان در این زمینه نمی خواهم نظر خود را بیان کنم.

ب- موسسه آموزشی که جراحان گواهینامه خود را در آن اخذ کرده اند بسیار مهم است. ارجاع باید قبل از انتخاب، دانشگاه جراح خود را در نظر بگیرد.

با افزایش تعداد دانشگاه ها و مطالعات تکمیلی، دانشگاه های پایه اول به ویژه در پایتخت قطعا از کیفیت علمی و عملی بالاتری برخوردار هستند. توجه داشته باشید که بدون اغراق طب ایرانی بعد از آمریکا پیشرفته ترین پزشکی دنیاست. حتی در اروپا بهتر از آن است. در سال‌های اخیر که تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های کشورهای همسایه و اروپای شرقی و غربی رواج یافته است، دانشگاه‌های تهران در مقایسه با دانشگاه‌های مذکور در واقع از مزایای بسیاری برخوردارند.
ج- مهارت جراح

وقتی شما یک جراح را با تخصص مربوطه و اصالت آکادمیک او انتخاب می کنید، کار دشوارتر می شود. حتی تحصیلات آکادمیک که در بهترین دانشگاه ها گذرانده شده است، تضمینی برای مهارت جراح نیست. در واقع نقاط A و B شرط لازم هستند اما کافی نیستند. در کشور ما قبل از گزینش به دانش علمی دانشجویان توجه چندانی نمی شود و این امر موجب فارغ التحصیلی جراحانی با سطح علمی بالاتر اما مهارت و هنر جراحی کمتر می شود. حال چگونه می توانیم به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!
مراجعین از طریق تبلیغات یا از طریق یکدیگر با جراح خود آشنا می شوند. معمولاً کسانی که از طریق تبلیغات با کلینیک آشنا می شوند بسیار اندک هستند و از نظر جراحان دردسرسازترین مراجعه کنندگان هستند: با بی اعتمادی و سوء ظن می آیند و بنابراین تحمل کمتری دارند. آنها مشکلات و مشکلات زیادی را ایجاد می کنند.

 

جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

اما امروزه با رشد جراحی های زیبایی بینی، اکثریت بیماران با مراجعه شفاهی از سایر بیماران، جراح مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و به این ترتیب اعتماد بیشتری به جراح خود دارند. این امر ارتباط مناسبی بین بیمار و پزشک ایجاد می کند. در حقیقت، تعیین دقیق مهارت و شایستگی جراح از طریق تبلیغات غیرممکن است. بهترین راه این است که مراجع دیگری را که قبلاً عمل کرده اند، ببینید و از آنها بپرسید.

برای کمک به این موضوع باید نکاتی را ذکر کنم.

نکته اول این است که باید واقع گرا و عمل گرا باشید. در تمامی کتب علمی مربوط به جراحی پلاستیک تنها 10 درصد برای امکان ترمیم (عمل جراحی دوم که محدودتر است) ذکر شده است. یعنی حتی در اکثر مراکز پیشرفته، از هر 100 متقاضی، 5 یا 10 نفر امکان ترمیم را دارند. بنابراین، حتی اگر یک جراح معروف وانمود کند که هیچ ترمیم ندارد، شما باید به او شک کنید. برعکس، اگر تعداد اقدامات ترمیم انجام شده توسط او بیش از 15 درصد باشد، باید به مهارت او نیز مشکوک شوید. اکنون که از آمار صحبت می کنیم، می دانید که اگر فقط یک بینی را ببینید که دوست دارید یا برعکس، اگر زمانی که به یک کلینیک همکار مراجعه می کنید بینی نیاز به ترمیم داشته باشد، هیچ یک از این آمارها نمی تواند به شما کمک کند. بنابراین، درصدهای ذکر شده در بالا مهم است.

سوالات متداول جراحی بینی گوشتی در تهران

نکته بعدی تعیین مهارت جراح است که بستگی به فرم بینی فرد قبل از عمل دارد. یک قانون کلی در مورد عمل جراحی بینی گوشتی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید: «هرچه مشکل بینی کمتر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. و هر چه بینی مشکل سازتر باشد، نتیجه ضعیف تر خواهد بود.
جراحی بینی در ایران همه آنچه باید بدانید

من اغلب یک بینی بسیار مشکل ساز را دیده ام اما نتیجه عمل بسیار خوبی داشته است. من همچنین بینی با مشکلات کمتری را دیده‌ام، اما زمانی که مراجعین برای مشاوره در مطب جراح قرار می‌گیرند، جراح بینی‌هایی را ترجیح می‌دهد که مشکلات کمتری دارند. با این حال، از نظر جراح، ارجاع اول بهتر از ارجاع دوم است. به عنوان مثال. اگر به اولین مراجعه قبل از عمل نت 20% یا 30% بدهم، این نت بعد از عمل به 75% یا 80% افزایش می یابد. اما مراجعه دومی که نت قبل از عمل 60 تا 70 درصد بوده است، نت بعد از عمل 95 درصد می گیرد.

واضح است که ارجاع اول مزایای بیشتری کسب کرده است، اما دومی فقط به دنبال فرم نهایی برای تصمیم گیری است. به همین دلیل است که بسیاری از جراحان موارد سخت را نمی پذیرند، زیرا در نهایت به ندرت می توان نت بیش از 80% داشته باشد و این امر محبوبیت او را با وجود مشکلاتی که برای انجام عمل داشت به خطر می اندازد. با این وجود، این نظر من نیست. به نظر من صداقت بهترین رفتار است.

 جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران
بهترین جراح ترمیمی بینی گوشتی در تهران

 

دسته بندی : جراحی عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.