تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران ، سایت برترین جراح ، سوالات متداول جراحی بینی ، دکتر جراح عمل پولیپ بینی در تهران که بیشتر به خاطر نتایج استثنایی جراحی زیبایی بینی شناخته شده اند، جراحان پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره در شیکاگو هستند. بسیاری از بیماران آنها در مورد رینوپلاستی که به عنوان “جراحی بینی” نیز شناخته می شود و مزایای آن کنجکاو هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از سوالات متداول در مورد عمل های بینی دکتر Mustoe و دکتر Sinno را گردآوری کرده ایم.

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

جراحی بینی (عمل پولیپ بینی)چه چیزی را می تواند ترمیم کند؟

رینوپلاستی می‌تواند مشکلات فیزیکی بینی مانند پل بیش از حد پهن، نوک نادرست یا سوراخ‌های بیش از حد بزرگ بینی را اصلاح کند. این می تواند برجستگی ها یا فرورفتگی های نامطلوب را اصلاح کند و همچنین اندازه کلی بینی را با بقیه قسمت های صورت هماهنگ کند. جراحی بینی همچنین می تواند مشکلات فیزیکی مانند انحراف تیغه بینی یا سایر انسدادهای تنفسی را برطرف کند. برای دیدن نمونه‌هایی از جراحی‌های بینی دکتر موستو و دکتر سینو، از گالری عکس قبل و بعد از جراحی بینی ما دیدن کنید.

میزان موفقیت جراحی بینی (عمل پولیپ بینی) چقدر است؟

نتیجه جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

اطمینان از اینکه کاندیدای خوبی هستید و انتظارات معقولی دارید
انتخاب یک جراح پلاستیک مجرب و مجرب
پیروی از دستورالعمل های پس از عمل

جراح بینی خود را با دقت انتخاب کنید تا بهترین شانس را برای دستیابی به نتایج مطلوب داشته باشید. دکتر Mustoe و دکتر Sinno متخصصان جراحی بینی هستند که دارای اعتبار استثنایی هستند.

جراح پولیپ بینی در تهران

برای عمل بینی (عمل پولیپ بینی) باید چند سال داشته باشید؟

در حالی که انجام جراحی زیبایی بینی برای نوجوانان کاملاً بی خطر است، اما مهم است که صبر کنید تا صورت کاملاً رشد کند. بهترین نامزدها معمولاً زنانی هستند که حداقل 13 سال سن دارند و مردانی که حداقل 16 سال دارند.
آیا بینی شما در حین جراحی بینی شکسته است؟

تکنیک جراحی بسته به نیاز بیمار متفاوت است و همه به استئوتومی نیاز ندارند، اصطلاح فنی برای “شکستن بینی” در حین جراحی بینی. به جای اعمال خشونت آمیز که ممکن است تصور کنید، استئوتومی یک روش دقیق و کنترل شده است که با ابزار تخصصی به نام استئوتوم انجام می شود. استئوتومی قسمت بالایی استخوان های بینی را به هم نزدیکتر می کند و اغلب به دلایل زیر استفاده می شود:

ترمیم شکستگی بینی
باریک کردن یک پل عریض
صاف کردن بینی کج

جراحی زیبایی بینی  (عمل پولیپ بینی)چقدر دردناک است؟

در حالی که جراحی زیبایی بینی تغییرات شگفت انگیزی را ایجاد می کند، آنقدر که اکثر بیماران پیش بینی می کنند دردناک نیست. جراحان پلاستیک ما معمولاً از بی‌حسی موضعی همراه با آرام‌بخشی استفاده می‌کنند، بنابراین بیماران در حین جراحی آرامش دارند و دردی احساس نمی‌کنند. پس از جراحی، اکثر بیماران برای مدیریت ناراحتی فقط به داروهای مسکن بدون نسخه نیاز دارند، زیرا جراحان ما از تکنیک‌های جراحی نوآورانه‌ای استفاده می‌کنند که معمولاً نیازی به بسته‌بندی بینی ندارند.

بهترین جراح پولیپ بینی

جراحی بینی غیر جراحی (عمل پولیپ بینی) چگونه کار می کند؟

رینوپلاستی غیرجراحی یا مایع که گاهی به آن جراحی بینی 5 دقیقه ای می گویند، با تزریق فیلر پوستی، شکل بینی را تغییر می دهد. از این روش فقط می توان برای ایجاد نواحی بینی مانند بلند کردن نوک بینی، صاف کردن یک برآمدگی یا صاف کردن یک پل کج استفاده کرد. نتایج موقتی هستند پیوند چربی می تواند جایگزین خوبی برای پرکننده های پوستی برای نتایج طولانی تر باشد. رینوپلاستی جراحی می تواند طیف گسترده ای از نگرانی های زیبایی و همچنین مشکلات تنفسی عملکردی را اصلاح کند. نتایج جراحی بینی به طور نامحدود دوام می‌آورد و این باعث می‌شود که برای اکثر بیماران سرمایه‌گذاری ارزشمندی در زمان و هزینه بهبودی داشته باشد.

چرا دکتر موستو و دکتر سینو را انتخاب کنید؟

دکتر Mustoe و دکتر Sinno از طریق تحقیقات و تجربه گسترده چندین نوآوری را ایجاد کرده اند که به یک روش و نتیجه بهتر جراحی بینی کمک می کند، که مشخصه آنها عبارتند از:

نتایج طبیعی و قابل پیش بینی
استفاده از بی حسی موضعی همراه با آرامبخش
بهبودی کوتاه‌تر و راحت‌تر
حداقل کبودی

در طول بهبودی بعد از جراحی بینی (عمل پولیپ بینی) چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

بهبودی شما به میزان جراحی شما بستگی دارد. دکتر Mustoe و دکتر Sinno از تکنیک های تخصصی برای کاهش ناراحتی و زمان بهبودی و همچنین به حداقل رساندن خونریزی و کبودی استفاده می کنند. بیماران آنها نیازی به بسته بندی بینی ندارند مگر اینکه کار گسترده داخلی روی شاخک ها برای مشکلات تنفسی انجام شود. حدود 5 تا 7 روز از آتل استفاده خواهید کرد. تورم متوسط ​​است و بیماران به محض برداشتن اسپلینت با ظاهر خود احساس راحتی می کنند. بیشتر تورم در عرض 6 هفته با تغییرات ظریف در ظاهر بینی به تدریج در سال اول پس از جراحی برطرف می شود. بیشتر بدانید.
چگونه تورم بعد از جراحی بینی را کاهش دهم؟

برای به حداقل رساندن تورم بعد از جراحی، یک کیسه یخ را به مدت 15 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید و سپس در 8 تا 10 ساعت اول 5 دقیقه استراحت کنید. همچنین در 3 روز اول همیشه سر خود را بالا نگه دارید. به خوابیدن با بالش های اضافی یا روی صندلی کمک می کند.

چگونه بینی خود را بعد از جراحی بینی (عمل پولیپ بینی) تمیز کنم؟

در 2 هفته اول بعد از جراحی بینی از دمیدن بینی و هر چیز دیگری که ممکن است باعث خونریزی آن شود خودداری کنید. طبیعی است که بینی در ابتدا احساس گرفتگی کند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از پماد A+D یا یک پماد آنتی‌بیوتیک روی برش بین سوراخ‌های بینی (برای جراحی باز)، در امتداد لبه بیرونی سوراخ‌های بینی و درست در داخل بینی با یک سواب پنبه، پوسته‌ها را از بین ببرید و بهبودی را تقویت کنید. . چیزی داخل بینی وارد نکنید. جراح شما دستورالعمل‌های خاصی را پس از عمل به شما می‌دهد که باید بعد از جراحی دنبال کنید.

کبودی بعد از جراحی بینی (عمل پولیپ بینی)چقدر طول می کشد؟

دکتر Mustoe و دکتر Sinno از تکنیک هایی برای به حداقل رساندن کبودی استفاده می کنند که تا حد زیادی در عرض یک هفته برطرف می شود و برای اکثر بیماران در عرض 10 روز کاملا برطرف می شود. برای بیماران گاه به گاه که کبودی بیشتری دارند یا خواهان بهبودی سریع هستند، اکنون یک درمان لیزری پیشرفته را ارائه می دهند که با یک درمان کوتاه که در طول ویزیت پس از عمل انجام می شود، کبودی را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
چه زمانی می توانم پس از جراحی بینی به روال عادی خود برگردم؟

اکثر بیماران رینوپلاستی دکتر ماستو و دکتر سینو می توانند پس از حدود یک هفته برنامه عادی خود از جمله بازگشت به محل کار را از سر بگیرند.

آیا می توانید جراحی بینی (عمل پولیپ بینی) خود را خراب کنید؟

اگر بینی شما بعد از جراحی بینی دچار برآمدگی شده باشد، تاثیر آن بر نتایج شما بستگی به این دارد که در کجای روند بهبودی قرار دارید و چقدر به بینی شما ضربه وارد شده است. به طور کلی، هرگونه ضربه به بافت بینی ممکن است به نتایج شما آسیب برساند یا روند بهبودی را طولانی کند. اگر نگرانی دارید با جراح خود تماس بگیرید.

آیا مردم می توانند بگویند که آیا شما عمل بینی (عمل پولیپ بینی) انجام داده اید؟

هدف اصلی جراحان ما هنگام انجام جراحی بینی ایجاد یک نتیجه “شفاف” است – ظاهری طبیعی که نشان دهد شما جراحی بینی انجام داده اید. در تجربه خود، آنها در اجتناب از ظاهر عمل شده کاملاً موفق بوده اند. دکتر Mustoe دارای گواهینامه هیئت مدیره در جراحی پلاستیک و گوش و حلق و بینی است که تضمین می کند که او هم مهارت و هم تجربه برای دستیابی به نتایج چشمگیر را دارد و در عین حال شخصیت و عملکرد بینی شما را دست نخورده نگه می دارد.

من از نتایج یک جراحی بینی (عمل پولیپ بینی)قبلی راضی نیستم. آیا دکتر ماستوی یا دکتر سینو می توانند آن را برطرف کنند؟

در بیشتر موارد، بله. حدود یک سوم از روش های جراحی بینی آنها تجدید نظر در جراحی های قبلی انجام شده توسط سایر پزشکان است. دکتر Mustoe و دکتر Sinno چندین عمل زیبایی بینی موفق روی بیمارانی انجام داده اند که جراحی بینی متعددی داشته اند. در مورد تکنیک های جراحی بینی اصلاحی آنها بیشتر بدانید.

آیا جراحی زیبایی بینی (عمل پولیپ بینی) بی خطر است؟

در حالی که همه جراحی ها دارای خطراتی هستند، جراحی زیبایی بینی زمانی که توسط جراح پلاستیک انجام شود بسیار ایمن است:

دارای تاییدیه هیئت جراحی پلاستیک آمریکا یا هیئت آمریکایی گوش و حلق و بینی است
تجربه زیادی در انجام جراحی بینی دارد
رینوپلاستی را به طور منظم انجام می دهد

دکتر ماستو و دکتر سینو برای ایمنی بیشتر و بهبودی بیشتر، جراحی زیبایی بینی را با استفاده از بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می دهند. آنها سالها تجربه دارند و به طور مداوم بیماران راضی هستند.
آیا جراحی بینی برای همیشه ادامه دارد؟

بزرگسالان و نوجوانان کاملاً رشد یافته می توانند انتظار داشته باشند که نتایج جراحی زیبایی بینی آنها به طور نامحدود باقی بماند مگر اینکه ضربه ای به بینی وارد شود. روند طبیعی پیری اغلب به مرور زمان بر ظاهر بینی تأثیر می گذارد. در حالی که نتایج رینوپلاستی طولانی مدت است، جراحان ما می توانند در صورت نارضایتی از نتایج عمل های انجام شده در جاهای دیگر، جراحی بینی اصلاحی را انجام دهند.

دکتر Mustoe و دکتر Sinno متخصص در جراحی بینی برای اصلاح زیبایی و عملکرد هستند. اگر به دنبال جراحی پلاستیک مانند جراحی بینی در شیکاگو هستید، درخواست مشاوره آنلاین کنید. یا، می توانید با ما با شماره (312) 878-9592 تماس بگیرید و یکی از کارکنان مفید ما قرار ملاقات شما را تعیین می کند.

 عمل پولیپ بینی

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران
بهترین جراح عمل پولیپ بینی در تهران

 

دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.