تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترین جراح لیپوساکشن در تهران

بهترین جراح لیپوساکشن در تهران

بهترین جراح لیپوساکشن در تهران ، هرکسی که برای لاغری و تن دادن به نواحی خاصی از چربی سرسخت تلاش کرده باشد، می تواند جذابیت لیپوساکشن را درک کند. حتی افرادی که لاغر اندام و تناسب اندام هستند اغلب دارای چربی های جدا شده ای هستند – اغلب تحت تأثیر وراثت – که نمی توانند تنها با رژیم غذایی و ورزش آن را کوچک کنند. لیپوساکشن تکنیکی برای از بین بردن چربی های اضافی با استفاده از لوله های مکش کوچک (کانولا) است. اگرچه این روش معمولاً انجام می شود و نسبتاً ساده است، اما فقط یک جراح پلاستیک با تجربه و دارای مجوز هیئت مدیره باید جراحی لیپوساکشن شما را انجام دهد. جراحان پلاستیک شیکاگو، دکتر توماس موستو و دکتر سامی سینو، تکنیک‌های لیپوسکلپچر و حساسیت زیبایی‌شناختی خود را طی سال‌های متمادی اصلاح کرده‌اند و به دلیل دستیابی به نتایج زیبا با راحتی مطلوب بیمار، شهرت کسب کرده‌اند.

بهترین جراح لیپوساکشن در تهران

کاندیدای خوب برای لیپوساکشن

لیپوساکشن یک اقدام برای کاهش وزن نیست و به عنوان جایگزینی برای رژیم غذایی مناسب و ورزش در نظر گرفته نشده است. لیپوساکشن برای بیمارانی انجام می شود که وزن ایده آل یا نزدیک به آنها دارند و دارای رسوبات چربی موضعی هستند که:

تناسب بدن را مخدوش کنید
به رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند
بر تصویر بدن تأثیر منفی می گذارد

لیپوساکشن می تواند نواحی مانند باسن، ران ها، زانوها، پهلوها، پشت، شکم، سینه، بازوها، چانه و گردن را کاهش داده و دوباره کانتور کند (به شکل نگاه کنید).

بهترین جراح لیپوساکشن

لیپوساکشن اغلب با سایر روش های کانتورینگ بدن ترکیب می شود تا نتایج صاف و یکنواختی ایجاد کند. مخصوصاً برای دکتر Mustoe یا دکتر Sinno رایج است که لیپوساکشن را همراه با تایک شکم انجام دهند، زیرا عمل جراحی شکم به تنهایی به قسمت‌هایی از چربی‌های شکمی که باید برداشته شوند تا به نتایج مطلوب برسد، رسیدگی نمی‌کند. زنان اغلب این روش ها را با جراحی زیبایی سینه، مانند لیفت سینه، به عنوان بخشی از اصلاح مادر ترکیب می کنند. لیپوساکشن همچنین می تواند در روش هایی که برای برداشتن پوست اضافی پس از کاهش وزن قابل توجه انجام می شود، مانند لیفت بازو استفاده شود.

تکنیک های پیشرفته لیپوساکشن

دکتر Mustoe و دکتر Sinno لیپوساکشن را به صورت سرپایی با استفاده از بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می دهند. آنها دریافته اند که بیماران تجربه مطلوبی با عدم آگاهی از این روش دارند. استفاده از آرامبخش از بسیاری از خطرات بیهوشی عمومی جلوگیری می کند و امکان جابجایی آسان بیمار را برای مجسمه سازی سه بعدی و نتیجه مطلوب فراهم می کند.

ناحیه درمان با یک محلول متورم کننده تزریق می شود که حاوی بی حس کننده (لیدوکائین) و یک عامل منقبض کننده عروق برای کاهش خونریزی است. کانول‌های کوچکی که جراحان ما استفاده می‌کنند، امکان ایجاد برش‌های بسیار کوچک و نامحسوس را فراهم می‌کنند که نسبت به روش‌های دیگر، جای زخم کمتر قابل مشاهده است. کانولا از طریق چربی به منظور شکستن آن حرکت می کند. سپس از طریق لوله خلاء متصل شده ساکشن می شود. علاوه بر لیپوساکشن سنتی، دکتر Mustoe و دکتر Sinno لیپوساکشن با کمک اولتراسوند (UAL) را ارائه می دهند که از اولتراسوند برای کمک به شکستن آرام چربی قبل از ساکشن استفاده می کند.

بیماران لیپوساکشن دکتر Mustoe و دکتر Sinno از تحقیقات چندین ساله دکتر Mustoe در زمینه بهبود زخم و پیشگیری از اسکار بهره مند می شوند. تکنیک‌های لیپوساکشن جراحان که طی سال‌ها توسعه یافته‌اند، آسیب و تشکیل اسکار را به حداقل می‌رسانند و در نتیجه ظاهر و راحتی را بهبود می‌بخشند. حس زیبایی شناسی و دقت ماهرانه آنها به آنها اجازه می دهد لیپوسکلپچر را حتی در نواحی کوچکتر و ظریف تری مانند چانه و گردن انجام دهند. این اغلب برای بهبود نتایج لیفت صورت یا لیفت گردن استفاده می شود. علاوه بر این، لیپوساکشن اغلب بخشی از جراحی ژنیکوماستی برای برداشتن بافت بیش از حد بزرگ سینه در مردان است.

دکتر Mustoe و دکتر Sinno از طریق تحقیقات و تجربه گسترده چندین نوآوری را ایجاد کرده اند که به یک روش و نتیجه بهتر جراحی زیبایی شکم کمک می کند که مشخصه های آنها عبارتند از:

نتایج طبیعی و قابل پیش بینی
استفاده از بی حسی موضعی همراه با آرامبخش
بهبودی کوتاه‌تر و راحت‌تر
حداقل کبودی

سوالات متداول لیپوساکشن

هزینه لیپوساکشن چقدر است؟

هزینه لیپوساکشن در شیکاگو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله موقعیت جغرافیایی عمل، آموزش و تجربه جراح پلاستیک، و میزان عمل مورد نیاز برای ایجاد نتایج مطلوب. بیمارانی که علاقه مند به انجام لیپوساکشن در مطب ما هستند، پس از مشاوره، قیمت دقیق را دریافت می کنند.
آیا بین لیپوساکشن و لیپوساکشن تفاوتی وجود دارد؟

بله وجود دارد. اکثر مردم با اصطلاح لیپوساکشن آشنا هستند که در واقع به فرآیند حذف چربی اشاره دارد. از سوی دیگر، لیپوسکلپچر شامل سطحی از مهارت فنی و یک چشم هنری برای ایجاد نتایج حجاری شده است که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است.

آیا به لیپوساکشن یا تامی تاک نیاز دارم؟

این سوال که آیا نیاز به لیپوساکشن، شکم و یا هر دو دارید در جلسه مشاوره پاسخ داده می شود. پس از اینکه جراح شما یک معاینه فیزیکی انجام داد و به نگرانی ها و اهداف زیبایی شما گوش داد، معمولاً یک برنامه درمانی خاص را برای دستیابی به آن اهداف توصیه می کند. بیمارانی که فرم کلی خوبی دارند و پوست آنها بیشتر خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند، معمولاً از لیپوساکشن به تنهایی سود می برند.

اگر می‌خواهید درباره لیپوساکشن در شیکاگو اطلاعات بیشتری کسب کنید، درخواست مشاوره آنلاین با دکتر Mustoe یا دکتر Sinno، جراحان پلاستیک دارای گواهی بورد کنید. یا می توانید با دفتر ما به شماره (312) 626-4108 تماس بگیرید و یکی از کارکنان مفید ما قرار ملاقات شما را تعیین می کند.

دسته بندی : لیپوماتیک شکم و پهلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.