تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران ، برترین جراح ، هموروئیدهای مرحله III و IV که به شدت پرولاپس شده اند باید با جراحی برداشته شوند تا علائم هموروئید تسکین یابد. جراحی معمولی یا هموروئیدکتومی منگنه قطعاً درد را تسکین می دهد، اما با عوارض شدید پس از عمل همراه است. هموروئیدهای بسیار بزرگ که به سختی با استفاده از روش های معمول جراحی برداشته می شوند را می توان با لیزر درمان کرد. حتی، افراد مبتلا به هموروئید مرحله I یا II نیز می توانند برای بهترین نتایج این روش را انجام دهند. درمان بواسیر با لیزر شامل استفاده از اشعه لیزر برای برداشتن بواسیر است. برای نتایج بهتر می توان از آن به تنهایی یا همراه با سایر گزینه های درمان هموروئید استفاده کرد.

 

قبل از توصیه لیزر درمانی برای هموروئید، پزشک وضعیت بیمار، اندازه و آسیب وارد شده توسط بافت هموروئید و مدت زمانی که بیمار از بواسیر رنج می برد را بررسی می کند. هموروئیدهای کوچک در ابتدا با کرم های موضعی و با پیشنهاد تغییرات ساده در سبک زندگی درمان می شوند. هموروئیدهای بزرگ و آنهایی که به سایر گزینه های درمان هموروئید پاسخ نمی دهند با استفاده از لیزر درمانی درمان می شوند. در موارد کمی، لیزر درمانی همراه با سایر گزینه های درمانی برای تسکین سریعتر استفاده می شود.

درمان با لیزر شامل استفاده از دو نوع لیزر، لیزر CO2 و لیزر Nd:YAG است. در بین این دو نوع لیزر، لیزرهای Nd:YAG کارآمد در نظر گرفته می‌شوند، زیرا در اعماق بافت نفوذ می‌کنند و جریان خون را با سرعت بیشتری نسبت به لیزرهای CO2 متوقف می‌کنند. بسته به اندازه و وضعیت هموروئید، مدت و غلظت پرتو لیزر برای انعقاد یا تبخیر بافت تنظیم می شود.

قبل از شروع درمان، پزشک ریشه رگ های خونی مسئول هموروئید را شناسایی می کند. سپس یک پرتو لیزر باریک دقیقاً به آن نقطه منتقل می شود. بافت ها و رگ های خونی بافت متورم این اشعه های پر انرژی را جذب می کنند. انرژی جذب شده به انرژی گرمایی تبدیل می شود، بافت را جدا می کند و رگ های خونی را می بندد. در نتیجه، برداشتن بافت افتادگی و مهر و موم شدن رگ‌های خونی برای جلوگیری از خونریزی در یک مرحله انجام می‌شود و نیاز به بخیه را از بین می‌برد. کل عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بستری شدن ندارد.

فواید لیزر درمانی برای هموروئید

درمان بواسیر با لیزر اگرچه گران است اما بهترین درمان برای هموروئید در نظر گرفته می شود. مزایای این روش عبارتند از:

می تواند در مدت کوتاهی به رژیم غذایی عادی خود ادامه دهد.
پس از جراحی کمترین ناراحتی وجود خواهد داشت.
داروهای بعد از عمل نیز کمتر خواهد بود.
نتایج موفقیت آمیزی در مقایسه با سایر درمان های هموروئید دارد.
نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.
زمان کمتری برای اجرا می گیرد. کل روش را می توان تنها در 20-40 دقیقه تکمیل کرد.
بهترین روش برای درمان بواسیر با اندازه های بسیار بزرگ که درمان آنها با روش های دیگر سخت است.

هموروئید لیزری در ایران

بیمارستان ابن سینا بیمارستانی چندتخصصی است که به عنوان یکی از بیمارستان های برتر ایران شناخته شده است. این بیمارستان دارای بیش از 20 کلینیک مختلف است که شامل اطفال، جراحی عمومی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، پوست، رادیولوژی، فیزیوتراپی و داخلی است.

بیمارستان ابن سینا مجهز به انواع دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته پزشکی است و تیم پزشکی ما متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران مسئول آماده ارائه خدمات پزشکی از جمله لیزر هموروئید به بیماران بین المللی می باشد. اگر به دنبال لیزر هموروئید در ایران هستید با ما تماس بگیرید.

 

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران
بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران

 

دسته بندی : بواسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.