تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن ،شل شدن واژن یک مشکل رایج برای زنان است. (هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز ) خوشبختانه، گزینه‌های درمانی در دسترس هستند که به بازگرداندن لذت جنسی و کاهش درد لگن مرتبط با شلی واژن کمک می‌کنند. به عنوان متخصصان اوروژنیکولوژیست که پیچیدگی های سلامت لگن زنان را درک می کنند، تخصص ما کمک به زنان برای دستیابی به سلامت مطلوب واژن است.

افسانه های متعددی در رابطه با داشتن واژن شل تایتنینگ وجود دارد. در زیر افسانه ها و دلایل واقعی وجود دارد که یک زن ممکن است شلی واژن را تجربه کند.

 

افسانه های رایج مرتبط با شل بودن واژن
1. رابطه جنسی زیاد باعث شل شدن واژن می شود.

بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که رابطه جنسی بیش از حد می تواند واژن را شل کند. ماهیچه های واژن بسیار الاستیک هستند و می توانند شکل و اندازه طبیعی خود را بعد از رابطه جنسی حفظ کنند. بسیار شبیه یک کش لاستیکی است و می تواند بعد از رابطه جنسی به اندازه اصلی خود بازگردد.
2. تعداد زیاد شرکای جنسی باعث شل شدن واژن می شود.

شل بودن واژن با داشتن چندین شریک جنسی ارتباطی ندارد و کاملاً یک افسانه است. همانطور که در بالا گفته شد، واژن شما بسیار الاستیک است. تنها زمانی که شما برانگیخته می شوید آرام می شود و بعد از رابطه جنسی به اندازه و شکل طبیعی خود باز می گردد.

علل واقعی شل شدن واژن
1. زایمان

زایمان می تواند باعث شل شدن واژن شود. هنگامی که یک زن نوزادی را به دنیا می آورد، عضلات اطراف واژن آسیب های زیادی را متحمل می شوند و در نتیجه دیواره های واژن ضعیف می شوند. از این رو، شل می شود.
2. پیری و از دست دادن استروژن

به دلیل افزایش سن و برخی شرایط سلامتی، کاهش سطح استروژن بافت واژن را نازک‌تر، خشک‌تر و کمتر کشش می‌کند که می‌تواند منجر به شلی واژن شود.
درمان های غیر جراحی برای تقویت عضلات کف لگن

درمان کف لگن اغلب به تقویت عضلات کف لگن کمک می کند. برای تقویت عضلات کف لگن، تمرینات کگل می تواند به بهبود کشسانی دیواره های واژن کمک کند. یک متخصص کف لگن می تواند در انجام تمرینات کمک کند، اما ورزش هایی نیز وجود دارد که می توانید خودتان آن را امتحان کنید.
تمرینات کگل

تمرینات کگل برای بهبود سفتی عضلات توصیه می شود. بهترین راه برای انجام کگل زمانی است که در حال ادرار کردن هستید. در حین ادرار کردن، عضلات کف لگن خود را ببندید تا جریان ادرار را متوقف کنید. هر بار حدود 4 تا 5 ثانیه نگه دارید و فشار دهید. بعد از اینکه یاد گرفتید کدام ماهیچه ها را سفت کنید، می توانید این تمرین را در هر زمانی در طول روز انجام دهید. برای بهبود سفتی توصیه می شود که کگل را تا 10 بار در روز انجام دهید.
راه حل غیر جراحی در مطب برای رفع شلی واژن
ThermiVa

اگر راه حل غیر جراحی را ترجیح می دهید، ThermiVa یک انتخاب عالی است. ThermiVa یک درمان در مطب بدون هیچ زمان از کار افتادگی، انرژی حرارتی را به لابیا و واژن می‌رساند که منجر به سفت شدن فوری و تجمع طولانی مدت کلاژن می‌شود. سه درمان در مطب توصیه می شود. بیماران ما در مورد ThermiVa هیجان زده می شوند. در زیر تنها تعدادی از بسیاری از توصیفات بیماران ما در مورد ThermiVa آورده شده است.

راه حل های جراحی برای افتادگی و شلی شدید واژن

اگر از افتادگی واژن یا شلی شدید واژن رنج می برید، درمان کف لگن ممکن است برای کاهش علائم کافی نباشد. افتادگی مثانه می تواند باعث بی اختیاری شود و کیفیت زندگی زنان را تحت تاثیر قرار دهد. افتادگی لگن می تواند ناراحت کننده باشد و باعث ناراحتی یا درد شود. افتادگی و شل شدن دیواره واژن می تواند منجر به رابطه جنسی رضایت بخش شود. خبر خوب این است که گزینه‌های درمانی زیادی، هم غیرجراحی و هم جراحی وجود دارد.
واژینوپلاستی

واژینوپلاستی راه حل جراحی برای رفع شلی واژن است. با بهبود، اصلاح، سفت کردن و ترمیم هر گونه مشکل واژن، واژینوپلاستی می تواند واژن را به حالتی جوان تر و شاداب تر بازگرداند.

 

هزینه‌ای که برای فرد مشخص می‌شود، با توجه به این‌که عمل زییایی واژن در بیمارستان، مطب یا کلینیک انجام خواهد گرفت، متغیر می‌باشد؛ و از حدود ۷ میلیون می‌تواند شروع شود. این هزینه با توجه به عوامل زیادی، می‌تواند کم یا زیاد شود‌.
عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی. ۱- تکنیک جراحی. ۲- شکل و فرم لابیا مینور. ۳- میزان برش های مورد نیاز در جراحی. ۴ – مواد مصرفی و …

مقالات مرتبط :

بهترین جراح تایتنینگ

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن

جراحی تایتنینگ واژن
جراحی تایتنینگ واژن

 

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.