تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی ،برترین جراح ، سفتی و سفتی در شکم: کبودی، تورم و قرمزی: سوزن سوزن شدن، سوزش یا درد تیراندازی متناوب: اینها تجربیاتی طبیعی هستند که پوست، بافت ها و اعصاب حسی بهبود می یابند. داروهای ضد درد و شل کننده های عضلانی به شما کمک می کنند تا با هر گونه ناراحتی کنار بیایید.

 

درد بعد از ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟
در مورد تامی تاک، گرفتگی شکم نتیجه آسیب عصبی است. اما، با بهبودی، این احساس از بین خواهد رفت. بیماران می توانند انتظار داشته باشند که به مدت 6 تا 12 هفته احساس سفتی شکم کنند. در برخی موارد، بازیابی عملکرد طبیعی عصبی ممکن است تا یک سال طول بکشد.

چه مدت طول می کشد تا بهبودی داخلی از عمل جراحی شکم انجام شود؟
شش هفته بعد از عمل جراحی شکم

تورم ممکن است چند هفته طول بکشد، اما اکثر بیماران در عرض سه ماه یا کمتر به طور کامل بهبود می یابند. در این مرحله، شروع ورزش و از سرگیری فعالیت های عادی بی خطر است. ممکن است بر اساس سلامتی شما و نتایج دلخواه توصیه های دقیق تری ارائه دهیم.

اگر بعد از عمل جراحی شکم بیش از حد انجام دهید چه اتفاقی می افتد؟
پاسخ: فعالیت بعد از تامی تاک

این امر پس از جراحی که خوب پیش می رود و درد بسیار کمی دارد، رایج است. جلوگیری از زیاده روی در بیماران می تواند یک چالش باشد. اگر خیلی زود این کار را انجام دهید، خود را در معرض خطر سروما، هماتوم یا جدا شدن برش قرار می دهید. مراقب باشید و از دستورات جراح خود پیروی کنید.

آیا بعد از تامی تاک می توانید زیاد راه بروید؟
پس از عمل تامی تاک، بیش از حد به خودتان فشار وارد نکنید

می توانید پس از چند روز پیاده روی کوتاه و پس از چند هفته ورزش سبک داشته باشید. هرچه بیشتر فعال باشید، ریکاوری سریعتر است. فعال ماندن به کاهش تورم کمک می کند، خطر لخته شدن خون را به حداقل می رساند و به شما احساس بهتری نیز می دهد.

در مورد شکم چه چیزی به شما نمی گویند؟
تورم بعد از عمل شکم فقط بر روی تناسب لباس شما تأثیر نمی گذارد. همچنین ممکن است منجر به افزایش وزن (موقت) شود. ممکن است تا چند هفته بعد از جراحی آب را حفظ کنید، که می تواند به این معنی باشد که عدد روی ترازو بیشتر از حد معمول خواهد بود.

استراحت در بستر بعد از تامی تاک چقدر است؟
اگر یک “مینی تامیک تاک” با برش کوچکتر دارید، احتمالاً بین یک تا سه هفته به خواب بالا نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر، بیمارانی که تاک کامل شکم دارند، به حدود چهار هفته نیاز دارند، با شش هفته محدودیت هر گونه ورزش یا بلند کردن سنگین.

بعد از تامی تاک چقدر باید راه بروم؟
در هفته اول پس از جراحی شکم، دکتر پاترونلا به بیماران توصیه می‌کند که پیاده‌روی کوتاه 10 دقیقه‌ای داشته باشند و به تدریج این میزان را به یک مایل افزایش دهند، دو بار در روز در روزهای 10 تا 14 روز پس از عمل.

بعد از ابدومینوپلاستی چه کارهایی نباید انجام داد؟
به مدت 6 تا 8 هفته از ورزش های شکمی و فعالیت های سنگین مانند دوچرخه سواری، آهسته دویدن، وزنه برداری یا ورزش های هوازی خودداری کنید. به مدت 6 هفته، از بلند کردن هر چیزی که شما را تحت فشار قرار می دهد خودداری کنید.

آیا خواب زیاد بعد از عمل شکم طبیعی است؟
پاسخ: خستگی بعد از عمل به مدت چند روز پس از ابدومینوپلاستی شایع است. پس از جراحی، بدن برای بهبود محل عمل انرژی سرمایه گذاری می کند. بیماران اغلب احساس بی حالی می کنند و نیاز به خواب زیاد دارند. خواب به اندازه ای است که می خواهید، اما باید به طور دوره ای اندام ها را ورزش دهید.

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی
درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.