تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی ، برترین کلینیک ، یک یا دو هفته پس از تامی تاک، این بخیه ها برداشته می شوند. برداشتن این بخیه های ریز معمولا بدون درد است. بخیه ها نیز باید از محل تخلیه برداشته شوند. فیلم عمل جراحی ابدومینوپلاستی معمولاً یک یا دو بخیه وجود دارد که برای چسباندن درن به پوست استفاده می شود.

 

عمل جراحی شکم چقدر طول می کشد؟
نتیجه تصویر برای عمل جراحی شکم
نتایج تامی تام از این نظر دائمی در نظر گرفته می‌شوند. رضایت عمل ابدومینوپلاستی  که پوست و سلول‌های چربی که دکتر گرین‌والد در طول این عمل از بین می‌برد، نمی‌توانند دوباره رشد کنند. جراح خانم ابدومینوپلاستی  به همین ترتیب، هر بخیه داخلی که برای ترمیم عضلات معده قرار می‌دهد، طوری طراحی شده‌اند که به طور نامحدود در جای خود باقی بمانند. بهترین جراح ابدومینوپلاستی

تامی تاک چه کاری انجام می دهد؟
تامی تاک – که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود – یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر شکم است. در حین انجام عمل شکم، پوست و چربی اضافی از شکم برداشته می شود. بافت همبند در شکم (فاسیا) معمولاً با بخیه نیز سفت می شود.

معایب جراحی شکم چیست؟
خطرات جراحی شکم عبارتند از:

خطرات بیهوشی
عدم تقارن.
خون ریزی.
ترومبوز ورید عمقی، عوارض قلبی و ریوی.
بافت چربی موجود در عمق پوست ممکن است بمیرد (نکروز چربی)
تجمع مایع (سروما)
عفونت.
بی حسی یا سایر تغییرات در احساس پوست.

آیا کشیدن شکم ایده خوبی است؟
پاسخ کوتاه بله است؛ این درمان کاملاً ارزشش را دارد. اکثر بیماران بعد از حدود سه ماه شروع به دیدن نتایج باورنکردنی می کنند و تا شش ماه پس از درمان، از تفاوت ظاهری بدن خود شگفت زده می شوند. گاهی اوقات، شکم به مدت یک سال متملق می شود و بهتر به نظر می رسد.

چه کسانی نباید جراحی شکم انجام دهند؟
چاق یا اضافه وزن. شاخص توده بدن (BMI) بیش از 30. هرگونه مشکل لخته شدن یا عوارض جراحی قبلی. در حال حاضر مصرف هر گونه دارو، ضد انعقاد یا مکملی که ممکن است تداخل داشته باشد

آیا کشیدن شکم دردناک است؟
تامی تاک نیاز به خرابی قابل توجهی دارد

بیماران باید انتظار داشته باشند که بهبودی آنها دو تا سه هفته طول بکشد. در آغاز، شما خسته، متورم و درد خواهید شد. داشتن درد متوسط در طی چند روز اول طبیعی است، اگرچه این درد به طور پیوسته بهبود می یابد.

آیا می توان بعد از عمل جراحی شکم بچه دار شد؟
با منع هرگونه عارضه باروری، بله. زنان می توانند بعد از عمل جراحی شکم باردار شوند. آیا تامی تاک می تواند شکم در حال رشد را در خود جای دهد؟ دیواره شکم یک زن به گونه ای طراحی شده است که کشیده و گشاد شود تا جنین در حال رشد را در خود جای دهد. تامی تاک نمی تواند مانع کشش طبیعی شکم شما شود.

آیا با کشیدن شکم چربی های پشت را از بین می برد؟
نتیجه تصویر
مانند یک تامی تاک معمولی، جراحی شکم سه بعدی را می توان برای برداشتن چربی های سرسخت و پوست شل روی شکم استفاده کرد. با این حال، شکم 3 بعدی همچنین به پوست و چربی اضافی روی باسن، پهلوها و پایین کمر می پردازد تا دگرگونی کامل تری داشته باشد که می توان از هر زاویه ای از آن لذت برد.

چه مقدار چربی با عمل جراحی شکم از بین می رود؟
عمل جراحی شکم می تواند منجر به کاهش وزن تقریباً چهار پوندی شود. اگر یک کامیون کوچک انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود سه پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید. اگر شما یک تاک طولانی را انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود پنج پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید.

لیپوماتیک بهتر است یا شکم؟
کدام یک برای من مناسب است: تامی تاک یا لیپو؟ اگر شل شدن پوست برای شما نگران کننده است، عمل شکم بهترین نتیجه را به شما می دهد. اگر به سادگی چربی های کوچکی در اطراف ناحیه میانی خود دارید که می خواهید آنها را برطرف کنید، احتمالاً لیپوساکشن بهترین گزینه برای شما است.

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی
زمان کشیدن بخیه ابدومینوپلاستی

 

دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.