تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، علت اصلی ورم شکم بعد از ابدومینوپلاستی، جراح خانم ابدومینوپلاستی ، تجمع مایعات میان بافت‌های شکم و ایجاد فضا برای ترمیم زخم و بافت آسیب دیده است. رضایت عمل ابدومینوپلاستی، یک جراحی زیبایی شکم است که باعث ترمیم عضلات شکم  – فیلم عمل ابدومینوپلاستی – و برداشتن پوست شل و افتاده از شکم می‌شود.

 

در این ناحیه از بدن، رگ های خونی و رگ های لنفاوی به عنوان سیستم تخلیه مایعات عمل می کنند. در حین انجام عمل شکم، این عروق بریده می شوند. به همین دلیل، بدن مایعات را در این ناحیه بسیار کندتر خارج می کند و در نتیجه تجمع مایع به نام ادم یا تورم ایجاد می شود.

علت تورم بعد از ابدومینوپلاستی چیست؟
چرا بدن ما بعد از عمل جراحی شکم متورم می شود؟ پس از اتمام جراحی، بدن شما گلبول های سفید و سایر ترکیبات شفابخش را به محل جراحی می فرستد تا روند بهبودی را به سرعت آغاز کند. افزایش مایعات باعث می شود که ناحیه در مراحل اولیه بهبودی بزرگتر شود.

تورم بعد از ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟
تورم بخشی طبیعی از بهبودی شکم است و در حالی که بیشتر آن در 2 ماه اول برطرف می شود، برخی از تورم باقیمانده می تواند 6 ماه تا یک سال ادامه داشته باشد.

چه عواملی باعث تورم ماه ها پس از عمل شکم می شوند؟
8 تا 10 ماه پس از تامی تاک، بیشتر تورم فروکش می کند. با این حال، احتباس مایعات به دلیل رژیم غذایی و مصرف نمک ممکن است دلیلی برای تورم شکم باشد. اگر 10 ماه پس از انجام عمل جراحی شکم دچار نفخ در قسمت بالایی یا پایینی شکم شدید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

چگونه تورم بعد از ابدومینوپلاستی را کاهش دهیم؟
1. پوشیدن لباس های فشرده کننده: به عنوان بخشی از روال بعد از عمل، از شما ملزم به پوشیدن لباس های فشاری طبی خواهید بود، به ویژه برای کاهش تورم و بهبودی مناسب و کارآمد. بسیار مهم است که لباس های فشرده سازی خود را طبق دستورالعمل بپوشید، که ممکن است برای چندین هفته 24/7 باشد.

چرا بعد از ابدومینوپلاستی شکم من صاف نیست؟
گاهی اوقات افراد پس از تامی تاک شکم کاملاً صافی ندارند، حتی اگر پوست و چربی اضافی برداشته شود، زیرا محتویات داخل شکمی همچنان دست نخورده باقی مانده و همچنان پشت عضلات شکم سفت شده است.

چه زمانی باید نگران تورم بعد از عمل جراحی شکم باشم؟
تورم 1 سال بعد از تامی تاک

تورم پس از جراحی به تدریج در طی یک سال تا یک سال و نیم پس از تامی تاک کاهش می یابد. با این حال، برنامه زمانی مشخصی برای بهبودی هر فرد وجود ندارد. اگر تورم برای بیمار غیرعادی به نظر می رسد، وقت آن است که با جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

چرا بعد از عمل جراحی شکم، قسمت بالای شکم من هنوز بزرگ است؟
پاسخ: برآمدگی بالای شکم علیرغم تامیک کردن

محتمل ترین دلیل برآمدگی مداوم بالای شکم، شلی باقیمانده (شل شدن) عضلات جفت شده خط میانی بالای شکم است.

چه زمانی باید نگران تورم بعد از جراحی باشم؟
تورم بعد از عمل معمولاً 3 تا 7 روز پس از عمل به اوج خود می رسد و سپس به تدریج فروکش می کند و تنها تورم جزئی پس از یک یا دو ماه اول آشکار می شود. با این حال، اگر تورم شدید به نظر می رسد یا با قرمزی یا درد همراه است – یا اگر چیز دیگری می بینید – بسیار مهم است که در اسرع وقت با جراح پلاستیک خود تماس بگیرید.

آیا پیاده روی باعث کاهش تورم بعد از جراحی می شود؟
پیاده روی مهم است. به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند، به کاهش تورم کمک می کند و برای ریه ها بعد از جراحی مفید است.

علت تورم ماه ها پس از جراحی چیست؟
ادم یا تورم پس از هر عمل جراحی قابل انتظار است. این به دلیل مایع اضافی گیر کرده در بافت های بدن ایجاد می شود. جراحی پلاستیک به برش ها و دستکاری بافت نیاز دارد که به نواحی اطراف آسیب می رساند و باعث واکنش طبیعی بدن به تروما می شود: تورم.

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی
علت ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

 

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.