تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو ، سایت برترین جراح ، جراحی لیپوساکشن   یک روش کانتورینگ بدن است که تجمع چربی های موضعی را با آسپیراسیون ملایم از طریق پورت های دسترسی کوچک و مخفی حذف می کند. با این حال، روش‌های مدرن لیپوساکشن صرفاً حذف چربی ناخواسته از طریق تخریب و مکش خام مکانیکی نیستند، بلکه مایع‌سازی همزمان (ذوب چربی) منجر به برداشت ملایم‌تر چربی و انقباض بافت نرم پوشاننده می‌شود.

تکنیک‌های پیشرفته (جراح شکم در شیراز )ما باعث می‌شود که از بین بردن چربی در حالت مایع (مانند یک اسموتی انبه از چربی) فرآیندی ملایم‌تر با کبودی، تورم و درد کمتر از همیشه باشد. حتی مهمتر از بهبود بهبودیافته، استفاده از انرژی گرمایی یک انقباض داخلی بسیار قوی بافت نرم ایجاد می کند.

مکان‌های رایج برای لیپوساکشن عبارتند از چانه، گونه‌ها، گردن، بازوها، پشت، بالای سینه‌ها، قسمت فوقانی و پایین شکم، بالای باسن، باسن، ران، زانو، ساق پا و مچ پا.

هزینه لیپوساکشن در تورنتو چقدر است؟

قیمت لیپوساکشن در تورنتو در SpaMedica بر اساس منطقه قیمت گذاری می شود. مناطق کوچک از 4999 دلار و مناطق بزرگ از 6999 دلار شروع می شود. برخی از نواحی، مانند زانو داخلی، ممکن است کمتر از 800 دلار و قسمت بالای کمر تا 6800 دلار هزینه داشته باشد – بسته به میزان چربی ذخیره شده در ناحیه ای که می خواهید درمان شود. برای اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق مربوط به اهداف خاص خود با SpaMedica تماس بگیرید.

چه مدت طول می کشد تا پس از لیپوساکشن بهبود پیدا کنید؟

لیپوساکشن مدرن در تورنتو با استفاده از دستگاه‌های دارای انرژی مانند SmartLipo™، BodyTite™ و VASERLipo™ با بهبودی سریع‌تر نسبت به لیپوماتیک سنتی همراه است. معمولاً افراد تحت لیپوساکشن چند ناحیه ای با اندازه متوسط ​​قرار می گیرند و روز بعد به کارهای بسیار سبک و کم تحرک بازمی گردند. با این حال، معمولاً توصیه می‌شود که بیماران 2 تا 3 روز بعد از عمل مرخصی داشته باشند تا بتوانند استراحت و بهبودی داشته باشند. البته این بستگی به این دارد که چند ناحیه را درمان می کنید.

لیپوساکشن چقدر طول می کشد؟

اکثر روش‌های لیپوساکشن  در تورنتو با بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند و بسته به تعداد ناحیه‌ها بین ۱ تا ۴ ساعت طول می‌کشند.
نواحی رایج درمان لیپوساکشن

لیپوساکشن می تواند چربی را از نواحی زیر پاک کند:

بالای بازوها – برای خلاص شدن از شر چربی آویزان بسیار رایج که با افزایش سن روی بازوها ظاهر می شود.
باسن – برای ایجاد تقارن بیشتر در شکل شما.
شکم – برای دستیابی به ناحیه شکمی صاف و لطیف.
باسن – برای حفظ اندام و در عین حال شاداب و جوان نگه داشتن آن، دیگر نیازی به دستگیره های عاشقانه نیست.
ران – برای کمک به شما در چروک شدن، یافتن شلوار جین مناسب و اعتماد به نفس.
مچ پا – دیگر نیازی به نگرانی در مورد “چانکل” نیست.
ساق پاها – برای اینکه هنگام پوشیدن شلوارک یا لباس، پاهایتان را تقویت کرده و اعتماد به نفس داشته باشید.
چانه – برای مشخص کردن خط فک شما و ایجاد نمایه کناری عالی.
گردن – دیگر ژوله نزنید یعنی 10 سال ظاهر شما را از بین می برد.
پشت – برای خلاص شدن از شر رول های پشتی.
قفسه سینه – برای ایجاد قفسه سینه ای خوش فرم برای مردان، یا حتی به عنوان گزینه ای برای کوچک کردن سینه در زنان.

 

کاندیدای خوب لیپوساکشن کیست؟

بهترین کاندیدها آن دسته از بیماران تورنتو لیپوساکشن آینده‌نگر هستند که دارای پاکت‌های موضعی ناخواسته و مجموعه‌ای از چربی هستند که شکل و کانتور ایده‌آل آنها را کاهش می‌دهد و تمام تلاش خود را در رژیم غذایی و ورزش برای اصلاح شکل و اندام خود انجام داده‌اند. نامزدهای خوب بدون بیماری های کنترل نشده مانند دیابت، بیماری قلبی یا فشار خون بالا سالم هستند.

اگر ایده غیرواقعی در مورد شکل و هیکلی که می توانید به دست آورید، از نظر پزشکی خوب نیستید، بیش از حد اضافه وزن دارید، پوست بیش از حد شل و آسیب دیده دارید یا ضربان ساز دارید، نباید به دنبال لیپوساکشن باشید. بیماران باردار نیز واجد شرایط نیستند.

در حالت ایده‌آل، به عنوان کاندید، شما در 30 درصد وزن ایده‌آل خود (یا «وزن هدف»)، غیرسیگاری هستید و پوستی سفت خواهید داشت که پس از انجام عمل باز می‌گردد. برای اطلاع از اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای لیپوساکشن هستید یا نه، با تیم SpaMedica تماس بگیرید تا امروز یک مشاوره رزرو کنید و گزینه‌های خود را مورد بحث قرار دهید!
فواید لیپوساکشن

شکل و کانتور بهبود یافته است
از آنجایی که لیپوساکشن باعث کاهش چربی های موضعی در بدن می شود که کانتور را از بین می برند، مزیت اصلی لیپوساکشن توانایی آن در بهبود شکل و فرم کانتور است.

تحرک بهتر
از آنجایی که لیپوساکشن باعث کاهش جیب های چربی در بدن می شود، برای کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، افزایش تحرک در زانوها، ران ها و باسن غیر معمول نیست.

بهبود عزت نفس
به طور طبیعی، عزت نفس شما با ظاهر فیزیکی شما مرتبط است. کسانی که از رشد بیش از حد موضعی چربی و جیب های برآمده رنج می برند، خطوط ایده آل را تغییر می دهند و آن دسته از بیماران می توانند اعتماد به نفس کمتری نسبت به خود داشته باشند. از آنجایی که لیپوساکشن می تواند ظاهر فیزیکی افراد را متحول کند، می تواند اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد.

سبک زندگی سالم تر
پس از لیپوساکشن، ضروری است که وزن خود را بین 5 تا 10 پوند وزن پس از لیپوماتیک نگه دارید تا نتایج خود را به درستی حفظ کنید. به همین دلیل، بسیاری متوجه می شوند که سبک زندگی و انتخاب های غذایی آنها سالم تر می شود.

کاهش سطح چربی خون
در سال 2011، مطالعه ای روی 229 نفر که لیپوساکشن انجام داده بودند، نشان داد که افرادی که قبل از جراحی سطح چربی خون بالایی داشتند، از کاهش 43 درصدی تری گلیسیرید خود بهره مند شدند. این با حجم زیاد کاهش چربی موضعی اتفاق می افتد.

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو
عمل لیپوساکشن جراحی شکم و پهلو

 

دسته بندی : لیپوماتیک شکم و پهلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.