تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی . هزینه جراحی واژن 

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی ، عکس واقعی لابیاپلاستی یک عمل زیبایی ترمیمی است که با اصلاح ناهنجاری‌ها و کاهش ظاهر بیرونی آن، ظاهر بزرگ‌شده لابیا مینور را اصلاح می‌کند. هیپرتروفی لابیا یا لابیاهای کوچک بزرگ و کشیده می تواند یک بیماری مادرزادی یا در نتیجه بلوغ باشد.

 

هیپرتروفی لابیا می تواند باعث ناراحتی عاطفی و جسمی زنان شود.

سایت برترین جراح ، پوشیدن شلوار یا لباس شنا می تواند باعث اصطکاک و تحریک شود و دید می تواند دلیل بزرگی برای ناراحتی عاطفی یا خجالت باشد. لابیاپلاستی می تواند کیفیت زیبایی ناحیه واژن را افزایش داده و به بازگرداندن عزت نفس و اعتماد به نفس زنان کمک کند. این روش می‌تواند نتایج بسیار خوبی به خودی خود ارائه دهد یا با سایر درمان‌ها یا روش‌های تقویت‌کننده بدن برای نتایج حتی بیشتر همراه شود.

 

دلایل انجام لابیاپلاستی

3 دلیل اصلی که زنان به دنبال لابیاپلاستی هستند:

دلایل زیبایی
نگرانی های صمیمیت
درد و ناراحتی

هیچ کس “نیازی به” لابیاپلاستی ندارد، اما اگر هیپرتروفی لابیا از نظر جسمی یا عاطفی آزاردهنده است، توصیه می کنیم مواردی را که شما را آزار می دهد درمان کنید. همچنین چیزی به نام “لابیای کامل” وجود ندارد، اما دکتر مایکل جی یو، لابیای زیبا و تمیزی را ارائه می دهد که متناسب با بدن و کانتور بیمار باشد. زنانی که به دنبال لابیاپلاستی هستند معمولاً هنگام نشستن، در حین فعالیت‌های جنسی و/یا پوشیدن لباس‌های مناسب دچار خجالت، درد یا تحریک می‌شوند. لابیاپلاستی یک روش جراحی است، بنابراین نباید به راحتی تصمیم گرفت. اما تا زمانی که بیمار به طور کامل پاداش و خطرات را درک کند، تصمیم او برای انجام لابیاپلاستی ممکن است بسیار سودمند باشد.

 

تکنیک های مورد استفاده

تکنیک‌های متعددی وجود دارد که می‌توان از آنها برای درمان بزرگی لابیا استفاده کرد. دکتر یو طی یک مشاوره خصوصی وضعیت بیمار را ارزیابی می کند و روشی را تعیین می کند که نتایج مطلوب مطلوب را برای آنها فراهم کند.
برش (لبه) برداشتن

همانطور که به نظر می رسد، این تکنیک لبه های لابیا مینور را که روی لب بزرگ آویزان است، کوتاه می کند. تکنیک جراحی کلاسیک و تکنیک لیزر لابیاپلاستی وجود دارد. هر دو روش سریع هستند و مقدار مناسبی از بافت را برای ایجاد لابیا مینور به اندازه دلخواه برداشت می کنند. این روش برای خانم هایی که دارای رنگدانه های تیره در لبه های لابیا مینور یا دارای لبه های بیرونی ناهموار هستند توصیه می شود.

برداشتن گوه

تکنیک برداشتن گوه ای یک قطعه بافت گوه ای شکل را از وسط لابیا مینور برداشته و یک سوم بالا و پایین را دوباره به هم بخیه می زند. این روش برای خانم هایی که با بافت اضافی لابیا دست و پنجه نرم می کنند اما مشکلی در لبه لبی ندارند توصیه می شود. لبه ها را طبیعی نگه می دارد و فشار کمتری به بخیه ها وارد می کند.

برداشتن گوه مرکزی (بسط یافته).

این روش یک نسخه اصلاح شده از تکنیک برداشتن گوه است. یک قطعه گوه‌شکل از پوست لابیا را می‌گیرد، اما همچنین یک گوه رو به پایین که به صورت جانبی و قدامی خمیده است. این باعث می شود که جای زخم در چین بین لابیای داخلی و خارجی عمودی باشد. این روش همچنین در صورت تمایل، کاهش کلاهک کلیتورال را آسان‌تر می‌کند، زیرا برش از قبل به سمت کلیتوریس می‌رود.

کاندیداهای ایده آل

کاندیدهای ایده آل برای لابیاپلاستی زنانی هستند که از سلامت خوبی برخوردار هستند اما ناراحتی ناشی از هیپرتروفی لابیا یا پارگی ناشی از زایمان را تجربه می کنند. این روش برای زنان در هر سنی بی خطر است، اما معمولاً زنانی که به دنبال لابیاپلاستی هستند بین 20 تا 40 سال سن دارند.

دلایل رایج برای انجام لابیاپلاستی عبارتند از:

عدم تقارن
ظاهری آراسته و مرتب میل کنید
اصطکاک با ورزش
مشکل در پوشیدن شلوار ورزشی یا شلوار مناسب
رابطه جنسی دردناک
ناراحتی هنگام انجام فعالیت های بدنی مانند دوچرخه سواری
پوشش پوست لابیا باعث کاهش تحریک کلیتورال می شود
مشکلات بهداشتی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی
عکس های واقعی از عمل لابیاپلاستی

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.