تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی ، برترین جراح ، بعد از پرینورافی چه انتظاری باید داشت؟
در چند روز اول می‌توانید انتظار کمی تورم و ناراحتی داشته باشید. اکثر ارائه دهندگان یخ و مسکن ها را برای کمک به این درد توصیه می کنند. (من پرینورافی انجام دادم ) 1.3 پرسش و پاسح عمل پرینورافی چگونه انجام می شود؟ انیمیشن عمل پرینورافی ، حمام سیتز و خیساندن ناحیه پرینه در چندین اینچ آب گرم نیز ممکن است در هفته‌های اول بهبودی آرام‌بخش باشد.

 

منظور از پرینورافی چیست؟
پرینورافی به معنای بخیه زدن پرینه است و گاهی مترادف پرینئوپلاستی است که به معنای ترمیم جراحی پرینه است.

چه مدت طول می کشد تا پرینئوپلاستی بهبود یابد؟
میانگین زمان بهبودی پس از پرینئوپلاستی 6 تا 8 هفته است. شما نمی توانید در 3 هفته اول وزنه برداری انجام دهید یا حداقل تا 6 هفته رابطه جنسی داشته باشید.

پرینورافی برای چه مواردی استفاده می شود؟
پرینورافی اصطلاحی است که برای عمل جراحی ترمیم بدن پرینه استفاده می شود. بدن پرینه (بافت حمایت کننده بین دهانه واژن و مقعد) نیز به حمایت از دیواره پشتی واژن کمک می کند. پرینه ناحیه ای است که اغلب هنگام پارگی یا اپیزیوتومی در حین زایمان آسیب می بیند.

پرینورافی چگونه انجام می شود؟
جراح از بخیه برای اتصال مجدد این عضلات زیرین استفاده می کند تا از دهانه واژن پشتیبانی کند. جراح با احتیاط پرینه را می بندد تا به سفت شدن دهانه واژن و جلوگیری از ایجاد اسکار کمک کند.

چه مدت طول می کشد تا تورم پرینه کاهش یابد؟
مقابله با تورم پرینه

بیشتر تورم پرینه پس از زایمان در عرض 24 تا 48 ساعت برطرف می شود. ناحیه اطراف مجرای زایمان (فرج و پرینه) می‌تواند خیلی زود پس از زایمان کبود و متورم به نظر برسد، اما این تورم هنگام لمس ملایم باید نرم باشد.

چرا پرینئوپلاستی انجام می شود؟
پرینئوپلاستی که به آن پرینورافی نیز گفته می شود، یک عمل جراحی است که بر روی ناهنجاری ها، عیوب، آسیب ها و نقص های مقعد و واژن زنان تمرکز دارد. این جراحی به طور خاص بافت اسکار، برآمدگی های ناخوشایند و پوست ناخواسته را برداشته و سپس عضلات پرینه و واژن را سفت یا شل می کند.

بخیه های پرینه چقدر طول می کشد؟
پس از زایمان، پزشک یا ماما معمولا پارگی پرینه را با بخیه می بندد. بخیه ها در عرض 1 تا 2 هفته حل می شوند، بنابراین نیازی به برداشتن نخواهند داشت. ممکن است هنگام رفتن به دستشویی متوجه تکه های بخیه روی نوار بهداشتی یا روی دستمال توالت شوید.

آیا پرینه من هرگز بهبود می یابد؟
اگر زایمان طبیعی داشته باشید، پرینه شما (ناحیه بین مقعد و واژن) درد می کند و ممکن است سه تا شش هفته طول بکشد تا بهبود یابد. اگر اپیزیوتومی یا پارگی پرینه داشتید، منتظر شش هفته کامل باشید و اگر بهبودی کامل بیشتر طول بکشد، تعجب نکنید.

آیا پارگی پرینه می تواند دوباره باز شود؟
پس از زایمان، ممکن است برای ترمیم پارگی پرینه یا اپیزیوتومی بخیه زده باشید. به ندرت پیش می آید که بخیه ها به سادگی باز شوند. با این حال، گاهی اوقات عفونت یا فشار بر روی بخیه‌ها ناشی از خونریزی زیر می‌تواند باعث شکستگی بخیه‌ها شود و زخم باز یا خالی باقی بماند.

آیا جراحی پرینه دردناک است؟
درد لگن و پرینه پس از جراحی آنورکتال شایع است، اما به طور کلی در عرض 2 تا 3 هفته به طور کامل برطرف می شود. دوره‌های مزمن درد پرینه به ندرت توسط بخش کوچکی از بیمارانی که تحت عمل جراحی آنورکتال یا پروکتکتومی قرار گرفته‌اند، به‌ویژه بیمارانی که آناستوموزهای لگنی پایینی دارند، تجربه می‌شود.

پس از زایمان پرینه را چگونه درمان می کنید؟
مراقبت از پرینه

یخ را به طور منظم استفاده کنید، هر بار به مدت 10 دقیقه روی آن بماند و هر ساعت در صورت لزوم در چند روز اول یا زمانی که هنوز مفید است، آن را دوباره استفاده کنید. …
هر روز با دوش گرفتن، پرینه را تمیز نگه دارید.
نوار بهداشتی را حداقل هر چهار ساعت یکبار تعویض کنید – این می تواند به کاهش خطر عفونت کمک کند.

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی

ماندگاری عمل پرینورافی
ماندگاری عمل پرینورافی

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.