تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، از عوارض ابدومینوپلاستی چه می دانید؟ ابدومینوپلاستی یک روش تهاجمی جهت صاف کردن شکم و پهلوها می باشد. در این عمل جراحی ابدومینوپلاستی تلاش می شود . عمل جراح خانم ابدومینوپلاستی. جراحی ابدومینوپلاستی هم مانند سایر عمل های زیبایی دارای معایب و مزایایی است. در این مقاله با معایب و مزایای ابدومینوپلاستی آشنا می شویم.

مزایا و معایب آبدومینوپلاستی ·فیلم جراحی زیبایی شکم  ۱ چگونه چربی‌های شکم و پهلو را از بین ببریم؟ · ۲ مزایای جراحی زیبایی شکم · ۳ معایب ابدومینوپلاستی · ۴ کاهش عوارض جراحی ابدومینوپلاستی.
مزایای عمل جراحی ابدومینوپلاستی · لیپوماتیکمعایب و عوارض احتمالی ابدومینوپلاستی · بیهوشی در عمل ابدومینوپلاستی · خون ریزی بعد از ابدومینوپلاستی · عفونت ابدومینوپلاستی

معایب جراحی شکم چیست؟
معایب جراحی شکم

ابدومینوپلاستی کامل یک عمل جراحی بزرگ با بهبودی قابل توجه است. …
نتایج زمان می برد …
شما یک جای زخم یا زیر شکم خود خواهید داشت. …
بیمه به ندرت هزینه عمل جراحی شکم را پوشش می دهد. …
افزایش وزن و بارداری به دنبال ابدومینوپلاستی ممکن است بر نتایج جراحی تاثیر منفی بگذارد.

آیا ابدومینوپلاستی بسیار دردناک است؟
بعد از عمل جراحی شکم کمی ناراحتی وجود خواهد داشت که بدترین ناراحتی در هفته اول تجربه می شود. در مقیاس 1-10، درد اغلب در حدود 6-7 برای چند روز اول تا یک هفته تخمین زده می شود، و در هفته دوم به حدود 3-4 کاهش می یابد. البته این به خود فرد بستگی دارد

آیا انجام شکم می تواند باعث مشکلات سلامتی شود؟
مهم است بدانید که عمل جراحی زیبایی شکم در مقایسه با سایر انواع جراحی زیبایی یک روش پرخطر است. 4 درصد خطر عوارض عمده مانند هماتوم یا عفونت بعد از عمل جراحی شکم وجود دارد.

 

بعد از ابدومینوپلاستی چقدر وزن کم می کنید؟
عمل جراحی شکم می تواند منجر به کاهش وزن تقریباً چهار پوندی شود. اگر یک کامیون کوچک انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود سه پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید. اگر شما یک تاک طولانی را انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود پنج پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید.

با افزایش سن چه اتفاقی برای کشیدن شکم می افتد؟
نتایج جراحی تامی تاک بسته به سن افراد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، یک بیمار جوانتر می تواند انتظار داشته باشد که بعد از ابدومینوپلاستی، پوست بسیار صاف شکم را ببیند. با این حال، پوست یک بیمار مسن‌تر معمولاً کمتر از پوست یک فرد جوان‌تر قابل ارتجاع است و به‌طور خودکار «برگشته نمی‌شود» تا متناسب با خطوط جدید بدن باشد.

آیا بدن شما بعد از عمل جراحی شکم تغییر می کند؟
در حالی که مقدار کمی افزایش و کاهش وزن برای ساکنین مانستر طبیعی است، افزایش وزن قابل توجه بعد از عمل جراحی شکم در واقع می تواند تاثیر منفی بر نتایج جراحی شکم شما داشته باشد. شما می توانید افزایش چربی شکم، علائم کشش و پوست شل یا کشیده را مشاهده کنید.

 

آیا می توانید بعد از ابدومینوپلاستی راه بروید؟
می توانید پس از چند روز پیاده روی کوتاه و پس از چند هفته ورزش سبک داشته باشید. هرچه بیشتر فعال باشید، ریکاوری سریعتر است. فعال ماندن به کاهش تورم کمک می کند، خطر لخته شدن خون را به حداقل می رساند و به شما احساس بهتری نیز می دهد.

بعد از عمل شکم چگونه روی توالت می نشینید؟
تقویت کننده صندلی توالت

به طور کلی، توالت‌ها تا سطح زمین پایین هستند و تا زمانی که قسمتی از پاها، لگن یا هسته‌ی بدن ما درد نکند، متوجه این موضوع نمی‌شویم. پس از انجام عمل جراحی شکم، پایین آمدن آنقدر برای نشستن روی توالت می تواند دشوار و ناراحت کننده باشد. تقویت کننده صندلی توالت ممکن است بهترین دوست جدید شما باشد.

چه کاری می توانید به جای کشیدن شکم انجام دهید؟
5 جایگزین متداول تامی تاک

لیپوساکشن. لیپوساکشن یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی است. …
ThermiTight. ThermiTight یک جایگزین مناسب برای شکم است که از یک دستگاه ویژه Thermi برای اعمال انرژی گرمایی به بدن استفاده می کند.

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی
مزایا و معایب ابدومینوپلاستی
مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

 

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.