تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

نظر و تجربه کسانی که عمل لابیا انجام دادن

نظر و تجربه کسانی که عمل لابیا انجام دادن

نظر و تجربه کسانی که عمل لابیا انجام دادن

تجربه عمل لابیاپلاستی

نظر کسانی که عمل لابیا انجام دادن ، برترین جراح ، آیا من عمل لابیا انجام دادم . هزینه عمل لابیاپلاستی شما را سفت تر می کند؟
لابیاپلاستی با جراحی لابیا یا “لب ها” اطراف دهانه واژن را کوچک می کند و تغییر شکل می دهد. این روش چربی و بافت را برای ظاهری صاف تر و سفت تر از بین می برد.

 

نظر و تجربه کسانی که عمل لابیا انجام دادن

آیا لابیاپلاستی یک خطر است؟
خطرات – آنچه باید بدانید

برخی از زنان گزارش می دهند که انجام لابیاپلاستی کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشیده است. علت خونریزی بعد از عمل تنگی واژن .  با این حال، عوارضی از جمله آسیب عصبی و برداشتن بیش از حد ممکن است رخ دهد. مورد دوم می تواند منجر به خشکی مزمن و زخم در نزدیکی دهانه واژن شود که منجر به رابطه جنسی دردناک می شود.

چگونه متوجه شوید که به لابیاپلاستی نیاز دارید؟
اگر از ظاهر لابیای خود آزار می دهید یا هنگام پوشیدن لباس های تنگ، تجربه عمل پرینورافی ،  انجام برخی ورزش ها یا درگیر شدن در صمیمیت جنسی احساس ناراحتی می کنید، لابیاپلاستی می تواند گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. اگر تحت عمل جراحی تعیین جنسیت هستید، لابیاپلاستی بخشی از فرآیند بازسازی جراحی است.

آیا لابیاپلاستی ایده خوبی است؟
در وب‌سایت بررسی جراحی پلاستیک RealSelf.com، 92 درصد از تقریباً 2000 بیمار، پرسش و پاسخ پرینورافی ، به لابیاپلاستی امتیاز 92 درصدی «ارزش آن» را می‌دهند – که بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهند که چگونه جراحی کاهش لابیا زندگی آنها را تغییر داده است.

آیا جراحی لابیاپلاستی دردناک است؟
جراحی لابیاپلاستی انیمیشن عمل پرینورافی با بیهوشی انجام می شود و شما احساس ناراحتی کمی خواهید کرد، اما به احتمال زیاد کمی درد خفیف بعد از عمل رخ خواهد داد. به هر حال این جراحی است و عمل در ناحیه حساسی مانند لابیا باعث ناراحتی می شود.

آیا می توانید بعد از لابیاپلاستی به طور معمول راه بروید؟
به اکثر بیماران توصیه می شود که در 2-3 روز اول راه رفتن را به حداقل برسانند. 1 هفته بعد از جراحی: درد اغلب به حدی کاهش می یابد که اکثر بیماران دیگر نیازی به داروهای مسکن ندارند. با این حال، تورم و کبودی ممکن است باقی بماند. بسیاری از زنان به اندازه کافی احساس خوبی برای راه رفتن و انجام فعالیت بدنی عادی دارند.

آیا برای لابیاپلاستی باید اصلاح کنید؟
قبل از جراحی

اصلاح: قبل از عمل، کل ناحیه را بتراشید. Hibiclens: شب قبل از جراحی، لابیاها را با Hibiclens تمیز کنید و سپس کاملا با آب بشویید. (Hibiclens یک صابون جراحی ضد باکتری است که می توان آن را بدون نسخه خریداری کرد).

چرا افراد لابیاپلاستی می کنند؟
لابیاپلاستی مزایای عملکردی و زیبایی دارد. اکثر زنان برای کاهش لب های اضافی که پیچ خورده و می چرخند و باعث درد و سوزش می شوند، تحت عمل جراحی قرار می گیرند. برخی دیگر می خواهند ظاهر جوانی خود را پس از زایمان یا پیری بازگردانند

بعد از لابیاپلاستی چه کارهایی نباید انجام داد؟
نتیجه تصویر
مهم است که به مدت یک ماه پس از لابیاپلاستی از ورزش، فعالیت شدید یا بلند کردن وزنه های بیش از 5 پوند خودداری کنید. این محدودیت های فعالیت خطر خونریزی و افزایش تورم در محل جراحی را کاهش می دهد. هنگامی که شما ایستاده اید، بافت های لبی وابسته هستند.

نظر مردان در مورد لابیاپلاستی چیست؟
مطالعه استرالیایی آنها نشان می دهد که با وجود سه برابر شدن میزان لابیاپلاستی زیبایی در دهه گذشته، به نظر می رسد این تغییر فرهنگی عمدتاً توسط زنان انجام می شود نه مردان. در واقع، اکثر مردانی که با آنها مصاحبه شده بود، با ایده جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان مخالف بودند و تنها 14 درصد از آن موافق بودند.

آیا لابیاپلاستی برای همیشه ادامه دارد؟
نتیجه تصویر
همانطور که گفته شد، لابیاپلاستی یک عمل دائمی است و شما می خواهید مطمئن شوید که به تمام سوالات شما پاسخ داده شده است. با جراح زیبایی بوستون یا ولزلی خود مشورت کنید تا همه نگرانی های شما برطرف شود.

بعد از لابیاپلاستی چگونه مدفوع می کنید؟
فقط بعد از جراحی – نرم کننده مدفوع مانند Duloclax یا Colace (که دو بار در روز مصرف می شود) ممکن است مفید باشد. اگر بعد از 3 روز اجابت مزاج نداشتید، چای “حرکت صاف” بنوشید و/یا در صورت نیاز سناکوت، میرالاکس یا سایر ملین ها را مصرف کنید.

“من بسیار خوشحالم که تجربه خود را در مورد جراحی لابیاپلاستی به اشتراک می گذارم زیرا می خواهم زنان دیگر بدانند راه حلی وجود دارد! ای کاش زودتر از این روش می دانستم.وقتی می‌گویم لابیای درازم بر ذهنم تسلط داشت، منظورم این است که هر فکر، تصمیم و تجربه‌ای را که داشتم رنگ می‌کرد.

بهتر است آن شلوارهای زیبا را نخرید. آنها خیلی خوش فرم هستند.» (شلوارهای تنگ لابیای من را ساییده و پیچاند و باعث ناراحتی شدید شد.) یا وقتی برای اولین بار در مرکز شهر لکسینگتون رفتم و فهمیدم که او برای ما دوچرخه کرایه کرده است تا سوار شویم. . چیزی که باید یک آشنایی بی دغدغه با شما باشد، ساعتی بود که برای پنهان کردن احساس ناراحتی من سپری شد. اما به هر حال تاریخ ها هرگز از چند تاریخ اول گذشت. حتی از اینکه لحظه ای صمیمی با یک شریک زندگی را در نظر بگیرم خجالت می کشیدم. بدن من بعد از بچه دار شدن مثل قبل نبود، اما فکر کردم که این همان راهی بود که زندگی به عنوان یک زن پیشرفت کرد. دختر من اشتباه کردم

 

همه چیز در روز عروسی خواهرم به پایان رسید. در طول عکس‌ها، از شدت درد ناشی از اسپانکسی که پوشیده بودم، می‌پیچیدم، و او مجبورم کرد به او بگویم چه خبر است. آیا می توانید این بحث را در شادترین روز زندگی او تصور کنید؟ اما او بهترین دوست من است، بنابراین من غذا خوردم، و خیلی خوشحالم که این کار را کردم. نه تنها دوست خواهرم همین ناراحتی را تجربه کرده بود، بلکه با لابیاپلاستی اصلاح شد. پس بگذارید این یک درس باشد، همیشه درد خود را در میان بگذارید.

من از مفهوم لابیاپلاستی به دلیل شیوع در اتر فرهنگی ما آگاه بودم، اما هرگز آن را یک گزینه در نظر نگرفتم. حدس می‌زنم بخشی از وجودم فکر نمی‌کرد که شایسته احساس بهتر باشم؟ نوشتن آن سخت است، اما من همیشه برای توجیه مراقبت از خود واقعی و متحول کننده زندگی تلاش کرده ام. خواهرم به من گفت: “این هدیه ای است که به خودت می دهی.” هرگز آن کلماتی را که مرا در سفری به سوی زندگی جدید آغاز کردند فراموش نمی کنم.

من در مورد جراحان در منطقه لکسینگتون، KY تحقیق کردم و جراحان 5 ستاره را در Plastic Surgeons of Lexington پیدا کردم. من خیلی ممنونم!»

با جراحی زیبایی اندام تناسلی در جراحان پلاستیک لکسینگتون، زندگی بدون درد را به خود هدیه دهید. جراحان ما متعهد به کمک به زنان در هر مرحله از زندگی خود هستند. با دفتر ما به شماره (859) 276-3883 تماس بگیرید یا فرمی را پر کنید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

با دنبال کردن وبلاگ ما از آخرین روش ها و تجربیات بیماران مطلع شوید.

 

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.