تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه جراحی شکم در مرکز تخصصی

هزینه جراحی شکم در مرکز تخصصی، سایت برترین کلینیک ، قيمت و هزينه عمل جراحی شکم يا زيبايي شكم به عوامل مختلفي بستگي دارد و مهم است كه ابتدا جراحي متبحر در اين زمينه انتخاب كنيد.هزینه جراحی شکم –  جراحی زیبایی شکم راهی برای کوچک کردن شکم و پهلو بوده که طی آن چربی های اضافه و همچنین پوست های افتاده و آویزان ناحیه شکم میباشد .

جراحی شکم  در شیراز ، یک عمل جراحی زیبایی است که جراحان پلاستیک آن را با هدف بهبود شکل ظاهری شکم انجام می‌دهند. نوع جراحی شکم · هزینه و دستمزد پزشک · هزینه بیهوشی · محل جغرافیایی کلینیک · هزینه داروهای تجویز شده توسط پزشک · هزینه آزمایشات قبل از جراحی شکم .

 

جراحی شکم چیست؟

جراحی شکم  به افراد کمک می کند تا با برداشتن پوست اضافی، چربی و سفت کردن عضلات ضعیف شکم، شکمی صاف و خوش حالت داشته باشند. این روش همچنین عضلات ضعیف یا جدا شده را بازیابی می کند. این یک نمایه محکم تر ایجاد می کند.

هزینه جراحی شکم در تهران چقدر است؟

هزینه جراحی شکم در تورنتو (انتاریو، کانادا) از 12999 دلار شروع می شود، در حالی که هزینه مینی تایک شکم در تورنتو (انتاریو، کانادا) در SpaMedica از 8999 دلار شروع می شود. قیمت ها ممکن است بسته به نوع عمل جراحی شکم مورد نیاز بیمار و BMI واقعی بیمار متفاوت باشد. در SpaMedica، هزینه مینی شکم معمولاً از 8999 دلار شروع می شود.

چه مدت طول می کشد تا از عمل جراحی شکم بهبودی حاصل شود؟

پس از انجام عمل جراحی شکم، در حالی که بیماران معمولاً می توانند اکثر فعالیت ها را در عرض 3 هفته از سر بگیرند، اغلب برای بهبودی کامل و بازگشت کامل به باشگاه، دراز و نشست و فعالیت های سنگین، 6 هفته طول می کشد. طول دوره ریکاوری بستگی به نوع تامی تاک انجام شده دارد و در صورت نیاز به ترمیم عضله شکم، ریکاوری افزایش می یابد.

 

به طور کلی، پس از یک مینی تاک شکم، تقریباً 1-3 هفته طول می کشد تا کبودی و تورم پس از عمل کاهش یابد. همچنین، شایان ذکر است که می توان از داروهای خوراکی برای کنترل آسان هر گونه ناراحتی اولیه استفاده کرد.

عمل تامی تاک چقدر طول می کشد؟

عمل جراحی شکم 2 تا 6 ساعت طول می کشد. کسانی که تحت عمل مینی تاک شکم قرار می‌گیرند، می‌توانند انتظار داشته باشند که 2 ساعت را در جراحی بگذرانند، در حالی که کسانی که تحت عمل جراحی لیپو و سینه یا بدون جراحی لیپوماتیک یا بدون آن، تحت عمل جراحی اصلاح شده، استاندارد یا کشیده می‌شوند. انجام یک مینی تاک تقریباً 2 ساعت طول می کشد.
آیا می توان لیپوساکشن یا بزرگ کردن سینه را با تامی تاک انجام داد؟

بله، ترکیب لیپوساکشن باسن، پهلوها و/یا ران با تامی تاک معمول است. اضافه کردن پروتز سینه نیز رایج است و به پکیج کامل ترکیبی از تاک، تقویت کننده و لیپو، اصلاح مامان می گویند. اگرچه خطرات با جراحی های طولانی تر افزایش می یابد، همه بیماران یک شبه نگه داشته می شوند و با یک اتاق ریکاوری تجربه RN 1:1 تحت نظارت قرار می گیرند تا از ایمن ترین مراقبت های ممکن اطمینان حاصل شود.

آیا من برای جراحی شکم  آماده هستم؟

آیا روش های زیادی را برای تقویت عضلات شکم و از دست دادن چربی اضافی شکم بدون موفقیت امتحان کرده اید؟ بچه دار شدنت تموم شد؟ آیا به وزن ایده آل خود نزدیک شده اید و در کل وضعیت خوبی دارید؟ اگر چنین است، ممکن است برای عمل جراحی شکم آماده باشید.
آیا به تامی تاک نیاز دارم؟

اگر پوست شل یا آویزان روی ناحیه شکم خود دارید که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی‌دهد، ممکن است نیاز به جراحی شکم داشته باشید. همچنین اگر دچار جدا شدن یا ضعف عضلات شکم هستید، یا می خواهید علائم کشش خود را کاهش دهید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، این روش نیز یک روش خوب است. برای ارزیابی نیازهای خاص خود، یک جلسه مشاوره برای جراحی شکم با دکتر بل برنامه ریزی کنید.
کاندیدای تامی تام کیست؟

مردان و زنانی که چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم دارند، اغلب کاندیدهای خوبی برای ابدومینوپلاستی هستند. کاندیداهای ایده آل عمل جراحی شکم عبارتند از:

سالم
با وزن ثابت
در عرض 10-15 پوند از وزن هدف آنها
غیر سیگاری ها
در مورد انتظارات خود واقع بین هستند

اگر کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی شکم نیستید، روش‌های غیر جراحی SpaMedica را مرور کنید. SpaMedica گزینه های مختلفی را برای افرادی که خواهان اندامی باریک و کانتور هستند ارائه می دهد.

دسته بندی : جراحی شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.