تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد ، سایت برترین جراح ، البته اگر نگران هزینه لیزر بواسیر یا سایر بیماریهای مقعدی هستید، ممکن است بیمه … اما کلینیک ها و بیمارستان های دولتی مثل بیمارستان میلاد، امیر المومنین . در روش عمل هموروئید در بیمارستان و به روش هموروئیدکتومی باز و بسته، بیمار متحمل درد و خونریزی زیادی می‌شود.

هموروئید وریدهای بزرگ و برآمده در داخل مقعد و اطراف مقعد و پایین رکتوم هستند. وریدهای اطراف مقعد تحت فشار زیاد کشیده می شوند. بسته به محل، بواسیر می تواند در داخل کانال مقعد ایجاد شود که به آن بواسیر داخلی یا در دهانه مقعد معروف است که به آن هموروئید خارجی می گویند. عوامل موثر در بروز مشکلات بواسیر زور زدن بیش از حد در حین انجام حرکات، یبوست مزمن و نشستن طولانی مدت در توالت و همچنین مصرف کمتر فیبر است.

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

مسائل بواسیر (داخلی) را می توان بر اساس شدت بر اساس میزان پرولاپس طبقه بندی کرد، از درجه 1 تا 4 به این معنی که پرولاپس ها ممکن است پیشرفت کنند و نیاز به کاهش دستی داشته باشند. اگر این علائم درمان نشوند، پرولاپس ممکن است در طول روز و شب در خارج از مقعد باقی بماند. علاوه بر این، برای هموروئید خارجی، فشار بیش از حد ممکن است منجر به خونریزی داخلی و ترومبوز شود (لخته لخته در هموروئید تشکیل شده است). بیمار ممکن است یک توده سخت و دردناک را در خارج از مقعد خود احساس کند. اگر فشار بیش از حد در یک هموروئید ترومبوز شده ایجاد شود، می تواند ترکیده شود.

علائم و نشانه های هشدار دهنده

خونریزی مقعدی (معمولاً بدون درد)
توده سخت قابل لمس در کنار مقعد (بواسیر خارجی ترومبوزه شده) که ممکن است باعث ناراحتی و درد شود.
هموروئید پرولاپس یا بیرون زده
تحریک، خارش یا تورم در اطراف مقعد

هموروئیدوپلاستی با لیزر

هموروئیدوپلاستی با لیزر یک روش نسبتاً جدید برای درمان هموروئید است که در آن جریان خون هموروئیدی توسط لیزر منعقد می شود. قبل از انجام عمل، بیماران باید توسط متخصص بیهوشی بیهوش شوند. متعاقباً، این روش توسط متخصص کولوپروکتولوژیست / جراح کولورکتال انجام می شود، پروب لیزر در داخل هموروئید قرار می گیرد. به دلیل گرمای شدید، پرتو لیزر رگ‌های خونی را سوزانده و می‌بندد، بنابراین بواسیر به سادگی کوچک می‌شود و در عین حال خطر خونریزی بیش از حد در طول و بعد از عمل را کاهش می‌دهد. از آنجایی که هموروئیدوپلاستی با لیزر یک روش دقیق است، هیچ اثری برای بافت های اطراف و همچنین اسفنکترهای مقعدی باقی نمی گذارد.
مزایا

خطرات و عوارض احتمالی کمتر
درد کمتر
بهبودی سریع و بازگشت به روال روزانه

اصلاح سبک زندگی برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به هموروئید

عادات روده سالم و اصلاح شیوه زندگی می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به هموروئید را کاهش دهد.

از نشستن زیاد در توالت (بیش از 5 تا 10 دقیقه) خودداری کنید. خواندن کتاب و استفاده از تلفن همراه، زیرا ممکن است فشار بر بواسیر را افزایش دهد.
هنگامی که میل به مدفوع سفت و اجابت مزاج دشوار می شود، مدفوع را نگه ندارید.
از زور زدن بیش از حد خودداری کنید.
مصرف رژیم غذایی با فیبر بالا به عنوان مثال میوه ها و سبزیجات.
مقدار زیادی آب بنوشید، حداقل 6-8 فنجان در روز برای کمک به نرم نگه داشتن مدفوع.

هموروئیدهای مکرر بسیار شایع هستند. با این حال، شدت ممکن است متفاوت باشد. در میان چندین گزینه درمانی، مناسب ترین رویکرد برای هر بیمار به طور مفصل با جراح کولوپروکتولوژیست / جراح کولورکتال مورد بحث قرار می گیرد که قطعاً تظاهرات بالینی، شدت بیماری و شرایط و نگرانی های کلی سلامت بیمار را در نظر می گیرد.

هموروئیدوپلاستی با لیزر یک روش کم تهاجمی برای درمان هموروئید در نظر گرفته می شود. این روش به بیمار اجازه می دهد تا بهترین نتایج ممکن را با حداقل ناراحتی و بهبودی سریع به دست آورد. بیمار با کیفیت زندگی خوب سریعتر به روال روزانه باز می گردد.

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد
هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد

 

دسته بندی : بواسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.