تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، این مطالعه نشان داد که 8.2٪ درد را در هفته گذشته بین 3 ماه تا 9 سال پس از ابدومینوپلاستی گزارش کردند درد بعد از عمل ابدومينوپلاستی  که اغلب در زیر ناف در همان محل خط برش قرار دارد، که نشان دهنده آسیب مستقیم عصبی در این ناحیه به عنوان علت اصلی است.

 

چرا ناف من بعد از کشیدن شکم درد می کند؟
پاسخ: درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد گاه به گاه بعد از ابدومینوپلاستی شایع است فیلم جراحی ابدومینوپلاستی ،  و تا زمانی که شدید و مداوم نباشد جای نگرانی نیست. احتمالاً نوع درد شما به دلیل بخیه‌ای است رضایت عمل ابدومینوپلاستی که برای اصلاح دیاستاز بریده شده در قسمت کوچکی از عضله شکم استفاده می‌شود که سپس باید برای چند روز بهبود یابد.

ناف تا چه مدت بعد از عمل جراحی شکم درد می کند؟
بیشتر دردهای شدید در چند روز اول بعد از عمل خواهد بود. برای کنترل دردی که احتمالاً تجربه می کنید می توانید از داروهای مسکن استفاده کنید. ممکن است تا سه ماه پس از جراحی دچار تورم شوید.

چگونه ناف خود را بعد از عمل جراحی ترمیم می کنید؟
پاسخ: پوسته شدن ناف بعد از عمل شکم

ایجاد پوسته پوسته در اطراف ناف بعد از عمل جراحی طبیعی است. جراح خانم ابدومینوپلاستی ، همانطور که شما گفتید، اساسا یک دلمه است. به مرور زمان خود به خود از بین می رود. فقط ناحیه را تمیز و خشک نگه دارید تا به بهبودی ادامه دهد.

در حین ابدومینوپلاستی چه اتفاقی برای ناف می افتد؟
بهبودهای جراحی محدود به قسمت تحتانی شکم است و ناف به هیچ وجه اصلاح نشده است. زمانی که عمل جراحی زیبایی شکم توسط جراح پلاستیک با تجربه ای مانند دکتر کابررا به درستی انجام شود، ناف کاملا طبیعی به نظر می رسد.

چه مدت طول می کشد تا اعصاب بعد از عمل شکم بهبود یابد؟
در مورد تامی تاک، گرفتگی شکم نتیجه آسیب عصبی است. بهترین جراح ابدومینوپلاستی نی نی سایت اما، با بهبودی، این احساس از بین خواهد رفت. بیماران می توانند انتظار داشته باشند که به مدت 6 تا 12 هفته احساس سفتی شکم کنند. در برخی موارد، بازیابی عملکرد طبیعی عصبی ممکن است تا یک سال طول بکشد.

آیا دردهای شدید بعد از عمل جراحی شکم طبیعی است؟
علائم طبیعی ابدومینوپلاستی و علائمی که برای جراحی شکم بعد از آن باید مراقب باشید شامل موارد زیر است: سفتی و سفتی در شکم: کبودی، تورم و قرمزی: سوزن سوزن شدن، سوزش یا درد تیراندازی متناوب: اینها تجربیاتی طبیعی هستند که پوست، بافت ها و اعصاب حسی بهبود می یابند. .

برش ناف چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟
مدت زمان متوسطی که بسیاری از افراد با برش شکم می گویند حدود یک تا دو ماه یا حتی فقط شش هفته تا جایی است که واقعاً می خواهید به آن اجازه دهید بهبود یابد و سعی کنید در این مدت فشار زیادی به شکم خود وارد نکنید.

آیا ناف من عفونی شده یا در حال بهبود است؟
علائم می تواند شامل درد، قرمزی و تورم باشد و بهبود بهداشت می تواند کمک کننده باشد. بهبودی کامل ممکن است 9 تا 12 ماه طول بکشد. در این بین، سوراخ کردن از نظر فنی یک زخم شفابخش است و ممکن است زخم، قرمز یا تحریک شود. درد شدید، تورم یا تب می تواند نشان دهنده عفونت شدید باشد.

آیا می توانید به شکم شکم آسیب بزنید؟
آسیب بافتی

در طول عمل جراحی شکم، بافت چربی در عمق پوست در ناحیه شکم ممکن است آسیب ببیند یا بمیرد. سیگار خطر آسیب بافتی را افزایش می دهد. بسته به اندازه ناحیه، بافت ممکن است خود به خود بهبود یابد یا نیاز به یک روش جراحی لمسی داشته باشد.

آیا ابدومینوپلاستی می تواند باعث فتق ناف شود؟
بله، امکان ایجاد فتق بعد از جراحی شکم وجود دارد. اگر نگران این اتفاق هستید باید توسط پزشک معاینه شوید. اگر در زمان جراحی تامی تاک، جداسازی شکم انجام شده باشد، شل شدن «ترمیم عضله» نیز ممکن است منبع «برآمدگی» دیواره شکم باشد.

 

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی
علت درد ناف بعد از عمل ابدومینوپلاستی

 

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.