تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم ، برترین جراح ،  معمولاً با تامی تاک چقدر وزن کم می شود؟
عمل جراحی شکم می تواند منجر به کاهش وزن تقریباً چهار پوندی شود. اگر یک کامیون کوچک انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود سه پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید. عمل لیپوماتیک اگر شما یک تاک طولانی را انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود پنج پوند از پوست و چربی اضافی خود را از دست بدهید.

 

آیا تامی تاک ناحیه شرمگاهی شما را تغییر می دهد؟
تامی تاک شامل لیفت شرمگاهی نمی‌شود، زیرا بر روی کانتور کردن ناحیه شکم، سفت کردن پوست و ماهیچه‌های ناحیه میانی تمرکز می‌کند. در برخی موارد، کوتاه کردن و کانتور کردن قسمت میانی شما می تواند ظاهر کلی ناحیه شرمگاهی شما را بهبود بخشد، اگرچه این عمدی نیست.

آیا بعد از عمل شکم کمر شما کوچکتر می شود؟
انجام صحیح شکم می تواند اندازه کمر شما را کاهش دهد و به شما کمک کند دوباره نسبت به انحنای خود اعتماد به نفس داشته باشید. برخی از بیماران ممکن است چندین اینچ از کمر خود را از دست بدهند، جراح خانم ابدومینوپلاستی در حالی که برخی دیگر نتایج ظریف تری را مشاهده خواهند کرد. همه چیز به این بستگی دارد که چه مقدار بافت را می توان به طور ایمن برداشت.

چه مدت طول می کشد تا به طور معمولی بعد از عمل شکم راه بروید؟
اکثر بیماران می توانند در عرض 2 هفته به سمت راست راه بروند. برخی از بیماران ممکن است بیشتر طول بکشد. در کلینیک من، ما بیماران را تشویق می‌کنیم که بعد از حدود 1 هفته سعی کنند راست راه بروند.

کی جراحی زیبایی شکم کرده

در مورد بهبودی پس از عمل و آنچه می توانید انتظار داشته باشید با جراح خود صحبت کنید

ریکاوری شکم چقدر دردناک است؟
به طور کلی، درد بعد از عمل جراحی شکم خفیف تا متوسط است. به ندرت، درد یا ناهنجاری های حسی می تواند ماه ها یا حتی سال ها پس از عمل باقی بماند. اگر درد شما شدید یا مداوم است، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

چند شب بعد از عمل جراحی شکم در بیمارستان می مانید؟
با این حال، اکثر بیماران تمایل دارند روز 7 به خانه بروند. با این حال، آنها این گزینه را خواهند داشت که تا 10 روز در بیمارستان بمانند.

آیا با کشیدن شکم چربی ها را از بین می برد؟
در حین انجام عمل شکم، پوست و چربی اضافی از شکم برداشته می شود. سپس پوست بر روی خطوطی که به تازگی تغییر موقعیت داده اند، قرار می گیرد تا ظاهری صاف تر و لطیف تر ایجاد کند. تامی تاک – که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود – یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر شکم است.

 

آیا سایز شلوار را بعد از عمل شکم کاهش خواهم داد؟
با این اوصاف، اکثر خانم ها بعد از عمل جراحی شکم یک یا دو سایز کاهش می یابند. برخی حتی بیشتر پایین خواهند آمد! با این حال، برخی از بیماران تغییر سایز نخواهند داشت و به ندرت، برخی در واقع سایز بزرگتر می پوشند. اکثر خانم ها بعد از ابدومینوپلاستی یک یا دو سایز پایین می آیند و از ظاهر جدید خود بسیار راضی هستند.

چگونه بدنم را برای عمل جراحی شکم آماده کنم؟
چگونه باید برای عمل جراحی شکم آماده شوم؟

 

آزمایش آزمایشگاهی یا ارزیابی پزشکی انجام دهید.
داروهای خاصی مصرف کنید یا داروهای فعلی خود را تنظیم کنید.
سیگار نکش.
از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا می توانند خونریزی را افزایش دهند.

آیا بعد از عمل شکم کمتر غذا می خورید؟
این غیر معمول نیست که افرادی که عمل جراحی شکم را انجام می دهند، اشتهای کمتری برای سه تا شش ماه اول پس از جراحی داشته باشند. سفت شدن پوست و ماهیچه های شکم ممکن است باعث شود معده شما منقبض شود و شما را تشویق کند که کمتر غذا بخورید.

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم
عکس قبل و بعد عمل زیبایی شکم

 

 

دسته بندی : جراحی شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.