تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی ، بهترين جراح لابياپلاستى با ليزر در تهران ، جراحى لابياپلاستى به صورت تضمينى ، بهترين متخصص عمل لابياپلاستى با ليزر ، لابياپلاستى با ليزر موناليزا ، ليزر لابياپلاستى در تهران ،کاهش یا تغییر لابیا مینور و لابیا بزرگ یا لابیاپلاستی در تهران ، به بهبود راحتی و اعتماد به نفس شخصی زنان بی‌شماری کمک می‌کند. سایت برترین جراح ، سینو ماهیت شخصی لابیاپلاستی را می شناسند و می دانند که تعدادی از عوامل مختلف بر تصمیم یک زن برای انجام آن تأثیر می گذارد. تجربه و رهبری آنها در زمینه جراحی پلاستیک باعث ایجاد اعتماد به نفس در بیماران لابیاپلاستی آنها می شود و آنها با دقت مهارت های خود را در هر جراحی به کار می گیرند تا از نتایجی فراتر از استانداردهای بیماران خود اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

انتخاب لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک عمل زیبایی نسبتاً ساده است که می تواند اندازه لابیاهای داخلی را کاهش دهد یا تقارن لابیاهای داخلی را بهبود بخشد. لابیا مینور ممکن است به دلیل عوامل ژنتیکی یا رویدادهایی مانند زایمان بزرگ، نامتقارن یا کشیده شده باشد. برای کاندید مناسب، جراحی لابیاپلاستی می تواند از نظر جسمی و روانی مفید باشد. مانند سایر روش های زیبایی، تصمیم گیری برای انجام لابیاپلاستی کاملاً بر عهده بیمار است. زنانی که جراح لابیاپلاستی را انتخاب می کنند، اغلب حداقل یکی از دلایل زیر را ذکر می کنند:

ناراحتی فیزیکی در حین ورزش یا فعالیت جنسی
احساس خجالت یا خودآگاهی که بر رضایت جنسی تأثیر می گذارد
ناتوانی در پوشیدن سبک های خاصی از لباس یا لباس شنا

کاندیدهای خوب برای لابیاپلاستی، زنان بالغی هستند که از سلامت کلی خوبی برخوردار هستند و انتظارات واقعی و مشخصی از نتایج جراحی خود دارند.

در برخی بیماران، لابیا ماژور نیز بزرگ می شود و می توان همزمان با جراحی لابیا مینور، آنها را با جراحی کاهش داد.

 

 

تکنیک های پیشرفته لابیاپلاستی

کلینیک برترین جراح  که اکثر بیماران لابیاپلاستی در تهران به دنبال یک ایده‌آل نیستند. در عوض، آنها نتایجی را می خواهند که راحتی آنها را بدون قربانی کردن فردیت آنها افزایش دهد. جراح شما زمان زیادی را صرف بحث در مورد نتیجه دلخواه شما با شما می کند. در نهایت، او یک رویکرد جراحی لابیاپلاستی ایجاد می کند که نیازهای شما را برآورده می کند.

لابیاپلاستی در تهران معمولاً در حالی انجام می‌شود که تحت بی‌حسی موضعی با آرام‌بخشی، خوراکی یا داخل وریدی هستید، که راحتی و ایمنی شما را در حین و بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی بهبود می‌بخشد. برخی از بیماران بیهوشی عمومی را ترجیح می دهند که این نیز یک گزینه است. در طول جراحی، دکتر جراح لابیاپلاستی  با استفاده از تکنیک هایی که حس را حفظ می کند، لب های کوچک را تغییر شکل داده و اغلب آنها را کاهش می دهند. هر دو جراح با چندین تکنیک که متناسب با آناتومی فردی بیمار هستند، تجربه دارند.

اگرچه بسیاری از زنان تحت عمل لابیاپلاستی به‌عنوان یک روش مجزا قرار می‌گیرند، اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند آن را با جراحی شکم یا بزرگ‌کردن سینه ترکیب کنند تا قسمت‌هایی از بدن که بیشتر تحت تأثیر بارداری و زایمان قرار گرفته‌اند را بازسازی کنند.

بازیابی و نتایج بهبود یافته عمل لابیاپلاستی

به دلیل تهاجم نسبتاً کم، بهبودی پس از لابیاپلاستی معمولاً کوتاه و راحت است. این جراحی یک روش سرپایی است، به این معنی که شما می توانید در همان روز به خانه بازگردید.

مقداری ناراحتی و درد در چند روز اول طبیعی است. در طی 24 ساعت اول، حداقل فعالیت و یخ زدن در ناحیه به بهبودی بدون حادثه کمک می کند. اکثر بیماران پس از حدود 3 روز قادر به بازگشت به کار و سایر فعالیت های سبک هستند.

از ورزش و فعالیت جنسی باید برای مدت طولانی تر، معمولاً تا 6 هفته اجتناب شود.

این روش را می توان تحت آرامبخشی IV یا بیهوشی عمومی به عنوان یک روش لابیاپلاستی به صورت سرپایی انجام داد و بسیاری از بیماران این روش را تحت آرامبخشی خوراکی به عنوان یک روش مطب انتخاب می کنند. دکتر Mustoe تکنیک های ترمیم را تکامل داده است که ناراحتی بعد از عمل را به حداقل می رساند و امکان بازگشت زودهنگام به کار و سایر فعالیت های معمول را فراهم می کند.

نتایج لابیاپلاستی می تواند برای مدت نامحدود باقی بماند، زیرا پوستی که برداشته می شود دوباره رشد نمی کند. اکثر خانم هایی که لابیاپلاستی می کنند حتی پس از گذشت سال ها از انتخاب خود راضی هستند.

لابیاپلاستی نوعی عمل زیباسازی و جوان‌سازی ناحیه واژن در خانم‌ها بوده و به معنای اصلاح فرم و برش بخشی از لب‌های درونی واژن (لابیامینور) و یا لب‌های بیرونی …

عمل جراحی که به اصلاح این مشکل می پردازد، عمل لابیاپلاستی نام دارد. در این عمل لبه های داخلی و یا خارجی واژن کوتاه شده و اصلاح می گردد.

 لابیاپلاستی عمل جراحی زیباسازی لابیا (لبه‌های بیرونی و یا داخلی واژن) است. در این جراحی اندازه و طول لبه‌های واژن کاهش پیدا می‌کند.

عکس لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی
عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی
عکس واقعی قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.