تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

نمونه عمل ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، نمونه کار عمل ابدومینوپلاستی – آبان 1398 نمونه کار عمل جراحی ابدومینوپلاستی – آبان 1398 نمونه کار ابدومینوپلاستی ، برای اولین بار در ایران تا سقف 42.000.000 تومان تسهیلات و وام انجام عمل های جراحی زیبایی دریافت نمایید.

20 نمونه کار و عکسهای قبل و بعد از عمل جراح خانم ابدومینوپلاستی. بهترین نمونه تصاویر جراحی زیبایی شکم توسط فوق تخصص و بورد تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی.
تامی تاک یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی برای بهبود شکل ناحیه شکم (شکم) است. این می تواند شامل برداشتن پوست شل اضافی، چربی و علائم کشش و سفت شدن عضلات شکم باشد.
ابدومینوپلاستی شامل چه مواردی می شود؟
تامی تاک – که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود – یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر شکم است. در حین انجام عمل شکم، پوست و چربی اضافی از شکم برداشته می شود. بافت همبند در شکم (فاسیا) معمولاً با بخیه نیز سفت می شود
تفاوت بین شکم و ابدومینوپلاستی چیست؟
تامی تاک یا ابدومینوپلاستی نام‌های متفاوتی برای جراحی زیبایی یکسان برای برداشتن پوست اضافی، رسوبات چربی و بافت ماهیچه‌ای در ناحیه شکم هستند. تامی تاک یک نام غیر رسمی است در حالی که ابدومینوپلاستی نام علمی است
تشخیص ابدومینوپلاستی چیست؟
ابدومینوپلاستی زمانی که برای برداشتن پوست یا چربی اضافی با یا بدون سفت شدن ماهیچه های زیرین انجام می شود، زیبایی محسوب می شود و از نظر پزشکی ضروری نیست. ترمیم دیاستاز رکتی یک امر زیبایی محسوب می شود و از نظر پزشکی ضروری نیست.
ابدومینوپلاستی استاندارد چیست؟
ابدومینوپلاستی استاندارد جایی است که یک برش در ناحیه چین کمر و همچنین در اطراف ناف (ناف یا ناف) ایجاد می شود. ناف از اتصال خود به پوست شکم تا دیواره شکم آزاد می شود، جایی که همچنان به عضلات زیرین چسبیده باقی می ماند.
جراحی ابدومینوپلاستی به چه چیزی معروف است؟
ابدومینوپلاستی که به آن تامی تاک نیز گفته می شود، یک عمل جراحی زیبایی محبوب است که برای سفت کردن ماهیچه های شکم و برداشتن چربی اضافی از ناحیه برای داشتن ظاهری صاف تر و صاف تر طراحی شده است.
چرا ابدومینوپلاستی انجام می شود؟
ابدومینوپلاستی یک جراحی زیبایی است که به برداشتن پوست/چربی اضافی کمک می کند. ابدومینوپلاستی (تومی تاک) یک جراحی بزرگ است که پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد. این جراحی نه تنها به حذف چربی کمک می کند، بلکه به تقویت عضلات دیواره شکم نیز کمک می کند.

دو نوع تامی تاک چیست؟
تامی تاک چگونه کمک می کند؟

مینی شکم. مینی تامیک روی ناحیه شکم که زیر ناف قرار دارد تمرکز می کند. …
شکم کامل. این رایج ترین نوع عمل جراحی شکم است زیرا روی کل قسمت میانی تمرکز می کند. …
شکم کشیده شده. …
BodyTite™

ریکاوری بعد از ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟
شش هفته بعد از عمل جراحی شکم

شش هفته طول می کشد تا بدن پس از جراحی زیبایی بهبود یابد. تورم ممکن است چند هفته طول بکشد، اما اکثر بیماران در عرض سه ماه یا کمتر به طور کامل بهبود می یابند. در این مرحله، شروع ورزش و از سرگیری فعالیت های عادی بی خطر است.

آیا ابدومینوپلاستی همان لیپوساکشن است؟
لیپوساکشن برای از بین بردن چربی بدن از ناحیه مشکل دار، معمولاً قسمت پایین شکم، بالای شکم، قسمت داخلی و خارجی ران ها، سینه و باسن استفاده می شود. ابدومینوپلاستی نیز مانند لیپوساکشن، چربی های اضافی شکم را از بین می برد. با این حال، پوست اضافی را نیز از بین می برد.

ابدومینوپلاستی چقدر دردناک است؟
تامی تاک نیاز به خرابی قابل توجهی دارد

در آغاز، شما خسته، متورم و درد خواهید شد. داشتن درد متوسط در طی چند روز اول طبیعی است، اگرچه این درد به طور پیوسته بهبود می یابد. این حیاتی است که به خود فرصت دهید تا روی استراحت و درمان تمرکز کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی ، هزینه جراحی ترکیبی لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی حدوداً 70 تا 80 میلیون تومان است؛ اما جراحی ابدومینوپلاستی به تنهایی هزینه‌ای حدود 50 تا 60 میلیون تومان دارد. نزدیک به 25 میلیون تومان از این قیمت سهم مرکز جراحی و بخش بیهوشی و مابقی دستمزد جراح و دستیاران وی است.

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

نمونه عمل ابدومینوپلاستی
نمونه عمل ابدومینوپلاستی

 

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.