تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر ،سایت برترین جراح ، به طور متوسط، هر جلسه هزینه تنگی کردن واژن با لیزر بین 15000 تا 20000 هزار تومان هزینه دارد. بر اساس تعداد جلسات پیشنهادی پزشک، مقدار آن چند برابر می شود.

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

هزینه جراحی واژن در تهران چقدر است؟
در هند، واژینوپلاستی معمولاً حدود 60000 روپیه برای یک جلسه هزینه دارد. هزینه این عمل در هند معمولاً بین 50000 تا 120000 روپیه است. با این حال، هزینه واقعی واژینوپلاستی بر اساس شهر و سایر عوامل متفاوت است.

 

 

چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی تنگ کردن واژن با لیزر بهبود پیدا کنید؟
بهبودی حداقل سه هفته طول می کشد، اما می تواند تا شش هفته یا حتی بیشتر طول بکشد. در حین و بعد از ادرار کردن، از یک کوزه آب گرم برای شستشوی ناحیه فرج استفاده کنید و با یک فلانل خشک کنید.

 

جراحی تنگ کردن واژن با لیزر چیست؟
واژینوپلاستی روشی است که هدف آن سفت کردن واژنی است که در اثر زایمان طبیعی یا پیری سست یا شل شده است. برخی جراحان ادعا می کنند که حتی می تواند حساسیت را بهبود بخشد – ادعایی که کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG) به شدت آن را به چالش کشیده است.

بعد از لیزر چگونه از واژن خود مراقبت می کنید؟
بعد از عمل لیزر تنگ کردن واژن چگونه باید از خودم مراقبت کنم؟ برای جلوگیری از عفونت در حین بهبودی، قبل و بعد از لمس فرج، دست های خود را با آب و صابون بشویید. هر روز در طول حمام یا دوش گرفتن، فرج خود را به آرامی بشویید، اما از محصولات معطری که ممکن است پوست را تحریک کند استفاده نکنید.

 

 

چگونه می توانم واژن خود را بعد از لیزر آرام کنم؟
پس از حمام کردن، واژن خود را با سشوار در حالت کم یا متوسط خشک کنید. اگر خشک کن ندارید، آن را به آرامی با یک حوله تمیز خشک کنید. برای جلوگیری از احساس سوزش هنگام گریه کردن، هنگام گریه کردن، روی ناحیه واژن خود آب بریزید. Ural® اغلب برای درمان عفونت های دستگاه ادراری استفاده می شود، همچنین ممکن است کمی تسکین دهد.

آیا لابیاپلاستی در تهران شما را سفت تر می کند؟
جراح ساختارهای واژن را بازسازی می کند که از واژن حمایت می کند و به آن اجازه انقباض می دهد. عضله و بافت اطراف واژن نیز سفت می شود تا کانال واژن را باریک کند و برای بهبود انقباض باز شود.

 

آیا می توان جوانسازی واژن را در خانه انجام داد؟
vFit™ PLUS. vFit PLUS اولین و تنها درمان خانگی جوانسازی واژن است. اکنون زنان می توانند از آسایش در خانه خود را درمان کنند و نتایج حرفه ای دریافت کنند. دستگاه vFit PLUS از انرژی نور قرمز، گرمای ملایم و لرزش برای تقویت دیواره های واژن و بهبود شلی استفاده می کند.

بعد از تنگ کردن واژن با لیزر چه باید کرد؟
اکثر بیماران می توانند دو روز پس از جوانسازی واژن رانندگی کنند، البته تا زمانی که از مواد مخدر یا دارویی که ممکن است باعث خواب آلودگی شود استفاده نکنند. می توانید انتظار یک دوره شش هفته ای استراحت لگنی داشته باشید، به این معنی که باید از فعالیت جنسی خودداری کنید و در این مدت از تامپون استفاده نکنید.

آیا لیزر موهای زائد باعث تحریک واژن می شود؟
بله، متداول است که پس از لیزر موهای زائد، تورم، خارش و قرمزی را تجربه کنید. می توانید با ژل آلوئه ورا به تسکین آن کمک کنید

آیا لیزر موهای زائد می تواند بر ارگاسم تأثیر بگذارد؟
حذف مو از هر دو صورت، ناحیه تناسلی و زیر بغل بیشترین میل، ارگاسم و روان کنندگی را دارند. اثر آماری معنی داری بر دیسپارونی (05/0p>) پس از برداشتن موهای زائد بدن وجود نداشت.

برای سفت کردن ویرجینیا چه کاری می توانم انجام دهم؟
ورزش کگل

کگل برای تقویت کف لگن، کاهش بی اختیاری و بهبود رضایت جنسی بسیار موثر است. کگل ماهیچه های کف لگن شما را در چندین ست تکرار در طول روز سفت می کند.

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.