تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه جراحی زیبایی شکم در کلینیک تخصصی

هزینه جراحی زیبایی شکم در کلینیک تخصصی

هزینه جراحی زیبایی شکم در کلینیک تخصصی در برترین جراح ،آیا متوجه شده اید که بدن شما در طول سال ها نسبت به کودکان یا کاهش وزن تغییر کرده است؟ آیا متوجه شده اید که هیچ مقدار ورزش یا رژیم غذایی نمی تواند شکم دلخواه شما را به دست آورد؟

و بنابراین شاید خودتان را در گوگل پیدا کرده باشید که “هزینه عمل جراحی شکم در نیوکاسل چقدر است؟”

قیمت تامی تاک (ابدومینوپلاستی)

یافتن پاسخ می تواند مشکل باشد زیرا اکثر کلینیک ها تصمیم می گیرند کل هزینه های خود را به صورت عمومی نشان ندهند.

با این حال، ما می دانیم که محدوده هزینه های جراحی شکم در نیوکاسل از حدود 10000 دلار تا بیش از 30000 دلار است.

پس چرا محدوده قیمت زیاد هزینه های جراحی شکم وجود دارد؟

در Hunter Plastic Surgery، ما تنها عمل جراحی پلاستیک در Hunter هستیم که هزینه های ما را به صورت عمومی مشخص می کند. ما می‌خواهیم بیمارانمان قبل از صرف وقت و پول ارزشمند برای مشاوره، هزینه‌های احتمالی را درک کنند.

اگر به صورت خصوصی با پوشش طلایی تاپ بیمه شده اید و معیارهای کاهش وزن یا ترمیم عضله مدیکر پس از بارداری را دارید: مجموع هزینه های خارج از جیب برای عمل جراحی شکم در نیوکاسل از 18800 دلار است. این شامل حق الزحمه جراح، دستمزد بیهوشی، هزینه بیمارستان و لباس می شود.
اگر بیمه خصوصی نیستید یا پوشش طلای برتر ندارید: هزینه کل از 26200 دلار است. این شامل هزینه جراح، دستمزد بیهوشی، 3 شب بستری در بیمارستان و لباس می شود.

هزینه عمل جراحی شکم  ما 15 میلیون الی 25 میلیون تومان است. با این حال، اگر شما یک ارجاع ارائه دهید،  تخفیفی بیش از 25 میلیون تومان  ارائه می دهد.

برای جزئیات بیشتر در مورد هزینه‌های ما و معیارهایی که  برای تعیین اینکه آیا می‌توانید تخفیف دریافت کنید، می‌توانید از صفحه شکم ما دیدن کنید.

وبلاگ اختصاصی ما در مورد قوانین مدیکر اینجا است.

وقتی گزینه های خود را در نظر می گیرید چه باید بپرسید؟

سوالاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام بررسی گزینه های مختلف بپرسید. پاسخ های من در مورد موارد زیر اعمال می شود:

آیا این جراح زیبایی است یا جراح پلاستیک؟ این سوال هنگام انتخاب مکان مناسب بسیار مهم است. بسیاری از مردم تفاوت بین این دو را نمی دانند. پاسخ به سالها تجربه، آموزش، امتحانات و معاشرت برمی گردد. هنگام انجام تحقیقات خود، جراحی را پیدا کنید که حداقل 14 سال آموزش و تجربه داشته باشد، یا بیشتر شبیه من، که قبل از افتتاح جراحی پلاستیک هانتر در سال 2009، 17 سال در آموزش و تجربه سرمایه گذاری کرده است.
آیا در یک بیمارستان کاملاً معتبر عمل خواهید کرد؟ آره.
آیا یک متخصص بیهوشی یک بیهوشی عمومی کامل تجویز می کند؟ آره.
جراح چند مورد از این نوع عمل ها را انجام داده است؟ بیش از 500 زن در نیوکاسل از سال 2009.
آیا می توانید تعداد زیادی عکس بالینی قبل و بعد را مشاهده کنید؟ بله – در این وب سایت و در رسانه های اجتماعی.
همچنین باید سطح خدمات از جمله بعد از جراحی را در نظر بگیرید. بیماران هم برای حمایت بعد از عمل به پرستار من آلسیا مراجعه می کنند و هم برای اطمینان از حمایت در طول بهبودی شما. تمرکز بر مراقبت از بیمار است که باعث شده ما در چند سال گذشته 23 جایزه برای خدمات و نتایج خود کسب کنیم.

مزایا

آیا انجام شکم می تواند باعث بهبود کمردرد و بی اختیاری شود؟ آره! من در مطالعه ملی در مورد مزایای ابدومینوپلاستی که در سال 2018 در مجله آمریکایی جراحان پلاستیک “Plastic and Reconstructive Journal” منتشر شد، مشارکت کرده‌ام. این نشان داد که ترمیم عضلات شکم به کاهش درد و بی اختیاری کمک می کند.
تامی تاک همچنین پوست اضافی را از بین می برد که باعث ناراحتی و اغلب تحریکات پوستی مزمن می شود.
و البته افزایش سطح رفاه و اعتماد به نفس شما!

اطلاعات بیشتر و یا رزرو مشاوره

با مراجعه به صفحه شکم ما، در مورد جراحی شکم (که با اصطلاح پزشکی ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود)، از جمله اطلاعاتی در مورد ترتیبات بیمارستانی، بهبودی و یک انیمیشن سه بعدی از این عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مرتبط :

هزینه جراحی شکم در بیمارستان تخصصی

دسته بندی : جراحی شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.