تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی ، برترین جراح ، در حدود 7 تا 10 هفته پس از عمل جراحی شکم، فیلم عمل ابدومینوپلاستی ، شما باید برای سهولت در انجام تمرینات ورزشی عادی خود پاکسازی شوید. رضایت عمل ابدومینوپلاستی . تا زمانی که تکرارهای خود را به تدریج افزایش دهید، می توانید کرانچ، دراز و نشست و پلانک را شروع کنید. بهترین جراح ابدومینوپلاستی  توصیه می کنیم جراح خانم ابدومینوپلاستی  روی انجام این تمرینات با فرم بی عیب و نقص تمرکز کنید.

 

چه زمانی می توانم ورزش را بعد از تامی تاک شروع کنم؟
بسته به وسعت جراحی، ممکن است لازم باشد بین 4 تا 10 هفته قبل از بازگشت به ورزش معمولی صبر کنید. با تمرینات قدرتی برای بالاتنه و پاها شروع کنید و تا زمانی که پزشک شما را تایید نکرده است، تمرینات شکم را شروع نکنید.

چه ورزش هایی بعد از تامی تاک خوب است؟
شما می توانید شروع به افزایش کاردیو کنید و همچنین ناحیه شکم را با فعالیت های خاصی مانند کشیدن زانو، بالا بردن پاها، تمرینات اریب و پلانک مورد هدف قرار دهید. ورزش کاردیو و رژیم غذایی مناسب بهترین راه برای حفظ نتایج عمل جراحی شکم است.

آیا می توانید شکم خود را بعد از عمل شکم تقویت کنید؟
حدود 3 ماه پس از عمل جراحی شکم در سن دیگو، می‌توانید با تمریناتی مانند دراز و نشست، کرانچ و پلانک تلاش کنید تا عضلات شکم خود را تقویت کنید. باز هم در ابتدا راحت باشید. اگر متوجه مقدار غیرضروری درد مرتبط با این فعالیت‌ها شدید، باید فوراً آن را متوقف کنید و به دکتر مراجعه کنید.

اگر خیلی زود بعد از عمل جراحی شکم ورزش کنید چه اتفاقی می افتد؟
جواب : شکم

ورزش خیلی زود پس از ابدومینوپلاستی می تواند باعث شود که ترمیم عضله با شکست مواجه شود و این می تواند بر نتیجه جراحی شکم تأثیر منفی بگذارد. پیروی از دستورالعمل هایی که جراح شما برای شما گذاشته است مهم است.

چه زمانی می توانم بعد از عمل جراحی شکم خم شوم؟
به طور کلی، شما باید شکم خود را صاف و با خمیدگی جزئی در حین ریکاوری پس از عمل جراحی شکم نگه دارید. در 4 تا 6 هفته اول پس از ابدومینوپلاستی باید از خم شدن بیش از حد (مثلاً برای بلند کردن کودک خود) خودداری کنید.

هر چند وقت یکبار باید شکمم را بعد از تامی تاک ماساژ بدهم؟
ما توصیه می کنیم در طول روز چندین بار ماساژ اسکار را به مدت 5 تا 10 دقیقه در هر جلسه انجام دهید. مهم است که به شدت از دستورالعمل های جراحی شکم خود پیروی کنید. ما به شما توصیه می کنیم در دوره پس از عمل فوراً راه بروید.

چگونه ناف خود را بعد از عمل شکم تمرین دهید؟
ترفند مرمر شامل قرار دادن سنگ مرمر در داخل ناف شما پس از بهبود کامل برش ها است. یک تکه نوار کوچک سنگ مرمر را برای مدت زمان مشخصی در روز نگه می دارد. ایده پشت این کار این است که ناف اطراف سنگ مرمر را بهبود می بخشد و اندازه و شکل عالی را ایجاد می کند.

بعد از عمل جراحی شکم چه کارهایی را نباید انجام داد؟
به مدت 6 تا 8 هفته از ورزش های شکمی و فعالیت های سنگین مانند دوچرخه سواری، آهسته دویدن، وزنه برداری یا ورزش های هوازی خودداری کنید. به مدت 6 هفته، از بلند کردن هر چیزی که شما را تحت فشار قرار می دهد خودداری کنید.

آیا می توانم سیکس پک بعد از تامی تاک دریافت کنم؟
آیا می توانم بعد از عمل جراحی شکم سیکس پک بگیرم؟ در حالی که ابدومینوپلاستی ماهیچه های شکم را سفت می کند، این جراحی به تنهایی به گونه ای طراحی نشده است که ظاهری شبیه به شش تکه به شما بدهد. با این حال، معمولاً این امکان برای بیمار وجود دارد که پس از تکمیل روند بهبودی، از طریق یک برنامه ورزشی به این ظاهر دست یابد.

چرا بعد از عمل شکم شکمم شل می شود؟
علاوه بر این، پوست، ماهیچه ها و چربی شکم همگی در طول این عمل ترمیم یا تغییر کردند. این ساختارها برای بهبود و استقرار در موقعیت های جدید خود به زمان نیاز دارند. این باعث التهاب، تورم و سایر عوارض جانبی موقت می شود که می تواند به ظاهر معده کمک کند.

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی
ورزش های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

 

دسته بندی : ابدومینوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.