تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن ، برترین  کلینیک ،اکثر بیماران ما ترجیح می دهند این روش را تحت بیهوشی عمومی انجام دهند تا دردی احساس نخواهید کرد. پس از جراحی، هر گونه درد یا ناراحتی که ممکن است تجربه کنید با داروهایی که جراح شما ارائه می دهد به طور موثر کنترل می شود و معمولاً ظرف چند روز کاهش می یابد.

 

ممکن است کمی ناراحتی و تورم را تجربه کنید، اما معمولاً در عرض یک یا دو هفته کاملاً ناپدید می‌شود. هر بخیه ای حل می شود، بنابراین نیازی به برداشتن آنها نیست، اگرچه شما در یک قرار ملاقات 1 هفته ای پس از جراحی با یک پرستار متخصص شرکت خواهید کرد. بسیاری از بیماران ما پس از یک هفته به سر کار باز می گردند، اما به شما توصیه می شود که ممکن است به دو هفته نیاز داشته باشید. تا زمان بهبودی کامل (حدود 6 هفته) باید از ورزش و آمیزش جنسی خودداری کنید.

لطفا توجه داشته باشید که ما از مش واژینال به عنوان بخشی از این درمان استفاده نمی کنیم.

ریکاوری واژینوپلاستی چقدر دردناک است؟

همه بخش ها

سفت کردن واژن (واژینوپلاستی)
جراحی واژن می تواند شامل سفت کردن کف لگن واژن و همچنین بازسازی و تقویت…

جراحی واژینوپلاستی به خودی خود دردناک نیست زیرا این عمل اغلب تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در اینجا در کلینیک کادوگان، ما از جدیدترین فناوری های بیهوشی برای به حداقل رساندن زمان از کار افتادگی استفاده می کنیم و به بیماران خود اجازه می دهیم در روز عمل به خانه بازگردند.

در طول مرحله بهبودی، بیمار احتمالاً ناراحتی خواهد داشت زیرا این ناحیه ظریف بلافاصله پس از جراحی زخم، متورم و کبود می شود. تا زمانی که دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی به درستی رعایت شود، می‌توان انتظار بهبودی کامل را در شش هفته داشت.

تیم پرستاری ما یک سرویس اختصاصی 24 ساعته و 7 روزه در حین بهبودی ارائه می دهد – هر سوالی که شما دارید، ما می توانیم پاسخ دهیم.

چه مدت طول می کشد تا واژینوپلاستی بهبود یابد؟

به طور کلی پس از جراحی تورم، درد و مقداری کبودی وجود دارد که باید در عرض یک یا دو هفته کاهش یابد. پس از چند روز بیمار باید بتواند راحت راه برود.

توصیه می کنیم برای بهبودی پس از عمل واژینوپلاستی یک هفته مرخصی از کار بگیرید. بیمار باید یک هفته پس از عمل رانندگی کند. ورزش، از جمله رفتن به باشگاه، می تواند بین 2 تا 4 هفته پس از جراحی از سر گرفته شود. بیمار باید تا 4 تا 6 هفته پس از جراحی از فعالیت جنسی (دخول به واژن) خودداری کند. واژینوپلاستی باید تا 6 هفته به طور کامل بهبود یابد. توصیه می شود که بیمار به مدت 4 هفته پس از واژینوپلاستی به پشت بخوابد.

سفت کردن واژن همچنین می تواند به عنوان بخشی از درمان جوانسازی واژن انجام شود. این روش همچنین ممکن است شامل جراحی پرینه (اصلاح ناحیه بین واژن و راست روده)، لابیاپلاستی (تغییر شکل و کاهش بیرون زدگی لابیاها) یا سفت کردن ساده پرینه و کف لگن باشد. زمان بهبودی برای جوانسازی واژن مانند واژینوپلاستی است – باید انتظار بهبودی کامل در 6 هفته را داشت.

قبل از انجام واژینوپلاستی در اینجا در کلینیک کادوگان، جراح به بیمار توصیه می کند که قبل از جراحی سیگار، نوشیدن و مصرف آسپرین یا داروهای خاص دیگر را متوقف کند. دلیل این امر این است که این عوامل می توانند روند بهبودی را تحت تأثیر قرار دهند یا کند کنند و باید از آنها اجتناب کرد. جراح با بیمار صحبت می کند که چه زمانی می توان اینها را از سر گرفت.

پس از جراحی، بیمار باید از خانواده و دوستان خود کمک بگیرد تا بتواند تا حد امکان پس از جراحی واژینوپلاستی استراحت کند و به تسریع بهبودی کمک کند.

و تعدادی از کارهای دیگر نیز وجود دارد که فرد می تواند برای کمک به روند بهبودی انجام دهد. کمپرس یخ به کاهش تورم در ناحیه تناسلی کمک می کند و پوشیدن لباس های گشاد برای جلوگیری از مالش و تحریک ناحیه و ایجاد ناراحتی بیشتر توصیه می شود. هر فردی که تحت عمل جراحی واژینوپلاستی قرار گرفته است باید از تامپون تا بهبود کامل محل خودداری کند. به جای هرگونه حفاظ بهداشتی داخلی باید از حوله های بهداشتی استفاده شود.

ما از هر کسی که واژینوپلاستی انجام داده است می خواهیم مطمئن شود که دستورالعمل های مراقبت های بعدی صادر شده توسط جراح خود را دنبال می کند.

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن
کیا عمل واژینوپلاستی انجام دادن

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.