تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه جراحی هموروئید با لیزر در کرج

هزینه جراحی هموروئید با لیزر در کرج

هزینه جراحی هموروئید با لیزر در کرج به دلیل ناراحتی مداوم ناشی از پاتولوژی مقعد و تسکین زیادی که محلول آن نشان می دهد یکی از جراحی های بسیار انجام شده است.

هزینه جراحی هموروئید با لیزر در کرج

این جراحی در بیمارانی انجام می شود که به مراحل 3 و 4 این بیماری رسیده اند. در این مرحله وریدهای هموروئیدی از طریق مقعد خارج می شوند و نمی توانند خود به خود به داخل برگردند.

هزینه جراحی هموروئید با لیزر در کرج مرحله 3 و 4 باعث ناراحتی و درد مداوم می شود.
به طور معمول، وقتی بیماری مقعد بسیار پیشرفت کرده است، نه درمان دارویی و نه تغییر در سبک زندگی هیچ تاثیری برای بهبود وضعیت ندارند. در این موارد جراحی هموروئید بهترین گزینه برای حل قطعی وضعیت مقعد است.

هموروئیدکتومی

جراحی هموروئید به عنوان یک مداخله سرپایی بزرگ در نظر گرفته می شود، اگرچه در بسیاری از موارد بیمار یک شب برای استراحت در بیمارستان می ماند.

این روش جراحی تحت بی‌حسی نخاعی (قسمت پایین بدن) و آرام‌بخشی انجام می‌شود که شامل خواب آرام و بدون نیاز به لوله‌گذاری است. جراحی هموروئید باز با انجام مراحل زیر انجام می شود:

جراح شبکه عروقی وریدهای هموروئیدی واریسی را با استفاده از فورسپس جراحی از داخل مقعد خارج می کند.
در طی این فرآیند، مقعد گشاد می شود تا جراح متخصص بتواند داخل کانال مقعد را مشاهده کند و تعیین کند که منشا بواسیر کجاست.
پس از این، جراح شبکه هموروئیدی را در بالاترین نقطه تشریح می کند و زخم داخلی را بدون بخیه باقی می گذارد.
جراحی هموروئید با لیزر

در مورد جراحی هموروئید با لیزر، جراحی ممکن است سرپایی باشد یا نیاز به یک شب اقامت در بیمارستان داشته باشد.

جراحی هموروئید با لیزر تقریباً 60 تا 90 دقیقه طول می کشد.
عمل لیزر در مراحل زیر انجام می شود:

جراح مقعد را گشاد می کند تا بتواند به بالاترین قسمت شبکه هموروئیدی ملتهب دسترسی پیدا کند تا بتواند به طور کامل آنها را خارج کند.
پس از گشاد شدن مقعد، جراح از فورسپس جراحی برای نگه داشتن وریدهای هموروئیدی استفاده می کند و از لیزر برای انجام برداشتن استفاده می کند.
با استفاده از لیزر، خونریزی به دلیل اثر سوزاندن آن به حداقل می رسد، که باعث بهبود دوره بعد از عمل می شود و به بیمار اجازه می دهد همان روز بیمارستان را ترک کند.
پس از برداشتن سیاهرگ های هموروئیدی از بالاترین نقطه، جراح لیزر و گشادکننده را خارج می کند و به مداخله پایان می دهد.
بیمار در اتاق عمل از خواب بیدار می شود و سپس به اتاق بعد از جراحی منتقل می شود و در آنجا کار را تمام می کند. او بهبود می یابد تا زمانی که او را برای گذراندن شب به اتاقش ببرند یا در صورت لزوم به او بگویند که می تواند به خانه برود

بستن هموروئید با نوارهای الاستیک

درمان باندهای هموروئیدی برای از بین بردن بواسیر داخلی و در نتیجه مشکلات ناشی از آن است. این درمان برای بیمارانی که از هموروئید داخلی درجه 2 و 3 و در نتیجه ناراحتی، درد و خونریزی آن رنج می برند توصیه می شود.

عمل بستن هموروئید با باندهای الاستیک به عنوان یک روش سرپایی طبقه بندی می شود، یعنی می توانید در همان روز پس از عمل بدون نیاز به بستری در بیمارستان، آن را ترک کنید.

حداکثر سه بسته هموروئیدی در هر جلسه قابل درمان است.
این درمان شامل استفاده از یک باند لاستیکی در بالای بسته هموروئیدی است که می‌خواهید آن را درمان کنید تا خون رسانی به پرولاپس قطع شود و همچنین بافت را خشک کنید و بگذارید بیفتد و هموروئید را از بین می‌برد.

هموروئید زدایی از هموروئید (روش THD)

دآرتیالیزاسیون هموروئیدی ترانس مقعدی که به روش THD نیز معروف است، شامل بخیه زدن شریان هموروئیدی از طریق راهنمای داپلر و پرولاپس موکو-هموروئیدی است.

این درمان جراحی شامل موارد زیر است:

شما در وضعیت پروکتولوژیک قرار می گیرید، یعنی پاهای خود را روی زین جراحی قرار می دهید.
پس از قرار دادن شما و استفاده از یک مسکن، متخصص بیهوشی عمل را ادامه می دهد. بی حسی موضعی به فضای بین اسفنکتریک نفوذ می کند و کل محیط مقعد را می پوشاند.
در مرحله بعد، متخصص کولوپروکتولوژی از یک آنوسکوپ با پروب داپلر نمای جانبی برای تعیین محل شاخه های شریانی که باید بخیه شوند استفاده می کند.
پس از تعیین محل شاخه های شریان هموروئیدی فوقانی، جراح آنها را با یک بخیه در اطراف شریان می بندد.
بعد لیفت انجام می دهد، یعنی بخیه می زند تا مخاط هموروئیدی که دچار افتادگی شده است را به حالت اولیه برگرداند.
با این روش رفع احتقان و قطع خونریزی از بسته های هموروئیدی حاصل می شود. به این ترتیب پرولاپس احتمالی کاهش می یابد و بسته های هموروئیدی به موقعیت اصلی خود منتقل می شوند.
قیمت جراحی هموروئید شامل چه عناصری است؟

جراحی هموروئید مانند سایر جراحی ها نیازمند مجموعه ای از عوامل است تا مداخله به ایمن ترین و راحت ترین شکل ممکن برای بیمار انجام شود.

در زیر تمام جنبه هایی که باید برای جراحی هموروئید در نظر گرفته شود و در هزینه جراحی گنجانده شده است را مشاهده خواهید کرد:

مطالعه قبل از عمل شامل:
تجزیه و تحلیل خون
الکتروکاردیوگرام
در صورت درخواست پزشک، فیلم قفسه سینه.
هزینه های حرفه ای تا ترخیص پزشکی:
پزشکان
تیم پرستاری
متخصص بیهوشی
اقامت در اتاق یک نفره با تخت همراه (1 روز) با:
خدمات پذیرایی و پوشاک.
محصولات بهداشتی و مراقبتی
غذا در طول اقامت
رزرو و استفاده از اتاق عمل:
تجهیزات پزشکی
تجهیزات
مواد مصرفی
داروهای مخصوص عمل جراحی:
بیهوشی
گازهای پزشکی
آزمایشات تکمیلی مربوط به فرآیند جراحی.
اقامت در اتاق ریکاوری بعد از جراحی با:
نظارت بر
درمان و داروی لازم
ویزیت های بعد از عمل تا ترخیص پزشکی.

علاوه بر این، در Operarme ما می دانیم که انجام یک عملیات فرآیند آسانی نیست، بنابراین ما یک سری عوامل داریم که روند را زنده می کند و آن را به چیزی ایمن و قابل اعتماد تبدیل می کند:

اولین مشاوره ارزیابی جراحی: در هر یک از جراحی‌های ما و همچنین جراحی هموروئید، می‌توانید با تیم متخصصان مشورت کنید تا پرونده شما را بررسی کرده و مشخص شود که آیا برای انجام عمل مناسب هستید یا خیر.
بیمارستان خصوصی سطح اول: بیمارستان های خصوصی زیادی وجود دارند که با شرکت ما همکاری می کنند که علاوه بر این، دارای یک تیم عالی از متخصصان و ابزارهای تکنولوژیکی عالی برای مداخلات هستند.
قیمت ثابت با همه چیز: قیمت عمل هموروئید شامل تمام موارد لازم برای انجام مداخله با بیشترین ضمانت ممکن است و نگران هیچ چیز دیگری نباشید.
توجه شخصی: در Operarme ما یک خدمات بیمار داریم که در دسترس شما خواهد بود. در دسترس است، از اولین مشاوره تا پایان فرآیند، به عنوان یک راهنما و مدیریت تمام قرار ملاقات های لازم قبل از مداخله (مشاوره اول، قبل از عمل، و غیره).
علاوه بر این، در Operarme ما یک سرویس انتقال رایگان را در اختیار شما قرار می دهیم تا هم در روز پذیرش و هم در روز مرخصی، نگران حمل و نقل به آرامش و آسایش خانه خود نباشید. خدمات بسیار توصیه می شود).

اگر نسخه پزشکی ذکر شده را دارید اما می خواهید از ارزیابی جراحی متخصص برای جراحی هموروئید مطلع شوید، به شما یادآوری می کنیم که Operarme به شما مشاوره رایگان ارائه می دهد.

 

دسته بندی : بواسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.