تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی ، برترین جراح ، پرینورافی چیست؟ 1.2 چرا واژن،شل،افتاده و گشاد می شود؟ (من پرینورافی انجام دادم ) 1.3 پرسش و پاسح عمل پرینورافی چگونه انجام می شود؟

انیمیشن عمل پرینورافی

 

پرینورافی به معنای بخیه زدن پرینه است و گاهی مترادف پرینئوپلاستی است که به معنای ترمیم جراحی پرینه است. بسیاری از کتاب های درسی پرینورافی را به صورت تقریبی از بدن پرینه توصیف می کنند [1، 2].

چرا پرینورافی انجام می شود؟
پرینورافی که به آن پرینورافی نیز گفته می شود، یک عمل جراحی است که بر روی ناهنجاری ها، عیوب، آسیب ها و نقص های مقعد و واژن زنان تمرکز دارد. این جراحی به طور خاص بافت اسکار، برآمدگی های ناخوشایند و پوست ناخواسته را برداشته و سپس عضلات پرینه و واژن را سفت یا شل می کند.

چه مدت طول می کشد تا پس از پرینورافی بهبود یابد؟
میانگین زمان بهبودی پس از پرینئوپلاستی 6 تا 8 هفته است. شما نمی توانید در 3 هفته اول وزنه برداری انجام دهید یا حداقل تا 6 هفته رابطه جنسی داشته باشید.

 

بعد از پرینورافی چه انتظاری باید داشت؟
پس از عمل، یک قطره IV در بازوی خود برای مایعات و تسکین درد خواهید داشت. می توانید انتظار داشته باشید که بین 3-4 روز در بیمارستان بمانید. بسته واژینال، در صورت استفاده، در روز اول و کاتتر مثانه پس از چند روز اول یا زمانی که مثانه شما به طور مناسب تخلیه می شود، برداشته می شود.

پرینئوسل چیست؟
پرینئوسل یک بیماری نادر از نقص مرکزی مجزا و فتق پرینه خلفی در بیماران بدون پرولاپس منتشر واژن است.

چه کسانی به پرینورافی نیاز دارند؟
نتیجه تصویر
افراد برای ترمیم بینی خود پس از جراحت، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص مادرزادی، یا به دلیل ناراضی بودن از ظاهر بینی خود، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. تغییرات احتمالی که جراح شما می تواند از طریق جراحی بینی در بینی شما ایجاد کند عبارتند از: تغییر اندازه.

آیا جراحی پرینه دردناک است؟
درد لگن و پرینه پس از جراحی آنورکتال شایع است، اما به طور کلی در عرض 2 تا 3 هفته به طور کامل برطرف می شود. دوره‌های مزمن درد پرینه به ندرت توسط بخش کوچکی از بیمارانی که تحت عمل جراحی آنورکتال یا پروکتکتومی قرار گرفته‌اند، به‌ویژه بیمارانی که آناستوموزهای لگنی پایینی دارند، تجربه می‌شود.

سریعترین راه برای بهبود پرینه چیست؟
مراقبت از زخم

یخ یا کیسه سرد را هر بار به مدت 10 تا 20 دقیقه روی محل درد قرار دهید. …
3 بار در روز و بعد از اجابت مزاج به مدت 15 تا 20 دقیقه در 8 تا 10 سانتی متر آب گرم (حمام سیتز) بنشینید. …
بعد از استفاده از توالت، ناحیه خارج از واژن و مقعد را با ریختن یا اسپری آب گرم روی ناحیه بیرون از واژن و مقعد تمیز نگه دارید.

آیا پارگی پرینه می تواند دوباره باز شود؟
بعد از زایمان، ممکن است برای ترمیم پارگی پرینه یا اپیزیوتومی بخیه زده باشید. به ندرت پیش می آید که بخیه ها به سادگی باز شوند. با این حال، گاهی اوقات عفونت یا فشار بر روی بخیه‌ها ناشی از خونریزی زیر می‌تواند باعث شکستگی بخیه‌ها شود و زخم باز یا خالی باقی بماند.

آیا می توانم بعد از بخیه های پرینه راه بروم؟
قبل از شروع هر کاری سخت با ماما، پزشک یا پزشک عمومی خود صحبت کنید. اگر پارگی درجه سوم یا چهارم داشته اید، ممکن است به موارد زیر کمک کند: استراحت را با پیاده روی و فعالیت ملایم ترکیب کنید. سعی کنید در 6 هفته اول از بلند کردن چیزهای سنگین تر از جنین خودداری کنید.

آیا پرینه من هرگز بهبود می یابد؟
اگر زایمان طبیعی داشته باشید، پرینه شما (ناحیه بین مقعد و واژن) درد می کند و ممکن است سه تا شش هفته طول بکشد تا بهبود یابد. اگر اپیزیوتومی یا پارگی پرینه داشتید، منتظر شش هفته کامل باشید و اگر بهبودی کامل بیشتر طول بکشد، تعجب نکنید.

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی

انیمیشن عمل پرینورافی
انیمیشن عمل پرینورافی

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.