تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ- سفید کردن واژن با لیزر

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال، سایت برترین جراح ، وایتنینگ واژن با لیزر فرآیندی است برای حذف ناحیه تیره شده و روشن کردن پوست اطراف ناحیه واژن. یک روش لیزر یا لایه برداری بی ضرر است که هدف آن کاهش تیرگی پوست در ناحیه تناسلی (واژن) است. این درمان معمولا استفاده می شود .لیزر روشن کننده واژن از یک لیزر ویژه پیشرفته برای هدف قرار دادن لایه ملانین به طور مستقیم بر روی ناحیه حساس استفاده می کند تا ملانین را متلاشی کند و اجازه دهد که به طور طبیعی از سیستم شما پاک شود و در نتیجه منبع رنگ تیره تر درمان شود. این روش با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود.

اگرچه هدف از وایتینگ واژینال لیزری خلاص شدن از شر رنگدانه های تیره است، اما در واقع از هیچ “سفید کننده” یا مواد شیمیایی سفید کننده مشابه استفاده نمی شود.

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

بلیچینگ واژن با لیزر با هدف حذف دائمی بافت های تیره رنگ در ناحیه واژن یا حتی در پرینه انجام می شود. وایتنینگ واژن با لیزر فرآیند روشن کردن هایپرپیگمانتاسیون در پوست اطراف ناحیه واژن و قسمت داخلی ران با استفاده از لیزر فرکشنال است.

هزینه وایتنینگ واژن چقدر است ؟

هزینه وایتنینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی چقدر است؟ خدمات بلیچینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی ما جلسه ای یک میلیون تومان در هر منطقه است و شامل 2 درمان است.( دو الی سه جلسه درمان )

بسته های پیشنهادی وایتنینگ واژن

هزینه کامل –4 میلیون تومان (ارزش 3750 دلار)

پکیج جامعی که به تمام جنبه های کامل کردن باسن شما از جمله رفع موهای زائد، سفید کردن مقعد و رفع آکنه، بافت و رنگدانه روی گونه های باسن شما می پردازد.

لیزر موهای زائد برزیلی (6 جلسه)
جلسات بلیچینگ مقعد (2 جلسه)
لایه برداری شیمیایی باسن (1 جلسه)
1 درمان میکرونیدلینگ برای گونه های باسن (1 جلسه)

همه چیزهایی که برای یک سوراخ روشن‌تر و برآمدگی کامل شفاف، اما منهای حذف موهای زائد نیاز دارید.

جلسات بلیچینگ مقعد (2 جلسه)
لایه برداری شیمیایی باسن (1 جلسه)
1 درمان میکرونیدلینگ برای گونه های باسن (1 جلسه)

این بسته برای کسانی که به دنبال رفع آکنه باسن، جای زخم، رنگدانه و بافت هستند ایده آل است.

جلسات لایه برداری شیمیایی باسن گونه (2 جلسه)
جلسات میکرونیدلینگ باسن گونه (3 جلسه)

وایتنینگ - سفیدی واژن با لیزر

وایتنینگ واژن/مقعد چیست؟

( سفید کننده واژن/مقعد )این یک درمان زیبایی و لیزر است که تقریباً 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد. ناحیه واژن/مقعد توسط پرتوهای لیزر هدف قرار می گیرد. هدف از آن کمک به روشن شدن رنگ پوست اطراف ناحیه تناسلی بیمار است. عوامل مختلفی در تیره شدن ناحیه تناسلی نقش دارند، مانند:

– سالخورده.

– وراثت

– اصطکاک

– رنگدانه بیش از حد

– تغییرات هورمونی

– عفونت باکتریایی.

– بعد از زایمان

وایتنینگ - سفید کردن واژن

بسیاری از خانم ها از داشتن رنگ پوست تیره تر در اطراف ناحیه خصوصی خود احساس خجالت می کنند. پوست ناحیه واژن و مقعد بسیار حساس است و نیاز به درمان توسط پزشک متخصص دارد.

آیا شما کاندیدای مناسبی برای (وایتنینگ واژن با لیزر ) هستید؟

برای تعیین اینکه آیا باید این درمان را ادامه دهید یا خیر، پیشنهاد می کنیم با یکی از متخصصان مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. با این حال، در صورتی که فرد دارای یک یا چند مورد از مشکلات زیر باشد، معمولاً فردی به عنوان کاندیدای مناسب برای وایتنینگ واژن با لیزر در نظر گرفته می شود:

– از ظاهر نواحی صمیمی خود ناراضی هستند.

– از تغییر رنگ هورمونی رنج می برند.

– عدم اعتماد به نفس به دلیل تیره بودن پوست در ناحیه تناسلی.

– تغییر رنگ در نتیجه افزایش سن.

 

کاندیدای ایده آل برای این درمان کسی است که:

– از سلامت عاطفی و جسمی خوبی برخوردار است.

– انتظارات واقع بینانه در مورد نتایج دارد.

– زگیل تناسلی، لوپوس، تبخال یا پسوریازیس یا سایر بیماری ها ندارد.

دستورالعمل های قبل از انجام واینینگ:

این مراحل نقش حیاتی در دستیابی به بهترین نتایج وایتنینگ ممکن دارند:

– بدون اپیلاسیون

– از کرم های موبر خودداری کنید.

– استفاده از کرم های سفید کننده را متوقف کنید.

– ناحیه ای که قرار است درمان شود باید به خوبی هیدراته شود.

– یک هفته قبل از درمان، باید طبق دستورالعمل ارائه شده توسط پزشک، از لوسیون ضد باکتری استفاده کنید.

– بهتر است قبل از انجام لابیاپلاستی در شیراز اقدام کنید .

مرحله درمان وایتنینگ واژن با لیزر:

بر اساس مورد فرد و بسته به اینکه بیمار دوست دارد ناحیه تحت درمان چقدر سبک باشد، حدود 3 تا 5 جلسه تکراری وجود خواهد داشت. درمان شامل موارد زیر است:

– ابتدا مناطق تحت درمان ضد عفونی خواهند شد.

– برای کمک به کاهش هر گونه ناراحتی یا درد احتمالی، بی حسی موضعی با کمک تزریق های میکرو انجام می شود.

– لیزر FemiLift نزدیک به سطح ناحیه مورد نظر قرار می گیرد.

– پرتوهای لیزر تایتنینگ از دستگاه ساطع می شود و ملانین بر این اساس هدف قرار می گیرد.

– پس از اتمام درمان، یک کرم خنک کننده روی پوست مالیده می شود تا به تسکین ناحیه کمک کند.

دستورالعمل ها و نتایج پس از درمان وایتنینگ واژن با لیزر:

برای کمک به حفظ نتایج به دست آمده، باید دستورالعمل های ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

– هیدراته بمانید.

– بهداشت باید رعایت شود و ناحیه تحت درمان باید تمیز نگه داشته شود تا به بهبودی کامل کمک شود.

– طبق توصیه پزشک باید لباس زیر توصیه شده را بپوشید.

– سعی کنید فقط پنبه یا ابریشم بپوشید و از هرگونه مواد ناراحت کننده اجتناب کنید.

– اطمینان حاصل کنید که ناحیه مورد نظر در دو روز اول پس از درمان خشک است: ۲ تا ۴ روز.

– آنتی بیوتیک های تجویز شده را طبق توصیه پزشک مصرف کنید.

– استفاده منظم از داروهای موضعی مورد نیاز است.

– حداقل 10 روز پس از درمان باید از انجام فعالیت های بدنی شدید خودداری شود.

– اگر شروع به تجربه هر نوع ناراحتی کردید، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

نتایج درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. از جنبه مثبت، نتایج به دست آمده دائمی هستند.

رزرو جلسه مشاوره:

لازم نیست در سکوت رنج بکشید یا در مورد پوست تیره اطراف ناحیه تناسلی خود آگاه باشید. در عوض، می‌توانید گزینه‌های درمانی موجود در کلینیک برترین جراح  را بررسی کنید. تیم ما همیشه خوشحال است که به نگرانی ها یا سوالات شما در مورد وضعیت پوست و درمان پاسخ دهد. برای رزرو جلسه مشاوره با یکی از کارشناسان پوست ما، با ما به صورت آنلاین چت کنید یا فرم را پر کنید.

سوالات متداول وایتنینگ واژن

آیا وایتنینگ به سوراخ یا اندام تناسلی آسیب می رساند؟ آیا می تواند بسوزد؟ اکثر بیماران لایه برداری درجه پزشکی ما را کاملا راحت می دانند. ما هیچ بیماری را تجربه نکرده‌ایم که با این لایه‌برداری احساس سوزش را گزارش کند (و خودمان هم آن را احساس نکرده‌ایم). از نظر “آسیب زدن” به سوراخ یا اندام تناسلی، خیر، ما فقط از محصولاتی استفاده می کنیم که ایمن و موثر هستند. گاهی اوقات برخی از بیماران ممکن است خارش یا خشکی بسیار خفیف را 1-3 روز پس از لایه برداری گزارش کنند. اما با استفاده از مرطوب کننده به این ناحیه می توان به راحتی آن را از بین برد. لایه برداری پوست را به طور موقت حساس تر می کند (معمولاً 5-7 روز).

آیا می توانم بعد از وایتنینگ رابطه جنسی داشته باشم؟ما به بیماران توصیه می کنیم قبل از انجام بازی جنسی (چه با یک شریک یا یک اسباب بازی) 5 تا 7 روز صبر کنند. این به این دلیل است که پوست حساس‌تر می‌شود و اصطکاک بیش از حد می‌تواند تحریک‌کننده باشد. اما ما قطعاً از شما می‌خواهیم که پس از بهبودی، چیزهای جدید خود را به نمایش بگذارید!

هزینه بلیچینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی چقدر است؟ خدمات بلیچینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی ما یک میلیون تومان در هر منطقه است و شامل 2 درمان است. کرم قبل و بعد از درمان تجویز می شود و معمولاً حدود 500 هزار تومان از طریق داروخانه مورد علاقه ما، کپسول، هزینه دارد.

برای بلیچینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی به چند درمان نیاز دارید؟ تا کنون همه بیماران ما از 2 درمان موجود در بسته 750 دلاری راضی بوده اند. اگر بیمار بخواهد احتمالاً سبک‌تر شود، می‌توانیم برای تعیین بهترین مراحل بعدی ارزیابی کنیم.

فاصله این دو جلسه چقدر است؟ مدت زمان این دو جلسه 2-3 هفته است

چقدر می توانم انتظار داشته باشم که اندام تناسلی یا سوراخ من روشن تر شود؟ این از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالی که لایه برداری ما به طور مداوم نتایج عالی ارائه می دهد، ما متوجه می شویم که بخش بزرگی از نتیجه بر روی بیمار متفاوت است. سازگاری با رژیم قبل و بعد از درمان برای دریافت نتایج مطلوب بسیار مهم است. برخی از بیماران مبتلا به هایپرپیگمانتاسیون شدید ممکن است با برداشتن 4 تا 5 سایه، نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنند، در حالی که برخی دیگر با حداقل هایپرپیگمانتاسیون ممکن است تنها 1 تا 2 سایه برداشته شوند. ما همه اینها را در مشاوره رایگان شما مورد بررسی قرار می‌دهیم، جایی که سوراخ شما را ارزیابی می‌کنیم تا بینشی از نتایجی که می‌توانید انتظار داشته باشید به شما ارائه دهیم.

آیا سفید کردن ناحیه تناسلی و/یا مقعدی موهای اطراف اندام تناسلی و/یا سوراخ را روشن می کند؟

نه، لایه برداری که ما استفاده می کنیم در واقع حاوی سفید کننده نیست و بنابراین با موهایی که لمس می کند تعاملی ندارد. سال‌ها پیش، محلول‌های سفیدکننده ناحیه تناسلی و/یا مقعدی دارای ترکیبات خشن مختلفی مانند پراکسید بودند که موها را روشن می‌کرد و باعث سوزش می‌شد. فرمول های ما ملایم و در عین حال موثر هستند.

من ایده سفید کردن مقعد را دوست دارم، اما آیا می توان کیسه بیضه و آلت تناسلی من را سفید کرد؟

بله امکانش هست. پوست آلت تناسلی به راحتی پوست اطراف خرخر و کیسه بیضه بلند نمی شود، اما کار می کند. داشتن انتظارات واقع بینانه مهم است که بدانیم این ناحیه قرار نیست 4 تا 5 سایه بلند کند، اما ما دیده ایم که 1 تا 2 سایه را به خوبی بلند می کند و بیماران بسیار خوشحال بوده اند.

آیا دلیلی غیر مرتبط با زیبایی شناسی وجود دارد که چرا فردی اندام تناسلی و/یا سوراخ خود را سفید می کند؟

وایتنینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی بیشتر برای اهداف زیبایی شناسی است. با این حال، اگر در حال انجام لیزر موهای زائد هستید و پرستار زیبایی ما می بیند که سوراخ شما به خصوص تیره است، ممکن است سفید کردن ناحیه تناسلی و/یا مقعدی را برای روشن کردن پوست توصیه کند تا لیزر را در تنظیمات بالاتری برای ارائه نتایج بهتر تنظیم کنید.

نتایج حاصل از وایتنینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی چقدر دوام دارد؟

این از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. بیمارانی که چندین سایه بلند می کنند (معمولاً بیش از 3 سایه) به ندرت به تاریکی اولیه خود باز می گردند، اما به تدریج در طول زمان تیره می شوند. در بیمارانی که فقط 1-2 سایه بلند کرده اند، ممکن است طی یک تا دو سال به حالت اولیه برگردند.

آیا می توانم وایتنینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی را در خانه انجام دهم؟

محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که مستقیماً به مصرف کنندگان فروخته می شود. قبل از ارائه خدمات وایتنینگ مقعد، یک بررسی کامل در بازار انجام دادیم تا محبوب ترین محصولات موجود در بازار را امتحان کنیم و هیچ موفقیتی با آنها پیدا نکردیم. پروتکل سفید کننده ای که ما در مطب خود استفاده می کنیم شامل یک کرم تجویز شده قبل و بعد از درمان و یک لایه بردار درجه پزشکی برای نتایج بهینه است.

آیا راهی برای افزایش نتایج وایتنینگ ناحیه تناسلی و/یا مقعدی وجود دارد؟

آره! ادامه درمان پس از درمان طبق تجویز برای حفظ نتایج مهم است. ما همچنین لیزر موهای زائد را به شدت توصیه می‌کنیم، زیرا اصطکاک ناشی از اصلاح می‌تواند پوست را تیره کند (اگر ترجیح می‌دهید مودار باشید، مشکلی نیست، این بیشتر فرآیند حذف موهای زائد از طریق اصلاح، اپیلاسیون و غیره است که به مرور زمان پوست را تیره می‌کند).

آیا Bespoke بیماران زن را برای بلیچینگ واژن می بیند؟

آره! ما بسیاری از بیماران زن (و مردان ترنس) را برای وایتنینگ واژن می بینیم. لایه برداری را می توان در هر نقطه خارجی در ناحیه واژن اعمال کرد تا پوست را روشن کند و ظاهری یکنواخت به شما بدهد. بیماران ما عاشق ترکیب این ماده با بلیچینگ مقعدی برای طراوت کامل قسمت های صمیمی خود هستند. این روند از نظر بهبودی در کل مشابه است، نسبتاً آسان است و اغلب بیماران معمولاً به آن اشاره می‌کنند خشکی همراه با خارش خفیف است.

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال
وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

وایتنینگ واژن با لیزر واژینال

دسته بندی : لیزر واژینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.