تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی ، برترین جراح ، خونریزی بعد از جراحی پرولاپس چقدر طول می کشد؟
ممکن است حدود 1 هفته خونریزی واژینال را تجربه کنید. انیمیشن پرینورافی  اگر خفیف است (کمتر از یک پریود) نباید نگران باشید. اگر خونریزی شدید یا ترشحات خارش دار و آزاردهنده دارید، لطفا با پزشک خود مشورت کنید. این ممکن است به دلیل لخته شدن خون در بالای واژن یا عفونت باشد. (من پرینورافی انجام دادم ) 1.3 پرسش و پاسح عمل پرینورافی چگونه انجام می شود؟

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

بعد از پرینورافی چه انتظاری باید داشت؟
در چند روز اول می‌توانید انتظار کمی تورم و ناراحتی داشته باشید. اکثر ارائه دهندگان یخ و مسکن ها را برای کمک به این درد توصیه می کنند. حمام سیتز و خیساندن ناحیه پرینه در چندین اینچ آب گرم نیز ممکن است در هفته های اول بهبودی آرامش بخش باشد.

مدت زمان بهبودی پرینورافی چقدر است؟
میانگین زمان بهبودی پس از پرینئوپلاستی 6 تا 8 هفته است. شما نمی توانید در 3 هفته اول وزنه برداری انجام دهید یا حداقل تا 6 هفته رابطه جنسی داشته باشید.

آیا خونریزی بعد از پرولاپس طبیعی است؟
تا زمانی که آنها در آنجا هستند، گاه به گاه متوجه خونریزی یا لکه بینی خواهید شد. همچنین ممکن است مقداری ترشحات قهوه ای و زرد رنگ مشاهده کنید که بوی تند دارد. این تقریباً برای 4-6 هفته طبیعی است. لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا طبیعی است.

آیا خونریزی پرولاپس جدی است؟
اینها علائم جدی است که نیاز به مراجعه فوری به دکتر شکیبا دارد. در صورت عدم درمان، افتادگی رحم می تواند منجر به عوارضی مانند اختلال در عملکرد جنسی و همچنین مشکلات روده و مثانه شود.

آیا پیاده روی بعد از جراحی پرولاپس خوب است؟
پیاده روی پس از جراحی پرولاپس ورزش انتخابی برای اکثر زنان است. پیاده روی باعث بهبودی فیزیکی می شود و خطر عوارض بعد از عمل را کاهش می دهد.

چگونه متوجه می شوید که پارگی پرینه دوباره باز شده است؟
چگونه بفهمم که این اتفاق برای من افتاده است؟ شکستگی زخم می تواند باعث افزایش درد، خونریزی جدید یا ترشحات چرک مانند شود. همچنین ممکن است شروع به احساس ناخوشی کنید. گاهی اوقات خانم‌ها متوجه می‌شوند که مقداری از بخیه‌ها بلافاصله پس از زایمانشان از بین می‌رود، یا خودشان می‌بینند که زخم باز شده است.

چگونه می توانم بهبود پارگی پرینه ام را تسریع کنم؟
مراقبت از زخم

یخ یا کیسه سرد را هر بار به مدت 10 تا 20 دقیقه روی محل درد قرار دهید. …
3 بار در روز و بعد از اجابت مزاج به مدت 15 تا 20 دقیقه در 8 تا 10 سانتی متر آب گرم (حمام سیتز) بنشینید. …
بعد از استفاده از توالت، ناحیه خارج از واژن و مقعد را با ریختن یا اسپری آب گرم روی ناحیه بیرون از واژن و مقعد تمیز نگه دارید.

بخیه های پرینه چقدر طول می کشد تا خوب شوند؟
اگر به دلیل پارگی یا بریدگی پرینه بخیه دارید (به «درد پرینه» در بالا مراجعه کنید)، 7 تا 10 روز طول می کشد تا بهبود یابد. بخیه ها به مرور زمان جذب می شوند. مهم است که بعد از هر بار استفاده از توالت، بخیه ها را با تمیز کردن آرام با آب گرم از عفونت جلوگیری کنید.

آیا پرینورافی همان پرینئوپلاستی است؟
پرینورافی به معنای بخیه زدن پرینه است و گاهی مترادف پرینئوپلاستی است که به معنای ترمیم جراحی پرینه است. بسیاری از کتاب‌های درسی، پرینورافی را به‌عنوان تقریب بدن پرینه توصیف می‌کنند

آیا پرینه من هرگز بهبود می یابد؟
اگر زایمان طبیعی داشته باشید، پرینه شما (ناحیه بین مقعد و واژن) درد می کند و ممکن است سه تا شش هفته طول بکشد تا بهبود یابد. اگر اپیزیوتومی یا پارگی پرینه داشتید، منتظر شش هفته کامل باشید و اگر بهبودی کامل بیشتر طول بکشد، تعجب نکنید.

آیا جراحی پرینه دردناک است؟
درد لگن و پرینه پس از جراحی آنورکتال شایع است، اما به طور کلی در عرض 2 تا 3 هفته به طور کامل برطرف می شود. دوره‌های مزمن درد پرینه به ندرت توسط بخش کوچکی از بیمارانی که تحت عمل جراحی آنورکتال یا پروکتکتومی قرار گرفته‌اند، به‌ویژه بیمارانی که آناستوموزهای لگنی پایینی دارند، تجربه می‌شود.

آیا می توانید بعد از جراحی پرولاپس خم شوید؟
نتیجه تصویر
ممکن است لازم باشد خم شدن به جلو را در طول بهبودی اولیه (یعنی 6 هفته اول) پس از جراحی پرولاپس محدود کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید به جلو خم شوید. اکثر زنان می‌توانند در طی دوران نقاهت در خانه پس از جراحی پرولاپس برای شستشو و لباس پوشیدن، خم شدن محدود به جلو را کاملاً ایمن انجام دهند.

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی

خونریزی بعد از عمل پرینورافی
خونریزی بعد از عمل پرینورافی

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.