تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ ، برترین جراح ، من پرینورافی انجام دادم ،  وی لیز یک روش لیزر واژینال غیر جراحی است که برای جوانسازی کانال واژن استفاده می شود. V-Lase ضخامت و رطوبت جوانی را به بافت ها باز می گرداند. می تواند خشکی واژن، تجربه پرینورافی ، آتروفی واژن و نشت غیر ارادی خفیف مثانه را کاهش دهد. در نتیجه، منجر به افزایش تجربه جنسی برای بسیاری از زنان می شود.

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

زنی که با ناراحتی از خشکی واژن روی تخت خود دراز کشیده و دست هایش را روی صورتش قرار داده است، انیمیشن پرینورافی، واژن شاد و سالم لایه نازکی از مایع شفاف خود را تولید می کند که دیواره واژن را روان می کند و آن را ضخیم و الاستیک نگه می دارد. هنگامی که تولید آن روان کننده طبیعی کاهش می یابد، می تواند باعث خشکی واژن شود که می تواند منجر به درد یا ناراحتی در حین رابطه جنسی، افزایش عفونت های قارچی و عفونت های مکرر دستگاه ادراری شود.

چه چیزی باعث خشکی واژن می شود؟

خشکی واژن اغلب به دلیل کاهش سطح استروژن ایجاد می شود. هورمون زنانه استروژن به حفظ روانکاری طبیعی کمک می کند. هنگامی که سطح استروژن به دلایلی کاهش می یابد، یک اثر این است که واژن مایع طبیعی خود را از دست می دهد، نازک می شود و خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می کند.

دلایل کاهش تولید استروژن عبارتند از:

قبل از یائسگی، یائسگی، یائسگی جراحی
مصرف قرص های ضد بارداری
مصرف داروهای ضد استروژن
قاعدگی
بارداری
زایمان
شیر دادن
پرتودرمانی یا شیمی درمانی برای سرطان

سایر علل خشکی واژن

سایر دلایل خشکی واژن عبارتند از:

عوارض جانبی داروهای آلرژی و سرماخوردگی، آنتی هیستامین ها، داروهای ضد افسردگی و داروهای آسم (بدون صحبت با پزشک خود در مورد راه های کاهش عوارض جانبی جنسی، مصرف داروهای تجویز شده را قطع نکنید.)
سندرم شوگرن، یک اختلال خود ایمنی که ممکن است باعث التهاب غدد بزاقی و اشک آور و دیواره های واژن شود.
فشار
سیگار کشیدن
نوشیدن الکل
دوش کردن
حساسیت به محصولات شخصی بسیار معطر، مواد شوینده، نرم کننده پارچه یا دستمال توالت

تشخیص و درمان خشکی واژن

دکتر Sponagle، پزشک متخصص زنان و زایمان مورلند، با یک بیمار در اتاق معاینه درباره درمان‌های خشکی واژن صحبت می‌کند حدود نیمی از زنان در مراحل مختلف یائسگی خشکی واژن را تجربه می‌کنند، اما از هر 5 نفر فقط 1 نفر به دنبال درمان هستند.

صرف نظر از سن خود، از صحبت کردن درباره خشکی واژن با پزشک متخصص زنان Moreland خود که وظیفه او کمک به حفظ سلامت، ایمن و راحت است، نترسید. نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که تنها نیستید.

پزشک ممکن است قبل از توصیه درمان، معاینه لگنی را برای بررسی تغییرات در دیواره واژن و عفونت انجام دهد. درمان خشکی واژن با نسخه، بدون نسخه و از طریق داروهای خانگی در دسترس است.
درمان های تجویز شده برای خشکی واژن

از آنجایی که علت شایع خشکی واژن استروژن پایین است، پزشک شما ممکن است درمان موضعی و کم خطر استروژن را برای تقویت روانکاری واژن و بهبود ضخامت و کشش واژن شما تجویز کند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

حلقه واژن – پزشک یک حلقه نرم و انعطاف پذیر را وارد واژن شما می کند. حلقه به طور پیوسته مقدار کمی استروژن را در بافت‌های واژن آزاد می‌کند و حدود سه ماه باقی می‌ماند. در آن مرحله، شما باید به پزشک خود مراجعه کنید تا آن را برداشته و یک حلقه جدید وارد کنید.
قرص واژینال – این دارو را با استفاده از یک اپلیکاتور، شبیه به تامپون، برای قرار دادن یک قرص کم استروژن در واژن خود استفاده می کنید. مانند حلقه واژن، دوز پایینی از استروژن را در بافت واژن آزاد می کند.
کرم واژینال – این نسخه را نیز با استفاده از اپلیکاتور برای قرار دادن کرم حاوی دوز کم استروژن در واژن خود استفاده می کنید.

از پزشک خود برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان ها، از جمله عوارض جانبی احتمالی، بخواهید. آنها ممکن است گزینه های مناسبی برای همه بیماران نباشند.

درمان های خانگی برای خشکی واژن

تغییرات ساده در شیوه زندگی می تواند به خشکی واژن کمک کند. این توصیه ها را در نظر بگیرید.

داشتن رابطه جنسی به طور منظم، از جمله پیش بازی و برانگیختگی کافی، برای تحریک تولید رطوبت.
پرهیز از دوش و محصولات بهداشتی شخصی که حاوی مواد معطر و رنگ هستند.
ناحیه واژن خود را فقط با آب گرم بشویید.
پوشیدن لباس زیر نخی برای اینکه واژن شما “نفس بکشد”.
از جوراب شلواری و پارچه های مصنوعی چسبنده که می توانند تحریک واژن را بدتر کنند، خودداری کنید.
خوردن غذاهای حاوی فیتواستروژن مانند سویا، آجیل، دانه ها، توت ها و توفو.

خشکی واژن چقدر طول می کشد؟

اگر خشکی واژن شما ناشی از عوامل غیر مرتبط با استروژن باشد، واژن شما باید مدت کوتاهی پس از شناسایی و توقف رفتاری که ممکن است باعث خشکی شود، به حالت طبیعی و سالم بازگردد.

اگر مادر شیردهی هستید، ممکن است تا زمانی که به شیردهی ادامه می دهید، خشکی واژن را تجربه کنید، اما با درمان های خانگی یا تحت حمایت پزشک که در بالا ذکر شد، می توان آن را بهبود بخشید.

برای زنانی که پیش از یائسگی یا یائسگی را تجربه می کنند، خشکی واژن شما ممکن است ادامه داشته باشد و باید از متخصص زنان خود که می تواند برای خشکی واژن کمک کند، کمک بگیرید.
چگونه Moreland OB-GYN می تواند به خشکی واژن کمک کند

دکتر گرگوری، پزشک متخصص زنان و زایمان مورلند، با یک بیمار در اتاق معاینه صحبت می کند و آنها در مورد تشخیص خشکی واژن صحبت می کنند در مورلند، ما می دانیم که هر زنی منحصر به فرد است. رویکرد ما این است که وقتی صحبت از سلامت یک زن می شود، به تصویر کلی سلامت نگاه کنیم. ما شرایط فیزیکی، عاطفی، روانی، فرهنگی و خانوادگی را ارزیابی می کنیم و برای کمک به هر بیمار منحصر به فرد برای دستیابی به رفاه جامع و متعادل تلاش می کنیم.

برای مشتریان ما که در حال گذراندن دوران گذار یائسگی هستند، به این می پردازیم که چگونه تغییرات ناشی از یائسگی و افزایش سن بر زندگی یک زن تأثیر می گذارد. ما از تحقیقات و منابع انجمن یائسگی آمریکای شمالی (NAMS) استفاده می کنیم، سازمانی که به ارتقای سلامت و کیفیت زندگی همه زنان در دوران میانسالی و بعد از آن از طریق درک یائسگی و پیری سالم اختصاص دارد. ما معتقدیم که می‌توانیم به تمام سنین بیمارمان کمک کنیم.

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ

هزینه عمل تنگی واژن با نخ
هزینه عمل تنگی واژن با نخ

 

دسته بندی : لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.